1.2.
Məzmun xətləri
İnformatika fənni üzrə
məzmun xətti ümumi təlim nəticələrinin reallaşdırılmasını təmin etmək üçün müəyyən
edilən əsas məzmunun zəruri hesab edilən tərkib hissəsidir. Bu məzmun xətləri
şagirdlərin öyrənəcəyi materialı daha aydın təsvir etmək üçün müəyyən olunur və
onu sistemləşdirmək məqsədi daşıyır.
Mövcud dünya təcrübəsinin
öyrənilməsi və təhlili əsasında informatika fənni təliminin aşağıdakı məzmun xətləri
müəyyənləşdirilmişdir:
İnformasiya və informasiya prosesləri
Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və
proqramlaşdırma
Kompüter, informasiya
və kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
1.4. Fəaliyyət xətləri
İnformatika fənni üzrə məzmun standartlarının
reallaşdırılması aşağıdakı fəaliyyət xətləri üzrə həyata keçirilir:
Problemin həlli
Mühakimə yürütmə və əsaslandırma
İnformasiya mübadiləsi və məsləhətləşmə
Tədqiqetmə və tətbiqetmə
Təqdimetmə
1.5. Məzmun standartları
I sinif
I sinfin sonunda şagird:
sadə informasiyalar, informasiyaların təsvir
formaları, informasiya mənbələri haqqında təsəvvürə malik olduğunu nümayiş
etdirir;
oxşar obyektlər sırasından əşyaları əlamətlərinə
görə tanıdığını nümayiş etdirir;
sadə hadisələr, hərəkətlər ardıcıllığını
anladığını nümayiş etdirir;
sadə məntiqi mühakimələri anladığını
nümayiş etdirir.
kompüter haqqında sadə biliklərə malik olduğunu nümayiş etdirir;
kompüterdə sadə əməliyyatları
icra edir;
kompüterdə sadə şəkillər və
fiqurlar çəkir;
kompüterdə sadə mətnlər yığır;
cəmiyyətdə informasiya və
informasiya vasitələrinin əhəmiyyətini anladığını nümayiş etdirir.
1. İnformasiya və
informasiya prosesləri
Şagird:
1.1. Sadə
informasiyalar, informasiyaların təsvir formaları, informasiya mənbələri
haqqında təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.1.1. Verilmiş sadə informasiyaları
şərh edir.
1.1.2. Sadə informasiyaları təsvir
formalarına görə fərqləndirir.
1.1.3. İnformasiyadan istifadə
üsullarını sadə formada izah edir.
1.1.4. Müxtəlif informasiya mənbələrinə
aid nümunələr göstərir.
1.2. Oxşar
obyektlər sırasından əşyaları əlamətlərinə görə tanıdığını nümayiş etdirir.
1.2.1. Verilmiş informasiya əlamətlərinə
görə əşyaları fərqləndirir.
1.2.2. Verilmiş əşyanın əlamətlərini
şərh edir.
1.2.3. İki və daha çox əşya
arasında münasibətləri (oxşar, fərqli, az, çox, ağır, yüngül, böyük, kiçik,
uzun, qısa, qarşıda, arxada, yuxarıda, aşağıda, sağda, solda, ortada) müəyyən
edir.
2.
Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
2.1. Sadə hadisələr,
hərəkətlər ardıcıllığını anladığını nümayiş etdirir.
2.1.1. Hadisələr, hərəkətlər
ardıcıllığına aid nümunələr göstərir.
2.1.2. Sadə hərəkəti, hadisəni
ardıcıllıq baxımından hissələrə ayırır.
2.1.3. Sadə hərəkətlər
ardıcıllığını nümunələr əsasında izah edir.
2.2. Sadə məntiqi
mühakimələri anladığını nümayiş etdirir.
2.2.1. “Doğru” və “yalan” mülahizələri
fərqləndirir.
2.2.2. Sadə mühakimələrin
inkarını qurur.
2.2.3. Təqdim olunanlar arasından
mümkün hərəkət variantlarını göstərir.
3. Kompüter,
informasiya - kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Şagird:
3.1. Kompüter
haqqında sadə biliklərə malik olduğunu nümayiş etdirir.
3.1.1. Kompüterin əsas hissələrini
ona tanış olan oxşar əşyalarla (televizor, telefon, pult) müqayisə edir.
3.1.2. Kompüterlə iş prosesində tələb
olunan ümumi təhlükəsizlik texnikası qaydalarını sadalayır.
3.1.3. Kompüterin əsas hissələrinin
təyinatını sadə formada izah edir.
3.2. Kompüterdə
sadə əməliyyatları icra edir.
3.2.1. Kompüteri işə salır, sadə
menyuları seçir, bağlayır.
3.2.2. Kompüterin sadə qurğuları
ilə (klaviatura və maus) davranır, onların düymələrindən istifadə edir.
3.2.3. Kompüterdəki sadə
proqramları (kalkulyator, bloknot, sadə qrafiki və mətn redaktorları, sadə
oyunlar) işə salır və bağlayır.
3.2.4. Kalkulyator proqramında
sadə hesab əməliyyatlarını yerinə yetirir.
3.2.5. Kompüterdə oyun tipli sadə
proqramlarla işləyir.
3.2.6. Kompüterin sadə qurğuları
ilə iş zamanı texniki təhlükəsizlik qaydalarına riayət edir.
3.3. Kompüterdə
sadə şəkillər və fiqurlar çəkir.
3.3.1. Alətlər qutusundakı sadə
alətlərdən və rənglər qutusundakı rənglərdən istifadə bacarığı nümayiş etdirir.
3.3.2. Şəkil və fiqurların
elementlərini çəkir.
3.3.3. Sadə şəkillər və fiqurlar
(düz və əyri xətt, dördbucaqlı) çəkir.
3.3.4. Çəkdiyi şəkilləri yadda
saxlayır.
