Tarixdən müasir ümumtəhsil məktəb proqramlarının məzmunu
Tarix müəlliminin işində rəhbər sənəd dövlət
proqramıdır. Bu proqram məktəbdə keçilən tarix kursunun məzmununu, materialın
izahının dərinliyini və sistemini müəyyən edir. Müəllim tarixin tədrisinə
hazırlıq işinə proqramı və proqrama dair izahat məktubunu öyrənməkdən başlayır.
Proqramda təkcə tarix kursunun məzmunu və dərs
planına, saatlar şəbəkəsinə müvafiq bu və ya başqa bölmənin öyrənilməsinə
ayrılan vaxt deyil, eyni zamanda materialın tədris illəri üzrə bölüşdürülməsi də
yəni məktəbdə keçilən tarix kursunun quruluşu, onun qurulmasının ümumi planı da
nəzərdə tutulur.
Belə bir nətəcəyə gəlmək mümkündür ki, tarix materialı dərs
illərinə görə düzgün bölüşdürüldükdə sıra quruluşunun bir sıra üstünlükləri
vardır.
a) Sıra quruluşunda materialın yerləşdirilməsi daha təbiidir
və tarixi prosesin əsil gedişinə ümumi cəhətlərdə uyğun gəlir
b) Tam məktəb kursunu bitirən şagirdlər sinifdən sinfə
keçərkən ta qədim dövrlərdən bizim zəmanəmizədək bəşəriyyətin inkişafı tarixi
haqqında bitkin təsəvvürlər alırlar.
c) Tədris vaxtına qənaət edilir, çünki sıra prinsipi
kursun konsentrik prinsipi ilə qurulduqda labud olan təkrarlardan xilas olmağa
imkan verir.
d) Nəhayət, hər bir sonrakı sinifdə daha yeni material
öyrənilməsi şagirdlərdə həmin fənnə olan marağı saxlayır. Tarix kursu
materialının təhsil illərinə görə
bölüşdürülməsi heç də həmişə elmi dövrləşdirməyə müvafiq gəlmir
Müasir məktəb proqramının quruluşunda da, müvafiq sıralama gedir.
Prinsiplər qorunur. Ancaq, müasir proqramlarda edilən dəyişiklər müasir tələblərə
uyğun olaraq qurulmuş və bu prosesdə müəllimlərə daha çox sərbəstlik
verilmişdir. Müvafiq prinsiplər vardır ki, onların gözlənilməsi şərti ilə müəllim
bölmə üzrə materialları, mövzuları sərbəst şəkildə sadədən mürəkkəbə və məntiqi
ardıcıllığı gözləməklə qura bilər. Müəllim
dövlət tərəfindən verilən ümumtəlim nəticləri və standartları nəzərə almaqla
planını tərtib edərək, spzügedən ümumtəlim nəticələrini hansı mövzular üzrə
reallaşdıra biləcəyini öncədən müəyyən edir. Beləliklə il ərzində hansı
mövzularla standartları reallaşdıra biləcəyiniqabaqcadan müəyyən edir. Hətta şagirdlərin qiymətləndirmələrini hansı
tarixlərdə təşkil edəcəyini də öncədən müəyyənləşdirərək planında yerləşdirir
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.