Məktəbdə
tarixin tədrisi metodikasının predmeti və vəzifələri
Hazırki dövrdə, şagirdləri möhkəm biliklə
silahlandırmaq, onların dünyagörüşünü və əxlaqını formalaşdırmaq, vəzifələri
çox böyük əhəmiyyət kəsb etmişdir. Bunun üçün isə, məktəbin təlim tərbiyə işini
hərtərəfli yaxşılaşdırmaq, dərs prosesini təkmilləşdirmək, dərslərin və sinifdənkənar
işlərin tərbiyəvi əhəmiyyətini yüksəltmək lazımdır
Tarix
təlimin tərbiyə məqsədi
Dərs məktəbdə tədris işinin yeganə forması deyil. Ekskursiyalar,
geridə qalan şagirdlərlə qrup məşğələləri imtahan qarşısında məsləhətlər –fənn
üzrə tədris işinin müxtəlif formaları bunlardır. Ancaq onlar hamısı əlavə məşğələ
növüdür.
Tarix tədrisi metodikasının məzmunu və quruluşu
Tarix
təliminin məzmunu- təlimin gedişində şagirdlərin yiyələndikləri elmi biliklərin,
praktik bacarıq və vərdişlərin fəaliyyət və təfəkkür üsullarının sistemidir.
Ardı burada
Tarixin
təlimi metodikasının digər elmlərlə əlaqəsi
Məlum
olduğu kimi, tarixin tədrisi metodikası ən çox qida aldığı sahələr –tarix ,
pedoqogika və psixologiyadır. Tarixin tədrisi metodikası hər zaman digər elmlərdən
faydalanır və çoxsahələi mənbələrdən istifadə etdiyinə görə daim dəyişir, yenilənir
və təkmilləşir.
Ardı burada
Tarixi
faktlar və nəzəri material
Məktəbdə tarix tədrisinin maarifləndirici və
idraki vəzifələrini tərbiyəvi vəzifələrdən fərqləndirmək lazmdır. Hər şeydən əvvəl
biz şagirdləri tarixə dair möhkəm biliklə silahlandırmalıyıq.
Ardı burada
Məktəbdə
tarix təlimində bədii ədəbiyyatdan istifadə imkanları
Biz müxtəlif təlim metodlarından istifadə etməklə
şagirdlərdə tarixi bilikləri formalaşdırırıq. Bununla yanaşı, ən etibarlı,
bilik mənbələri dərslik , elm-kütləvi ədəbiyyatlar , tarixə dair qiraət
kitabları , tarixi sənədlər, qəzəet və jurnallardır.
Müəllimin
tarix dərsinə hazırlaşması
Təlim prosesinin iştirakçılarının müəllim və
şagird olmasına baxmayaraq, məktəb təcrübəsində fəal təlimin tətbiq edilməsinə
məhz müəllimdən başlamaq lazımdır.
Ardı burada
Ardı burada
Tarix
təlimində nəşr olunmuş mətnlərlə iş
Müəllimin canlı sözündən və əyani materialdan əlavə,
məktəblilər üçün tarixə dair bilik mənbəyi, mətn mənbəyidir.
Ardı burada
Tarixi təsəvvürlərin növləri və tarixi biliklərin formalaşması prosesində onların rolu
Tarixi təsəvvürlər tarixi anlayışların təşəkkül tapmasının əsasıdır. Şagirdlərin hafizəsində möhkəmlənmiş geniş obraz və mənzərələrin məzmunun zəngin olduqca onların əsasında formalaşmış anlayışlar sistemi məzmunlu olur.
Ardı burada
Tarixin tədrisi metodikasının əsas inkişaf mərhələləri
XX əsrin II yarısında keçmiş SSR ittifaqında tarixin tədrisi metdodikası elminin sürətli inkişaf mərhələsi hesab olunur. Tarixin tədrisi metodikasının A.A.Vagin, N.V.Korovkin, V.A.Orlov, O.E.Lebedev, J.P.Raxmanova və başqalarıtarixin tədrisi metodikası üzrə xidmət göstərmiş şəxslərdir.
Ardı burada
Azərbaycanda
tarix təhsili və metodik ədəbiyyat tarixindən
SSRİ-nin mövcudluğu dövründə tarix dərslikləri ,
dərs vəsaitləri elmi pedoqoji ədəbiyyatlar 1917-ci ilin oktyabr çevrilişinin nətəcələrini
özündə əks etdirmişdir. II dünya müharibəsindən sonra isə ideoloji sahədə yeni
istiqamət götürülmüşdür
Tarixi təsəvvürlərin növləri və tarixi biliklərin formalaşması prosesində onların rolu
Tarixi təsəvvürlər tarixi anlayışların təşəkkül tapmasının əsasıdır. Şagirdlərin hafizəsində möhkəmlənmiş geniş obraz və mənzərələrin məzmunun zəngin olduqca onların əsasında formalaşmış anlayışlar sistemi məzmunlu olur.
Ardı burada
Tarixin tədrisi metodikasının əsas inkişaf mərhələləri
XX əsrin II yarısında keçmiş SSR ittifaqında tarixin tədrisi metdodikası elminin sürətli inkişaf mərhələsi hesab olunur. Tarixin tədrisi metodikasının A.A.Vagin, N.V.Korovkin, V.A.Orlov, O.E.Lebedev, J.P.Raxmanova və başqalarıtarixin tədrisi metodikası üzrə xidmət göstərmiş şəxslərdir.
Ardı burada
Təlim metodları haqqında anlayış
Təlim
metodları-təlim prosesində müəllim tərəfindən həyata keçirilən müvafiq fəaliyyət
təqdim olunan materialın şagirdlər tərəfindən dərk edilməsi üzrə onların müxtəlif idraki və təcrübi fəaliyyətini özündə
birləşdirən iş sistemidir.
Ardı burada
Tarixdən müasir ümumtəhsil məktəb proqramlarının məzmunu
Tarixdən müasir ümumtəhsil məktəb proqramlarının məzmunu
Tarix müəlliminin işində rəhbər sənəd dövlət
proqramıdır. Bu proqram məktəbdə keçilən tarix kursunun məzmununu, materialın
izahının dərinliyini və sistemini müəyyən edir. Müəllim tarixin tədrisinə
hazırlıq işinə proqramı və proqrama dair izahat məktubunu öyrənməkdən başlayır.
Ardı burada
Müəllimin şifahi sözü ilə dərsliyin məzmununun əlaqəsi.
Müəllimin şifahi sözü ilə dərsliyin məzmununun əlaqəsi.
Dərsdə müəllim şərh etdiyi materialı və ya digər tarix
bilik mənbələrinin nisbətinin də nəzərə alınmasını vacib hesab edirik.
Faktların və anlayışlarının, məzmununun məznimsənilməsi, dərsliklə müəyyən
edilir.
Müəllimin şərhi dərsliyin mətninə tam uyğun gəlməlidir.
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.