3.3.5. Çəkdiyi şəkilləri iş
masasında müxtəlif formalarda yerləşdirir.
3.4. Kompüterdə
sadə mətnlər yığır.
3.4.1. Kompüterdə böyük, kiçik hərfləri,
rəqəmləri və durğu işarələrini yığır.
3.4.2. Kompüterdə söz və söz birləşmələrini
yığır.
3.4.3. Kompüterdə sadə mətnləri
yığır.
3.4.4. Redaktə xarakterli sadə
tapşırıqları yerinə yetirir.
4. Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
Şagird:
4.1. Cəmiyyətdə
informasiya və informasiya vasitələrinin əhəmiyyətini anladığını nümayiş
etdirir.
4.1.1. İnformasiya vasitələrini
sadalayır.
4.1.2. İnformasiyanın əhəmiyyətini
sadə formada şərh edir.
4.1.3. İnformasiya vasitələrinin
rolunu izah edir.
II sinif
II sinfin
sonunda şagird:
informasiyalar,
informasiyaların təsvir formaları, informasiya mənbələri haqqında təsəvvürə
malik olduğunu nümayiş etdirir;
obyektlər qrupundakı əşyaları əlamətlərinə
görə tanıdığını nümayiş etdirir;
sadə hadisələr, hərəkətlər
ardıcıllığını anladığını nümayiş etdirir;
sadə məntiqi mühakimələri
anladığını nümayiş etdirir;
kompüter haqqında ümumi biliklərə
malik olduğunu nümayiş etdirir;
kompüterdə əməliyyatları icra
edir;
kompüterdə müxtəlif şəkillər çəkir;
kompüterdə mətnlər yığır;
cəmiyyətdə informasiya proseslərinin
əhəmiyyətini anladığını nümayiş etdirir.
1. İnformasiya və
informasiya prosesləri
Şagird:
1.1.
İnformasiyalar, informasiyaların təsvir formaları, informasiya mənbələri,
informasiyanın ötürülməsi vasitələri haqqında təsəvvürə malik olduğunu nümayiş
etdirir.
1.1.1. Cansız və canlı təbiətdəki
informasiyalara aid misallar göstərir.
1.1.2. İnformasiyanın ötürülmə
vasitələrini sadalayır.
1.1.3. Verilmiş informasiyaların
təsvir formalarını və mənbələrini izah edir.
1.1.4. İnformasiya mübadiləsi
prosesini sadə misallarla izah edir.
1.2. Obyektlər qrupundakı
əşyaları əlamətlərinə görə tanıdığını nümayiş etdirir.
1.2.1. Müxtəlif obyektlər
qrupundan oxşar və fərqli əşyaları seçir.
1.2.2. Müxtəlif obyektlər
qrupundakı əşyaların oxşar və fərqli əlamətlərini izah edir.
1.2.3. Müxtəlif obyektlərin içərisindən
oxşar əlamətlərinə görə əşyaları qruplaşdırır və adlandırır.
2.
Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
2.1. Sadə hadisələr,
hərəkətlər ardıcıllığını anladığını nümayiş etdirir.
2.1.1. Şərh olunan hərəkətlər,
hadisələr ardıcıllığını hissələrə ayırır.
2.1.2. Təbii hadisələrin başvermə
ardıcıllığını nümunələr əsasında şərh edir.
2.1.3. Sadə hərəkətlər, hadisələr
ardıcıllığında buraxılan səhvləri müəyyənləşdirir.
2.2. Sadə məntiqi
mühakimələri anladığını nümayiş etdirir.
2.2.1. “Doğru”, “yalan”,
“qeyri-müəyyən” mülahizələrə aid misallar göstərir.
2.2.2. Verilmiş mühakimələrin
“doğru”, “yalan” və ya “qeyri-müəyyən” olduğunu müəyyənləşdirir.
2.2.3. Sadə və qısa yolları seçməklə
hərəkət variantlarını müəyyənləşdirir.
3. Kompüter,
informasiya - kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Şagird:
3.1. Kompüter
haqqında ümumi biliklərə malik olduğunu nümayiş etdirir.
3.1.1. Kompüterin əsas hissələrinin
təyinatını izah edir.
3.1.2. Kompüterlə iş prosesində tələb
olunan ümumi qaydaları və texniki təhlükəsizlik qaydalarını izah edir.
3.2. Kompüterdə əməliyyatları
icra edir.
3.2.1. Klaviatura və mausla iş
üzrə sadə bacarıqlar nümayiş etdirir.
3.2.2. Kompüterdə
sadə əməliyyatları (proqram pəncərələrini açıb-bağlamağı, bükməyi,
böyüdüb-kiçiltməyi) iş prosesində icra edir.
3.2.3. Kompüterdəki sadə
proqramların (kalkulyator, bloknot, sadə qrafiki və mətn redaktorları, sadə
oyunlar) idarəetmə panelində dəyişiklər edir.
3.2.4. Kalkulyator proqramında
müvafiq hesab əməliyyatlarını yerinə yetirir.
3.2.5. Kompüterdə oyun tipli
proqramlarla işləyir.
3.2.6. Kompüterdə müvafiq mərhələdə
iş zamanı texniki təhlükəsizlik qaydalarına riayət edir.
3.3. Kompüterdə
müxtəlif şəkillər çəkir.
3.3.1. Alətlər qutusundakı əsas alətlərdən
və rənglər qutusundakı rənglərdən istifadə bacarığı nümayiş etdirir.
3.3.2. Müxtəlif şəkillər və
fiqurlar çəkir.
3.3.3. Çəkdiyi şəkil və fiqurlar
üzərində sadə redaktə işlərini yerinə yetirir.
3.3.4. Çəkdiyi şəkillərə mətnlər
daxil edir.
3.3.5. Kompüterin yaddaşındakı şəkilləri
ekrana çıxarır.
3.4. Kompüterdə
mətnlər yığır.
