3.1. Formativ
qiymətləndirmənin məqsədi təhsilalanın təlim prosesində məzmun standartlarından
irəli gələn bilik və bacarıqların mənimsənilməsinə yönəlmiş fəaliyyətini izləməkdən,
bu zaman qarşıya çıxan problemləri müəyyən etməkdən və onları aradan
qaldırmaqdan ibarətdir.
3.2. Formativ
qiymətləndirmə rəsmi qiymətləndirmə deyil.
3.3. Formativ
qiymətləndirmə fənnin məzmun standartları üzrə təlim məqsədləri əsasında müəyyənləşdirilmiş
qiymətləndirmə meyarlarına görə aparılır.
3.4. Müəllim
qiymətləndirmə meyarlarına uyğun dörd səviyyəli rubriklər (I-IV səviyyə)
hazırlayır. Zəruri hallarda rubriklər 3 və ya 5 səviyyədə tərtib oluna bilər.
3.5. Müəllim təhsilalanın
fəaliyyətinin nəticəsini "Müəllimin formativ qiymətləndirmə dəftəri"ndə
rubrikə uyğun olaraq rum rəqəmləri (I, II, III və IV) ilə, "Məktəbli
kitabçası"nda isə sözlərlə yazır.
3.6. "Müəllimin
formativ qiymətləndirmə dəftəri"ndə rubriklərin məzmunu və şagirdin
formativ qiymətləndirilməsinə dair məlumatlar sərbəst formada aparılır.
3.7. Müəllim
yarımillərin sonunda "Müəllimin formativ qiymətləndirmə dəftəri" əsasında
şagirdin yarımil ərzində fəaliyyətinin qısa təsvirini hazırlayır və portfolioda
saxlayır.
Formativ Jurnal nümunəsi
Rubriklər
Alt
standart
|
Meyar
|
1.1.1. Tarixdə il hesabından istifadə edir.
|
Hesablama
aparma
|
1.1.2. İbtidai icma cəmiyyəti və quldar
dövlətlərin meydana gəlməsi, inkişafı və tənəzzülü dövrlərini fərqləndirir.
|
Dövrləri fərqləndirmə
|
1.1.3. Müxtəlif ölkələrdə baş vermiş mühüm
hadisə, proses və təzahürlərin xronoloji çərçivələrini müəyyən edir.
|
Xronoloji çərçivəni müəyyən etmə.
|
2.1.1. Ən qədim insan məskənlərinin,ilk
sivilizasiyaların, dövlətlərin yaranması və inkişaf amillərini izah edir.
|
Səbəbləri izah etmə
|
2.1.2.Təbii-coğrafi şəraiti əks etdirən xəritə
əsasında hadisələrin baş verdiyi tarixi məkanı təsvir edir.
|
Xəritədə təsvir etmə
|
3.1.1.Qədim dövlətlərin(Misir, Şumer,
Babil,Aşşur,İskit, Midiya, Əhəmənilər, Hun, Çin, Parfiya,Hindistan,Yunanıstan
və Roma dövlətləri)yaranmasını,idarə etmə qaydalarını,sosial-iqtisadi münasibətləri
təsvir edir.
|
ümümi məlumatları təsvir etmə
|
3.1.2.Mənbələr əsasında qədim dövlətlərlə
bağlı məlumatlar toplayır və təqdim edir.
|
Mənbələr əsaslanma və təqdim etmə.
|
4.1.1.Tarixi şəxsiyyətləri(I Tutmos, III
Tutmos,II Ramzes, Hammurapi, Aşşurbanipal, II Sarqon,II Kir, I Dara, Mete,
İsgəndər, Sin Şixuandi, Aşoka, Solon, Mitridat, Perikl, Yuli Sezar, Oktavian
Avqust, Konstantin).
|
Şəxsiyyəti dövrə görə müəyyənləşdirmə
|
4.1.2.Mənbələr əsasında qədim dövr tarixi şəxsiyyətləri
haqqında məlumat toplayır,təqdim edir.
|
Fikri əsaslandırma
|
5.1.1.Mədəniyyətin ayrı-ayrı sahələrinin
insanların həyat tərzi ilə əlaqələrini izah edir.
|
Mövzudakı fikirləri əlaqələndirmə
|
5.1.2.Mədəniyyətlərarası və
svilizasiyalararası əlaqələrə münasibət bildirir.
|
Münasibət bildirmə
|
5.1.3.Mədəniyyətlərə, Mədəniyyətlər arası əlaqələrə
dair məlumat toplayır, təqdim edir.
|
Məlumat toplama və təqdimetmə.
|
Rubriklər
1.1.1.
