Təhsil Sistemində Elektron Tədris Resurslarının Qiymətləndirilməsi
Şurası haqqında əsasnamə
Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin
“21” dekabr 2009-cu il tarixli 1421 nömrəli əmri ilə
2 saylı əlavə təsdiq edilmişdir.
1. ÜMUMİ MÜDDƏALAR
1. Təhsil Sistemində Elektron Tədris
Resurslarının Qiymətləndirilməsi Şurası multimedia dərsliklərinin və digər təlim
vasitələrinin hazırlanmasını, təhsil prosesində tətbiqini, elmi-metodiki
resursların elektron bazasının yaradılmasını, istifadəsini, qiymətləndirilməsini
və yayımını həyata keçirir.
2. Təhsil Sistemində Elektron Tədris
Resurslarının Qiymətləndirilməsi Şurası öz fəaliyyətində Azərbaycan
Respublikasının Təhsil Qanununu, Azərbaycan Respublikasında ümumi təhsilin
Konsepsiyasını (Milli Kurikulumunu) və digər müvafiq sənədlərin əsas müddəalarını,
tələblərini və hazırkı Əsasnaməni rəhbər tutur.
2. ŞURANIN ƏSAS VƏZİFƏLƏRİ
2.1 Elektron resursların hazırlanmasına,
istifadə edilməsinə, yayımına və qiymətləndirilməsinə dair tövsiyələr
hazırlamaq;
2.2 Təhsil müəssisələrində və beynəlxalq təcrübədə
bu sahədəki müsbət təcrübəni öyrənmək və bu istiqamətdə fəaliyyəti daha səmərəli
qurmaq üçün müvafiq tövsiyələr hazırlamaq;
2.3 Şura bütün növ rəqəmsal tədris vəsaitlərini
qəbul edir, qiymətləndirir və nəticədən asılı olaraq müvafiq qrifin verilməsi və
ya digər qərarlarla bağlı tövsiyələr hazırlayır.
3. ŞURANIN ƏSAS VƏZİFƏLƏRİ
3.1 Bütün ümumtəhsil orta məktəb
kurikulumuna aid fənlər üzrə müasir elektron elmi-metodiki vəsaitlər komplektlərinin
işlənməsi və yayımı üzrə tövsiyələrin hazırlanması;
3.2 Fənlər üzrə İKT-dən istifadəni əks
etdirən yeni elmi-metodiki vəsaitlər kompleksinin işlənilməsi
və yayımı üzrə tövsiyələrin hazırlanması;
3.3 Elektron tədris və metodiki resurslar
kataloqunun yaradılması və təhsil portalında yerləşdirilməsi üzə tövsiyələrin
hazırlanması;
3.4 Beynəlxalq standartlara əsaslanaraq
elektron təhsil resurslar bazasının yaradılması, təhsil portalına və korporativ
şəbəkəyə inteqrasiyası üzə tövsiyələrin hazırlanması;
3.5 Təhsil müəssisələrinin elektron
resurs standartlarının və normativlərinin hazırlanması üzrə tövsiyələrin
hazırlanması.
4. ŞURANIN FƏALİYYƏTİNİN TƏŞKİLİ
4.1 Şura Təhsil nazirliyi tərəfindən
formalaşdırılır. Ekspert – məşvərət statusuna məxsus olan Şura öz fəaliyyətində
müstəqildir.
4.2 Şuranın tərkibi Təhsil Nazirliyindən,
Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyindən,
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının Kibernetika İnstitutundan, Azərbaycan
Milli Elmlər Akademiyasının İnformasiya Texnologiyaları İnstitutundan,
informasiya texnologiyaları sahəsində fəaliyyət göstərən mütəxəssislərdən, təhsil
müəssisələrinin nümayəndələrindən, müstəqil ekspertlərdən və ictimai təşkilatların
nümayəndələrindən ibarət olaraq formalaşdırılır.
4.3 Şura sədrdən və 14 (on dörd) şura
üzvlərindən ibarətdir.
4.4 Şuranın fəaliyyət mexanizmləri Şura tərəfindən
qəbul edilən Reqlament ilə müəyyən olunur.
4.5 Elektron resursların qiymətləndirilməsi
ilə əlaqədar Şura kənar ekspertləri də cəlb edə bilər. Ekspertlər sırasına
aşağıdakı şəxslər daxil ola bilərlər:
- sahə ilə əlaqəli mütəxəssislər;
- informasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssislər;
- təhsil müəssisələrinin nümayəndələri;
- İctimai təşkilatların nümayəndələri.
4.5 Müraciətlərə baxılaraq Şuranın qəbul
etdiyi qərarlar bütün maraqlı tərəflərə çatdırılır.
5. MƏHDUDİYYƏTLƏR
5.1 Şuranın üzvləri bu Şurada fəaliyyət
göstərdikləri müddətdə öz elektron resurslarını və digər müvafiq dərsliklərin
qiymətləndirmək üçün təqdim edə bilməzlər.
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.