3.4.1. Müəllimin təklif etdiyi
müvafiq mətni yığır.
3.4.2. Mətnlərdə hərflərin
ölçüsünü, formasını, rəngini dəyişir.
3.4.3. Yığdığı mətnlərdə müvafiq
redaktələr edir.
3.4.4. Yığdığı mətni kompüterin
yaddaşında saxlayır.
4. Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
Şagird:
4.1.Cəmiyyətdə
informasiya proseslərinin əhəmiyyətini anladığını nümayiş etdirir.
4.1.1. İnformasiya mənbələrini
sadalayır və onları fərqləndirir.
4.1.2. İnformasiya proseslərini və
onların əhəmiyyətini sadə formada izah edir.
4.1.3. İnformasiya vasitələrinin
tətbiq sahələrini nümunələr əsasında şərh edir.
III sinif
III sinfin
sonunda şagird:
informasiyalar,
informasiyaların təsvir formaları, informasiya mənbələri, informasiyanın
ötürülməsi vasitələri haqqında təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir;
obyektlər qrupundakı əşyaları əlamətlərinə
görə tanıdığını nümayiş etdirir;
hərəkətlər ardıcıllığını söz və
işarələrlə təsvir etmək (alqoritmləşdirmək) bacarığı nümayiş etdirir;
məntiqi mühakimələri anladığını
nümayiş etdirir;
kompüter haqqında ümumi biliklərə
malik olduğunu nümayiş etdirir;
kompüterdə əməliyyatları icra
edir;
kompüterdə müxtəlif şəkillər çəkir;
kompüterdə mətnlər yığır;
cəmiyyətin inkişafında
informasiya prosesləri və informasiya texnologiyalarının əhəmiyyətini
anladığını nümayiş etdirir.
1. İnformasiya və
informasiya prosesləri
Şagird:
1.1.
İnformasiyalar, informasiyaların təsvir formaları, informasiya mənbələri,
informasiyanın ötürülməsi vasitələri haqqında təsəvvürə malik olduğunu nümayiş
etdirir.
1.1.1. Təbiət və cəmiyyətdəki
informasiyalara, informasiya proseslərinə aid nümunələr göstərir.
1.1.2. Təbiət və cəmiyyətdəki
informasiyaların qarşılıqlı əlaqəsini nümunələrlə izah edir.
1.1.3. Müvafiq şəraitə uyğun
informasiyanın müxtəlif ötürülmə vasitələrini seçir.
1.1.4. Təbiət və cəmiyyətdəki
informasiyaların oxşar və fərqli cəhətlərini izah edir.
1.2. Obyektlər
qrupundakı əşyaları əlamətlərinə görə tanıdığını nümayiş etdirir.
1.2.1. Obyektlər qrupundakı əşyaların
ümumi əlamətlərini müəyyən edir.
1.2.2. Oxşar obyektlər qrupundakı
əşyaların ümumi əlamətlərini izah edir.
1.2.3. Qrupdakı obyektlərin əlamətlərini
kəmiyyət baxımından müəyyən edir.
2.
Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
2.1. Hərəkətlər
ardıcıllığını söz və işarələrlə təsvir etmək (alqoritmləşdirmək) bacarığı
nümayiş etdirir.
2.1.1. Hərəkəti, hərəkətlər
ardıcıllığını söz və işarələrlə təsvir etməyin mümkünlüyünü izah edir.
2.1.2. Söz, işarə və sadə sxemlərlə
təsvir edilmiş hərəkət fəaliyyətini təqdim edir.
2.1.3. Sadə hərəkət fəaliyyətini
(xətti, budaqlanan və dövri) icra edir.
2.2. Məntiqi
mühakimələri anladığını nümayiş etdirir.
2.2.1. “Hamısı”, “heç biri”, “bəzisi”
sözləri daxil olan mülahizələr söyləyir.
2.2.2. Məqsədəuyğun yolu müəyyənləşdirmək
üçün müxtəlif variantlar seçir.
2.2.3. Verilmiş informasiya əsasında
obyekti təsvir edir.
3. Kompüter,
informasiya - kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Şagird:
3.1. Kompüter
haqqında ümumi biliklərə malik olduğunu nümayiş etdirir.
3.1.1. Kompüterin əsas
qurğularının (klaviatura, maus, monitor, sistem bloku) funksiyalarını ümumi şəkildə
şərh edir.
3.1.2. Kompüterin əsas qurğuları
ilə iş zamanı tələb olunan ümumi qaydaları və texniki təhlükəsizlik qaydalarını
izah edir.
3.2. Kompüterdə əməliyyatları
icra edir.
3.2.1. Klaviatura və mausla işləmək
bacarıqları nümayiş etdirir.
3.2.2. Kompüterdə zəruri əməliyyatları
(iş masasında qovluq yaratmaq, hesablamalar aparmaq, proqram pəncərəsinin
elementləri ilə iş) icra edir.
3.2.3. Əlavə məlumatlar almaq
üçün kompüterdəki sadə proqramların (kalkulyator, bloknot, sadə qrafiki və mətn
redaktorları, sadə oyunlar) arayış menyusundan istifadə edir.
3.2.4. Kompüterin yaddaşından
istifadə etməklə kalkulyator proqramında sadə hesab əməliyyatlarını yerinə
yetirir.
3.2.5. Kompüterdə sadə öyrədici
tipli proqramlarla işləyir.
3.2.6. Müvafiq mərhələdə iş
zamanı texniki təhlükəsizlik qaydalarına riayət edir.
3.3. Kompüterdə
müxtəlif şəkillər çəkir.
3.3.1. Alətlər qutusundakı alətlərdən
istifadə bacarığı nümayiş etdirir.
3.3.2. Rənglər qutusunda yeni rəng
çalarları yaradır.
3.3.3. Şəkil çəkilən səhifənin
müvafiq parametrlərini müəyyənləşdirir.