Tarixdə il hesabından istifadə edir.
Meyar: Hesablama
aparma
I
səviyyə
|
II
səviyyə
|
III
səviyyə
|
IV
səviyyə
|
Yoldaşlarının
köməyi ilə illəri müəyyən edir.
|
İlləri çətinliklə
müəyyən edir. Ancaq hesablama aparmır.
|
Sadə
xronoloji məsələləri çətinliklə həll edir.
|
Xronoloji məsələləri
sərbəst həll edir.
|
1.1.2.
İbtidai icma cəmiyyəti və quldar dövlətlərin
meydana gəlməsi, inkişafı və tənəzzülü dövrlərini fərqləndirir.
Meyar: Dövrləri
fərqləndirmə
I
səviyyə
|
II
səviyyə
|
III
səviyyə
|
IV
səviyyə
|
Dövrləri müəllimin
verdiyi sualların köməyi ilə fərqləndirir.
|
Dövrləri müəllimin
köməyi olmadan çətinliklə fərqləndirir.
|
Dövrləri və həmin
dövrlərdə meydana gəlmiş dövlətləri fərqləndirir.
|
Cəmiyyətdə hadisələrin meydana gəlmə,inkişafı və tənəzzülü
dövrlərini fərqləndirir.
|
1.1.3.
Müxtəlif ölkələrdə baş vermiş mühüm
hadisə, proses və təzahürlərin xronoloji çərçivələrini müəyyən edir.
Meyar: Xronoloji
çərçivəni müəyyən etmə.
I
səviyyə
|
II
səviyyə
|
III
səviyyə
|
IV
səviyyə
|
Müxtəlif
hadisələrin xronoloji çərçivəsini müəyyən etmir.
|
Müəyyən hadisələrin
xronoloji çərçivəsini digərləri ilə səhv salır.
|
Hadisələrin
xronoloji çərçivəsini çətinliklə müəyyən edir.
|
Müxtəlif
hadisə və proseslərin xronoloji çərçivəsini asanlıqla müəyyən edir.
|
2.1.1. Ən qədim insan məskənlərinin,ilk sivilizasiyaların, dövlətlərin
yaranması və inkişaf amillərini izah edir.
Meyar: Səbəbləri
izah etmə
I
səviyyə
|
II
səviyyə
|
III
səviyyə
|
IV
səviyyə
|
Şagirdlərin
köməyi müəyyən hadisələrin baş vermə səbəbini izah edir.
|
Hadisələrin yalnız yaranma səbəbini çətinliklə
izah edir.
|
Hadisələrin
baş vermə səbəbini sərbəst izah etsə də, inkişaf amillərini qeyd edə bilmir.
|
Hadisələrin
yaranma səbəbini və inkişaf amillərini sərbəst izah edir.
|
2.1.2.Təbii-coğrafi şəraiti əks etdirən xəritə
əsasında hadisələrin baş verdiyi tarixi məkanı təsvir edir.
Meyar: Xəritədə
təsvir etmə
I
səviyyə
|
II
səviyyə
|
III
səviyyə
|
IV
səviyyə
|
Bəhs edilən məkanı
xəritədə göstərə bilmir.
|
Bəhs edilən məkanı müəllimin köməyi ilə xəritədə
göstərir.
|
Bəhs olunan məkanı
xəritədə çətinliklə göstərir.
|
Məkanı xəritədə
asanlıqla təsvir edir.
|
3.1.1.Qədim dövlətlərin(Misir, Şumer,
Babil,Aşşur,İskit, Midiya, Əhəmənilər, Hun, Çin, Parfiya,Hindistan,Yunanıstan və
Roma dövlətləri)yaranmasını,idarə etmə qaydalarını,sosial-iqtisadi münasibətləri
təsvir edir.