3.3.4. Müxtəlif şəkillərin
(mozaikalar, naxışlar) çəkilməsində müvafiq əməliyyatları (fraqmentlər kəsib
götürmək və ya surətini çıxarmaq) yerinə yetirir.
3.3.5. Çəkdiyi şəkilləri çap etmək
üçün müvafiq parametrləri müəyyənləşdirir.
3.4. Kompüterdə
mətnlər yığır.
3.4.1. Yığdığı və ya hazır mətnlər
üzərində müvafiq əməliyyatları (mətnin bir hissəsini kəsib götürmək, surətini
çıxarmaq, mətnə şəkillər daxil etmək, zəruri hallarda müəyyən sözləri tapıb
yenisi ilə əvəz etmək) yerinə yetirir.
3.4.2. Müxtəlif mətnlərdən
istifadə etməklə yeni mətn (mətnlər) yaradır.
3.4.3. Mətn yığılan səhifənin
müvafiq parametrlərini müəyyənləşdirir.
3.4.4. Sadə formatlaşdırma
bacarıqları nümayiş etdirir.
4. Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
Şagird:
4.1. Cəmiyyətin
inkişafında informasiya prosesləri və informasiya texnologiyalarının əhəmiyyətini
anladığını nümayiş etdirir.
4.1.1. Ətraf aləmdəki informasiya
mübadiləsinin əhəmiyyətini sadə nümunələrlə izah edir.
4.1.2. Müvafiq mərhələdə istifadə
etdiyi kompüter proqramlarının əhəmiyyətini izah edir.
4.1.3. İnternetdən istifadə etməklə
informasiya əldə edir.
IV sinif
IV sinfin
sonunda şagird:
informasiyalar,
informasiyaların təsvir formaları, informasiya mənbələri, informasiyanın
ötürülməsi vasitələri haqqında təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir;
obyektlər qrupundakı əşyaları əlamətlərinə
görə tanıdığını nümayiş etdirir;
sadə alqoritmləri anladığını
nümayiş etdirir;
məntiqi mühakimələri anladığını
nümayiş etdirir;
kompüter haqqında ümumi biliklərə
malik olduğunu nümayiş etdirir;
kompüterdə əməliyyatları icra
edir;
kompüterdə müxtəlif şəkillər çəkir;
kompüterdə mətnlər yığır;
cəmiyyətin inkişafında
informasiya prosesləri və informasiya texnologiyalarının əhəmiyyətini
anladığını nümayiş etdirir.
1. İnformasiya və
informasiya prosesləri
Şagird:
1.1.
İnformasiyalar, informasiyaların təsvir formaları, informasiya mənbələri,
informasiyanın ötürülməsi vasitələri haqqında təsəvvürə malik olduğunu nümayiş
etdirir.
1.1.1. Cəmiyyətdə və texniki sahələrdəki
informasiyaya, informasiya proseslərinə aid nümunələr göstərir.
1.1.2. Cəmiyyətdə və texniki sahələrdəki
informasiyaların qarşılıqlı əlaqəsini nümunələrlə izah edir.
1.1.3. İnformasiya ötürülməsinin
müxtəlif üsul və vasitələrini şərh edir.
1.1.4. Müvafiq şəraitə uyğun
informasiyanın ötürülməsi vasitələrindən istifadə edir.
1.2. Obyektlər
qrupundakı əşyaları əlamətlərinə görə tanıdığını nümayiş etdirir.
1.2.1.Müxtəlif qrupdakı əşyaları əlamətlərinə
görə ümumiləşdirir.
1.2.2. Obyektlər qrupundan olan əşyaların
əlamətlərini cədvəl şəklində təqdim edir.
1.2.3. Qrupdakı obyektlərin əlamətlərini
keyfiyyət baxımından izah edir.
2.
Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
2.1. Sadə
alqoritmləri anladığını nümayiş etdirir.
2.1.1. Alqroritmin, alqroritmləşdirmənin
mahiyyətini və təyinatını sadə formada izah edir.
2.1.2. Xətti və budaqlanan
alqoritmləri sadə nümunələrlə izah edir.
2.1.3. Dövri alqoritmləri sadə
nümunələrlə nümayiş etdirir.
2.2. Məntiqi
mühakimələri anladığını nümayiş etdirir.
2.2.1. Verilmiş mülahizələri “əgər
– onda, əks halda” məntiqi ilə təsvir edir.
2.2.2. Verilmiş vəziyyət və
situasiyalarda “əgər – onda, əks halda” qaydası ilə sadə ardıcıllıqlar qurur.
2.2.3. Verilmiş
“və”, “və ya” “deyil” mülahizələrinə uyğun olaraq sxemlər tərtib edir.
3. Kompüter,
informasiya - kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Şagird:
3.1. Kompüter
haqqında ümumi biliklərə malik olduğunu nümayiş etdirir.
3.1.1. Kompüterin əsas və əlavə
(printer, kolonkalar, mikrofon) qurğularını və onların funksiyalarını şərh
edir.
3.1.2. Kompüterin əsas və əlavə
qurğuları ilə iş zamanı tələb olunan ümumi qaydaları və təhlükəsizlik
qaydalarını izah edir.
3.2. Kompüterdə əməliyyatları
icra edir.
3.2.1. Printerlə işləmək
bacarıqları nümayiş etdirir.
3.2.2. Kompüterdə müvafiq əməliyyatları
(faylları yadda saxlamaq, fayl və qovluqların adını dəyişdirmək, onları silmək,
çap etmək) icra edir.
3.2.3. Kompüterdəki sadə
proqramların bütün menyularından istifadə edir.
3.2.4. Kalkulyator proqramında
müvafiq əməliyyatları yerinə yetirir.
3.2.5. Kompüterdə öyrədici tipli
proqramlarla iş bacarığı nümayiş etdirir.
3.2.6. Müvafiq mərhələdə iş
zamanı texniki təhlükəsizlik qaydalarına riayət edir.
3.3. Kompüterdə
müxtəlif şəkillər çəkir.
3.3.1. Müxtəlif şəkillərin çəkilməsində
müvafiq əməliyyatları (digər şəkillərdən fraqmentlər kəsib götürmək və ya surətini
çıxarmaq) yerinə yetirir.
3.3.2. Verilmiş rəsmləri,
mozaikaları, sadə naxışları qurur, onlara müxtəlif formalarda mətnlər daxil
edir.
3.3.3. Çəkdiyi şəkillərin
atributlarını dəyişir.
3.3.4. Çəkdiyi şəkilləri müxtəlif
formalara salmaqla nümayiş etdirir.
3.3.5. Çəkdiyi şəkillərdən
istifadə etməklə layihələr hazırlayır.
3.4. Kompüterdə
mətnlər yığır.
3.4.1. Müəllimin diktəsi ilə
kompüterdə mətn yığır.
3.4.2. Yığdığı mətndə
formatlaşdırma elementlərini (mətni səhifələmək, mətni müxtəlif formalara
salmaq, mətnə marker qoymaq, abzası müəyyənləşdirmək) tətbiq edir.
3.4.3. Mətni çap etmək üçün
müvafiq parametrləri müəyyənləşdirir.
3.4.4. Yaddaşdakı hazır mətnlər
üzərində redaktə edir.
4. Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
Şagird:
4.1. Cəmiyyətin
inkişafında informasiya prosesləri və informasiya texnologiyalarının əhəmiyyətini
anladığını nümayiş etdirir.
4.1.1. Müvafiq mərhələdə
informasiya prosesləri və texnologiyalarının tətbiq sahələrini və əhəmiyyətini
şərh edir.
4.1.2. Cəmiyyətdə informasiya
mübadiləsinin əhəmiyyəti barədə kiçik təqdimatlar edir.
4.1.3. İnternet
vasitəsilə əldə etdiyi informasiyalardan istifadə edir.
V sinif
V sinfin sonunda
şagird:
İnformasiyaların sadə işarələrlə
kodlaşdırılması haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
İnformasiyaların qəbul edilməsi
üsulları haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
Obyektin informasiya modelinin
növlərinə dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
Alqoritmləşdirmə və sadə
proqramlaşdırma mühitində tətbiq bacarıqları nümayiş etdirir.
Kompüterin əməliyyat sistemlərinə
dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
Mətn və qrafiki redaktorda işləmək
bacarıqları nümayiş etdirir.
İnternetdə sadə tapşırıqları
icra edir.
İnformasiya resurslarının əlamətləri
və əhəmiyyətinə dair biliklərini nümayiş etdirir.
1. İnformasiya və
informasiya prosesləri
Şagird:
1.1.
İnformasiyaların kodlaşdırılması haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.1.1. İnformasiyaların sadə işarələrlə
kodlaşdırılmasını izah edir.
1.1.2. İnformasiyaların sadə işarələrlə
kodlaşdırılmasına aid nümunələr göstərir.
1.1.3. İnformasiyaların həcminin
ölçülməsini nümunələrlə izah edir.
1.2. İnformasiya
və informasiya emalı haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.2.1. İnformasiyaların qəbul
edilməsinin üsullarını sadalayır.
1.2.2. İnformasiyaların qəbul
edilməsi üsullarını fərqləndirir.
1.2.3. İnformasiyaların qəbul
edilməsi üsullarını nümunələrlə şərh edir.
2.
Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
2.1. Obyektin
informasiya modelinin yaradılmasına dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
2.1.1. Obyektin informasiya
modelini izah edir.
2.1.2. İnformasiya modelinin növlərini
fərqləndirir.
2.1.3. Obyektin informasiya
modelinin növlərini nümunələrlə şərh edir.
2.2. Alqoritmləşdirmə
və proqramlaşdırmanın əsas məsələlərinə yiyələndiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Alqoritmin təsviri
üsullarını izah edir.
2.2.2. Sadə proqramlaşdırma
mühitində proqramlaşdırma haqqında elementar biliklərini izah edir.
2.2.3. Sadə proqramlaşdırma
mühitində “İcraçı”nın hərəkətini idarə edir.
2.2.4. Sadə proqramlaşdırma
mühitində elementar fiqurlar çəkir.
3. Kompüter,
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Şagird:
3.1. Kompüterin,
sistem proqramlarının ümumi iş prinsiplərinə dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
3.1.1. Fərdi kompüterlərin təsnifatını
şərh edir.
3.1.2. Kompüterin əməliyyat
sistemlərinə dair sadə anlayışları izah edir.
3.1.3. Proqramın icrasına dair
bacarıqlar nümayiş etdirir.
3.2. Tətbiqi
proqramlarla işləmək bacarıqları nümayiş etdirir.
3.2.1. Qrafiki redaktorda rəsmlərin
fraqmentləri üzərində işləyir.
3.2.2. Mətni yadda saxlamaq və
çap etmək bacarıqlarını nümayiş etdirir.
3.2.3. Şəkilləri mətnə əlavə
edir.
3.3.
Kommunikasiya texnologiyalarından istifadə bacarıqları nümayiş etdirir.
3.3.1. İnternet haqqında ilkin
bilikləri izah edir.
3.3.2. İnternetdə sadə iş
bacarıqlarını nümayiş etdirir.
4. Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
Şagird:
4.1. İnformasiya
cəmiyyətinin formalaşdırılmasına dair biliklər nümayiş etdirir.
4.1.1. İnformasiya resurslarını əlamətlərinə
görə təsnif edir.
4.1.2. İnformasiya resurslarını əsas
əlamətlərinə görə qruplaşdırır.
4.1.3. Təbiətlə əlaqədar
informasiya resurslarının əhəmiyyətini izah edir.
VI sinif
VI sinfin
sonunda şagird:
İkilik say sistemində
kodlaşdırmaya dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
İnformasiyaların əlamətlərə görə
qruplaşdırılmasına dair biliklərini nümayiş etdirir.