Meyar: ümümi məlumatları təsvir etmə
I
səviyyə
|
II
səviyyə
|
III
səviyyə
|
IV
səviyyə
|
Dövlətlərin
yalnız yaranmasını şagirdlərin köməyi təsvir edir.
|
Dövlətlərin yaranmasını çətinliklə təsvir
edir.
|
Dövlətlərin
yaranması və sosial iqtisadi münüsibətləri təsvir edir, lakin idarə etmə
qaydalarını müəyyən etmir
|
Dövlətlərin
yaranması və sosial iqtisadi münüsibətləri və
idarə etmə qaydalarının dolğun təsvir edir.
|
3.1.2.Mənbələr əsasında qədim dövlətlərlə
bağlı məlumatlar toplayır və təqdim edir.
Meyar: Mənbələrə
əsaslanma və təqdim etmə.
I
səviyyə
|
II
səviyyə
|
III
səviyyə
|
IV
səviyyə
|
Mənbələrdən
istifadə edə bilmir.
|
Mənbələrdən
istifadə edərkən məlumatları səhv salır.
|
Mənbələrdən
istifadə edərək qədim dövlətlərlə bağlı məlumatlar toplayır,Lakin təqdim
etmir.
|
Mənbədən
istifadə edibqədimdövlətlərlə bağlı məlumatlar toplayır və mənbələrə əsaslanaraqtəqdim
edir
|
4.1.1.Tarixi şəxsiyyətləri(I Tutmos, III
Tutmos,II Ramzes, Hammurapi, Aşşurbanipal, II Sarqon,II Kir, I Dara, Mete, İsgəndər,
Sin Şixuandi, Aşoka, Solon, Mitridat, Perikl, Yuli Sezar, Oktavian Avqust,
Konstantin).
Meyar: Şəxsiyyəti
dövrə görə müəyyənləşdirmə
I
səviyyə
|
II
səviyyə
|
III
səviyyə
|
IV
səviyyə
|
Tarixi şəxsiyyəti
dövrə görə müəyyən edə bilmir.
|
Tarixi şəxsiyyəti
dövrə görə müəyyən edir,lakin fəaliyyətlərini səhv salır.
|
Tarixi şəxsiyyətləri
və onların fəaliyyətlərini çətinliklə müəyyənləşdirir.
|
Tarixi şəxsiyyətləri
və fəaliyyətlərini sərbəst müəyyən edir.
|
4.1.2.Mənbələr əsasında qədim dövr tarixi şəxsiyyətləri
haqqında məlumat toplayır,təqdim edir.
Meyar: Fikri
əsaslandırma
I
səviyyə
|
II
səviyyə
|
III
səviyyə
|
IV
səviyyə
|
Yalnız
şagirdlərin köməyi ilə mənbələrdən istifadə edir,tam məlumat toplamır.
|
Mənbələrdən çətinliklə
istifadə edib şəxsiyyətlər haqqında məlumatalar toplayır və mənbəyə əsasən
fikrini əsaslandırmır.
|
Mənbələrdən istifadə edib şəxsiyyətlər haqqında məlumatalar
toplayır,lakin fikrini faktlarla əsaslandırmağa çətinlik çəkir.
|
Mənbələrdən istifadə edib şəxsiyyətlər haqqında məlumatalar
toplayır və fikrini faktlara əsaslanaraq təqdim edir.
|
5.1.1.Mədəniyyətin ayrı-ayrı sahələrinin
insanların həyat tərzi ilə əlaqələrini izah edir.
Meyar: Mövzudakı
fikirləri əlaqələndirmə
I
səviyyə
|
II
səviyyə
|
III
səviyyə
|
IV
səviyyə
|
Mövzudakı
hadisə və faktları əlaqələndirmir.
|
Mövzudakı
hadisə və faktları çətinliklə əlaqələndirir.
|
Hadisələri və
faktları əlaqələndirir,tam izahını verə
bilmir
|
Hadisə və
faktları dolğun şəkildə əlaqələndirərək izah edir
|
5.1.2.Mədəniyyətlərarası və svilizasiyalararası əlaqələrə münasibət
bildirir.
Meyar: Münasibət
bildirmə.
I
səviyyə
|
II
səviyyə
|
III
səviyyə
|
IV
səviyyə
|
Mövzuyla
bağlı münasibəti dəqiq deyil.
|
Mövzuyla
bağlı fikir yürütsə də, fikirləri aydın deyil.
|
Yalnız
konkret faktlarla bağlı münasibət bildirir.
|
Mövzudakı
faktlara, onların mahiyyətinə tam münasibət bildirir.
|
5.1.3.Mədəniyyətlərə, Mədəniyyətlər arası əlaqələrə
dair məlumat toplayır, təqdim edir.