Obyektin informasiya modelinin
təsviri formalarını şərh edir.
Sadə proqramlaşdırma mühitində
müxtəlif alqoritmləri icra edir.
Fərdi kompüterin əsas və yaddaş
qurğuları ilə işləyir.
Mətn, qrafiki və təqdimat
proqramlarında işləyir.
İnternetdə sadə axtarışlar
aparır, elektron poçtla işləyir.
İnformasiya resursları ilə işləməyin
mərhələlərini, əhəmiyyətini izah edir.
1. İnformasiya və
informasiya prosesləri
Şagird:
1.1.
İnformasiyaların kodlaşdırılması haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.1.1. İkilik say sisteminin
mahiyyətini izah edir.
1.1.2. Natural ədədlərin ikilik
say sistemində kodlaşdırılmasını nümunələrlə şərh edir.
1.1.3. İkilik say sistemində
kodlaşdırılmış informasiyanın həcmini ölçür.
1.2. İnformasiya
və informasiya emalı haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.2.1. İnformasiyaların
qruplaşdırılmasının müxtəlif əlamətlərini sadalayır.
1.2.2. Müxtəlif əlamətlərə görə
informasiyaların qruplaşdırılmasını izah edir.
1.2.3. İnformasiyaların müxtəlif əlamətlərə
görə qruplaşdırılmasını nümunələrlə şərh edir.
2.
Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
2.1. Obyektin
informasiya modelinin yaradılmasına dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
2.1.1. Obyektin informasiya
modelinin təsvir formalarını sadalayır.
2.1.2. İnformasiya modellərinin təsvir
formalarını fərqləndirir.
2.1.3. İnformasiya modelinin təsvir
formalarını nümunələrlə şərh edir.
2.2. Alqoritmləşdirmə
və proqramlaşdırmanın əsas məsələlərinə yiyələndiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Alqoritmin xassələrini
izah edir.
2.2.2. Alqoritmin növlərini nümunələrlə
şərh edir.
2.2.3. Sadə proqramlaşdırma
mühitində budaqlanan və dövri alqoritmləri icra edir.
2.2.4. Klaviatura vasitəsilə
proqramda səslərdən istifadə bacarıqları nümayiş etdirir.
3. Kompüter,
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Şagird:
3.1. Kompüterin,
sistem proqramlarının ümumi iş prinsiplərinə dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
3.1.1. Fərdi kompüterin əsas
qurğularının iş prinsiplərini şərh edir.
3.1.2. Müxtəlif disk qurğuları
haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
3.1.3. Proqramların müxtəlif
variantlarla icrasını şərh edir.
3.2. Tətbiqi
proqramlarla işləmək bacarıqları nümayiş etdirir.
3.2.1. Qrafiki redaktorda şəkli
yadda saxlamaq və çap etmək bacarıqlarını nümayiş
etdirir.
3.2.2. Mətni müvafiq qaydada
formatlaşdırır.
3.2.3. Təqdimat proqramında ilkin
işləmək bacarığını nümayiş etdirir.
3.3.
Kommunikasiya texnologiyalarından istifadə bacarıqları nümayiş etdirir.
3.3.1. İnternetdə sadə
axtarışları icra edir.
3.3.2. Elektron poçtu ilə sadə
işləmə bacarığını nümayiş etdirir.
4. Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
Şagird:
4.1. İnformasiya
cəmiyyətinin formalaşdırılmasına dair biliklər nümayiş etdirir.
4.1.1. İnformasiya resursları ilə
işləməyin mərhələlərini izah edir.
4.1.2. İnformasiya resursları ilə
işləməyin əhəmiyyətini izah edir.
4.1.3. İnformasiya resursları ilə
işləməyin əhəmiyyətini nümunələrlə əsaslandırır.
VII sinif
VII sinfin
sonunda şagird:
Müxtəlif say sistemlərində
kodlaşdırmaya dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
Müxtəlif xassələrinə görə
informasiyaların qruplaşdırılmasına dair biliklər nümayiş etdirir.
Obyektin informasiya modelinin
cədvəl formasının yaradılmasına dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
Sadə proqramlaşdırma mühitində
proqram tərtib etmək bacarığı nümayiş etdirir.
Proqram təminatı sisteminin tərkib
hissələrini izah edir, fayl və qovluqlarla işləyir.
Təqdimat proqramında müxtəlif
üsullarla slaydlar hazırlayır.
İnternetə qoşulma qaydalarını şərh
edir, elektron poçtda fayllarla işləyir.
İKT-nin tətbiqinin xüsusiyyətləri,
əhəmiyyəti və sahələri haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1. İnformasiya və
informasiya prosesləri
Şagird:
1.1.
İnformasiyaların kodlaşdırılması haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.1.1. Müxtəlif say sistemlərinin
xüsusiyyətlərini izah edir.
1.1.2. Natural ədədlərin müxtəlif
say sistemlərində kodlaşdırılmasını nümunələrlə şərh edir.
1.1.3. Müxtəlif say sistemlərində
kodlaşdırılmış informasiyanın həcmini ölçür.
1.2. İnformasiya
və informasiya emalı haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.2.1. İnformasiyaların xassələrini
sadalayır.
1.2.2. İnformasiyaları xassələrinə
görə qruplaşdırır.
1.2.3. İnformasiyaların müxtəlif
xassələrinə görə qruplaşdırılmasını nümunələrlə şərh edir.
2.
Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
2.1. Obyektin
informasiya modelinin yaradılmasına dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
2.1.1. Obyektin informasiya
modelinin cədvəl formasını izah edir.
2.1.2. İnformasiya modelinin cədvəl
formasında təsvirini nümunələrlə şərh edir.
2.1.3. Obyektin informasiya
modelini cədvəl formasında ifadə edir.