Meyar: Məlumat
toplama və təqdim etmə.
I
səviyyə
|
II
səviyyə
|
III
səviyyə
|
IV
səviyyə
|
Müəllimin köməyi
ilə sadə məlumatları toplayır.
|
Yalnız mədəniyyətlərə
dair konkret məlumatları toplayır, lakin təqdim etmir.
|
Mədəniyyətlərə
dair məlumatları toplayır və təqdim edir.
|
Mədəniyyətlərə
və mədəniyyətlər arası əlaqələrə dair məlumatları toplayır və təqdim edir
|
Tarix
|
|||||||||||
Standartlar
|
|||||||||||
Mövzunun
adı
|
|||||||||||
№
|
Şagirdlərin
adı və soyadı
|
Nəticə
|
Nəticə
|
Nəticə
|
Nəticə
|
Nəticə
|
Nəticə
|
Nəticə
|
Nəticə
|
Nəticə
|
Nəticə
|
1
|
A.Möhrəddin
|
||||||||||
2
|
A.Sənan
|
||||||||||
3
|
B.İsrəfil
|
||||||||||
4
|
B.Nicat
|
||||||||||
5
|
C.Səma
|
||||||||||
6
|
C.Nəsib
|
||||||||||
7
|
E.Əsgər.
|
||||||||||
8
|
Ə.Səbinə
|
||||||||||
9
|
F.Bahar
|
||||||||||
10
|
H.Ədalət
|
||||||||||
11
|
İ.Cavidan
|
||||||||||
12
|
K.Ülkər.
|
||||||||||
13
|
M.Yusif
|
||||||||||
14
|
M.Eltun
|
||||||||||
15
|
N.Arzu
|
||||||||||
16
|
N.Ayşən
|
||||||||||
17
|
R.Günel
|
||||||||||
18
|
S.Elşən
|
||||||||||
19
|
S.Minayə
|
||||||||||
20
|
Z.Budaq.
|
Rubriklər qısa
formada
Meyarlar
|
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Hesablamadan
istifadə etmə
|
Yoldaşlarının köməyi ilə illəri müəyyən
edir.
|
.
İlləri çətinliklə müəyyən edir. Ancaq hesablama aparmır.
|
Sadə xronoloji məsələləri çətinliklə
həll edir.
|
Xronoloji məsələləri sərbəst həll
edir
|
Xəritədən
istifadə etmə
|
Bəhs edilən məkanı xəritədə göstərə
bilmir.
|
Bəhs edilən məkanı müəllimin köməyi
ilə xəritədə göstərir.
|
Bəhs olunan məkanı xəritədə çətinliklə
göstərir
|
Məkanı xəritədə asanlıqla təsvir
edir.
|
Mənbələrdən
istifadə və faktlara əsaslanma
|
Mənbələrdən istifadə edə bilmir.
|
Mənbələrdən istifadə edərkən məlumatları
səhv salır.
|
Mənbələrdən istifadə edərək mövzuyla
bağlı məlumatlar toplayır,Lakin təqdim edərkən faktlara əsaslanmır.
|
Mənbədən istifadə edib mövzuyla
bağlı məlumatlar toplayır və mənbələrə
əsaslanaraq təqdim edir.
|
Münasibət
bildirmə
|
Mövzuyla bağlı münasibəti dəqiq
deyil.
|
Mövzuyla bağlı fikir yürütsə də,
fikirləri aydın deyil.
|
Yalnız konkret faktlarla bağlı
münasibət bildirir
|
Mövzudakı faktlara, onların mahiyyətinə
tam münasibət bildirir.
|
Məlumat toplama
və təqdim etmə
|
Müəllimin köməyi ilə sadə məlumatları
toplayır.
|
Yalnız mövzuya dair konkret məlumatları
toplayır, lakin təqdim etmir.
|
Mövzuya dair məlumatları toplayır və
təqdim edir.
|
Mövzuya dair məlumatları və
mövzular arası əlaqələrə dair məlumatları
toplayır və təqdim edir.
|
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.