2.2. Alqoritmləşdirmə
və proqramlaşdırmanın əsas məsələlərinə yiyələndiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Məsələnin həlli mərhələlərini
izah edir.
2.2.2. Məsələnin həlli
alqoritmini qurur.
2.2.3. Sadə proqramlaşdırma
mühitində verilmiş məsələnin proqramını tərtib edir.
2.2.4. Sadə proqramlaşdırma
mühitində bəzi riyazi əməllərin proqramlarını hazırlayır.
3. Kompüter,
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Şagird:
3.1. Kompüterin,
sistem proqramlarının ümumi iş prinsiplərinə dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
3.1.1. Fərdi kompüterin əsas və əlavə
qurğularının iş prinsiplərini şərh edir.
3.1.2. Proqram təminatı
sisteminin tərkib hissələrini təsnif edir.
3.1.3. Fayl və qovluqlar üzərində
əməliyyatları icra edir.
3.2. Tətbiqi
proqramlarla işləmək bacarıqları nümayiş etdirir.
3.2.1. Qrafiki redaktorda şəkillərin
atributlarını dəyişir.
3.2.2. Mətn redaktorunda cədvəl və
diaqramlar qurur.
3.2.3. Müxtəlif üsullarla
slaydlar yaradır.
3.3.
Kommunikasiya texnologiyalarından istifadə bacarıqları nümayiş etdirir.
3.3.1. İnternetə qoşulma
qaydalarını şərh edir.
3.3.2. Elektron poçtda fayllarla
işləyir.
4. Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
Şagird:
4.1. İnformasiya
cəmiyyətinin formalaşdırılmasına dair biliklər nümayiş etdirir.
4.1.1. İKT-nin tətbiq olunduğu əsas
sahələri təsnif edir.
4.1.2. İKT-nin müxtəlif sahələrdə
tətbiqi xüsusiyyətlərini fərqləndirir.
4.1.3. İKT-nin tətbiqinin əhəmiyyətini
nümunələrlə əsaslandırır.
VIII sinif
VIII sinfin
sonunda şagird:
İnformasiyaların
kodlaşdırılması üsullarını izah edir və bir say sistemindən digərinə keçidə aid
nümunələr göstərir.
İnformasiyanın emalı mərhələlərinə
dair biliklərini nümayiş etdirir.
Obyektin informasiya modelinin
“ağac” formasında təsvirinə dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
Proqramın hazırlanması mərhələlərini
izah edir və tərtib etdiyi proqramı kompüterdə icra edir.
Multimedia qurğularının
funksiyalarını, iş prinsiplərini, fayl və qovluqların axtarışı prosesini şərh
edir, iş masasını nizamlayır.
Qrafiki və mətn redaktorunda
obyektlərlə işləyir, elektron cədvəlin əsas elementlərində işi nümayiş etdirir.
Şəbəkə növlərini, strukturunu
izah edir, İnternetin əsas xidməti proqramları ilə işləyir.
İnformasiyalaşdırma proseslərinin
mahiyyəti və mərhələlərinə aid biliklər nümayiş etdirir.
1. İnformasiya və
informasiya prosesləri
Şagird:
1.1.
İnformasiyaların kodlaşdırılması haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.1.1. İnformasiyaların
kodlaşdırılması üsullarını izah edir.
1.1.2. İnformasiyanın bir say
sistemindən digərinə keçirilməsinə aid nümunələr göstərir.
1.1.3. Müəyyən üsullarla
kodlaşdırılmış informasiyanın həcmini ölçür.
1.2. İnformasiya
və informasiya emalı haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.2.1. İnformasiyaların emalı mərhələlərini
sadalayır.
1.2.2. İnformasiyaların emalı mərhələlərini
izah edir.
1.2.3. İnformasiyaların emalı mərhələlərini
nümunələrlə şərh edir.
2.
Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
2.1. Obyektin
informasiya modelinin yaradılmasına dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
2.1.1. Obyektin informasiya
modelinin “ağac” formasını izah edir.
2.1.2. İnformasiya modelinin
“ağac” formasında təsvirini nümunələrlə şərh edir.
2.1.3. Obyektin informasiya
modelini “ağac” formasında ifadə edir.
2.2. Alqoritmləşdirmə
və proqramlaşdırmanın əsas məsələlərinə yiyələndiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Proqram təminatının mahiyyətini
şərh edir.
2.2.2. Proqramların hazırlanması
mərhələlərini izah edir.
2.2.3. Verilmiş məsələnin
proqramını tərtib edir.
2.2.4. Tərtib edilmiş proqramın
kompüterdə icrasını nümayiş etdirir.
3. Kompüter,
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Şagird:
3.1. Kompüterin,
sistem proqramlarının ümumi iş prinsiplərinə dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
3.1.1. Multimedia qurğularının
funksiyalarını, iş prinsiplərini şərh edir.
3.1.2. Qovluq və faylların
axtarışı prosesini müxtəlif əlamətlərə görə şərh edir.
3.1.3. İş masasını müxtəlif
parametrlərə görə nizamlayır.
3.2. Tətbiqi
proqramlarla işləmək bacarıqları nümayiş etdirir.
3.2.1. Qrafiki redaktorda müəyyən
çətinlik dərəcəsinə malik şəkillər hazırlayır.
3.2.2. Mətn redaktorunda obyektlərlə
işləmək bacarığını nümayiş etdirir.
3.2.3. Slaydlara yeni komponentlər,
effektlər əlavə edir.
3.2.4. Elektron cədvəlinin əsas
elementlərini nümayiş etdirir.
3.3.
Kommunikasiya texnologiyalarından istifadə bacarıqları nümayiş etdirir.
3.3.1. Kompüter şəbəkələrinin
növlərini, strukturlarını izah edir.
3.3.2. İnternetin əsas xidməti
proqramları ilə işləyir.
4. Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
Şagird:
4.1. İnformasiya
cəmiyyətinin formalaşdırılmasına dair biliklər nümayiş etdirir.
4.1.1. İnformasiyalaşdırma
proseslərinin mahiyyətini izah edir.
4.1.2. İnformasiyalaşdırma
proseslərinin mərhələlərini fərqləndirir.
4.1.3. İnformasiyalaşdırma
proseslərinin mərhələlərinə aid sadə layihələr hazırlayır.
IX sinif
IX sinfin sonunda
şagird:
Müxtəlif xarakterli
informasiyaların həcmini ölçür və kompüterdə kodlaşdırır.
İnformasiyaların qəbulu və
ötürülməsi üsullarına dair biliklərini nümayiş etdirir.
İnformasiya modelinin şəbəkə
formasında təsvirinə dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
Öyrənilmiş proqramlaşdırma
mühitində işləyir.
İdarəetmə paneli və xidməti
proqramlarla işləyir.
Rastr və vektor qrafikləri,
elektron cədvəl ilə işləyir, multimedia təqdimatları hazırlayır.
İnternetdə informasiya
resurslarını ünvanlaşdırır.
İnformasiya cəmiyyətinin
formalaşdırılmasının mahiyyəti və əsas istiqamətlərinə dair biliklər nümayiş
etdirir.
1. İnformasiya və
informasiya prosesləri
Şagird:
1.1.
İnformasiyaların kodlaşdırılması haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.1.1. Müxtəlif xarakterli
informasiyaların kodlaşdırılmasını fərqləndirir.
1.1.2. Müxtəlif xarakterli
informasiyaların kompüterdə kodlaşdırılmasına aid nümunələr göstərir.
1.1.3. Müxtəlif xarakterli
informasiyaların həcmini ölçür.
1. 2.
İnformasiya və informasiya emalı haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.2.1. İnformasiyaların qəbulu və
ötürülməsi üsullarını sadalayır.
1.2.2. İnformasiyaların qəbulu və
ötürülməsi üsullarını izah edir.
1.2.3. İnformasiyaların qəbulu və
ötürülməsi üsullarını nümunələrlə şərh edir.
2.
Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
2.1. Obyektin
informasiya modelinin yaradılmasına dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
2.1.1. İnformasiya modelinin şəbəkə
formasını izah edir.
2.1.2. İnformasiya modelinin şəbəkə
formasında təsvirini nümunələrlə şərh edir.
2.1.3. İnformasiya modelini şəbəkə
formasında ifadə edir.
2.2. Alqoritmləşdirmə
və proqramlaşdırmanın əsas məsələlərinə yiyələndiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Proqramlaşdırma dillərini
təsnif edir.
2.2.2. Proqramın ümumi
strukturunu izah edir.
2.2.3. Proqramlaşdırma dilinin əsas
əmrlərini izah edir.
2.2.4. Öyrənilən proqramlaşdırma
mühitində işləmək bacarıqları nümayiş etdirir.
2.2.5. Şablonla sadə veb-səhifələr
yaradır.
3. Kompüter,
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Şagird:
3.1. Kompüterin,
sistem proqramlarının ümumi iş prinsiplərinə dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
3.1.1. Müxtəlif kompüter modellərinin
imkanlarını parametrlərinə görə müqayisə edir.
3.1.2. İdarəetmə paneli ilə işləmək
bacarığını nümayiş etdirir.
3.1.3. Xidməti proqramlarla işləyir.
3.2. Tətbiqi
proqramlarla işləmək bacarıqları nümayiş etdirir.
3.2.1. Rastr və vektor
qrafikaları ilə işləmək bacarığı nümayiş etdirir.
3.2.2. Mətn redaktorunda müxtəlif
çətinlik dərəcəli sənədlər hazırlayır.
3.2.3. Multimedia təqdimatları
hazırlayır.
3.2.4. Elektron cədvəldə
diaqramlar, qrafiklər qurur.
3.3.
Kommunikasiya texnologiyalarından istifadə bacarıqları nümayiş etdirir.
3.3.1. Kompüter şəbəkələrinin iş
prinsiplərini izah edir.
3.3.2. İnternetdə informasiya
resurslarının ünvanlaşdırılmasını nümunələrlə nümayiş etdirir.
4. Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
Şagird:
4.1. İnformasiya
cəmiyyətinin formalaşdırılmasına dair biliklər nümayiş etdirir.
4.1.1. İnformasiya cəmiyyətinin
formalaşdırılmasının mahiyyətini şərh edir.
4.1.2. İnformasiya cəmiyyətinin
formalaşdırılmasının əsas istiqamətlərini fərqləndirir.
4.1.3. İnformasiya cəmiyyətinin
formalaşdırılması istiqamətlərinə aid sadə layihələr hazırlayır.
X sinif
X sinfin sonunda
şagird:
İnformasiya proseslərinin mərhələlərinə
dair biliklərini nümayiş etdirir.
Kompüter-informasiya modelinin
xüsusiyyətləri, yaradılmasının mərhələlərinə dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
Veb-səhifələr hazırlayır.
Kompüterin şəbəkəyə qoşulmasını
tənzimləyir, diaqnostik proqramlarla işləyir.
Verilənlər bazasının əsas tərkib
elementlərini, formalarını hazırlayır.
İnternetdə telekonfranslar təşkil
edir.
İnformasiya cəmiyyətini
xarakterizə edən əsas fəaliyyət sahələrinə dair biliklər nümayiş etdirir
1. İnformasiya və
informasiya prosesləri
Şagird:
1.1. İnformasiya
prosesləri və sistemləri haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.1.1. İnformasiya proseslərinin
mərhələlərini təsnif edir.
1.1.2. İnformasiya proseslərinin əsas
mərhələlərini fərqləndirir.
1.1.3. İnformasiya proseslərinin əsas
mərhələlərini nümunələrlə şərh edir.
2.
Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
2.1.
Kompüter-informasiya modelinin yaradılmasına dair bacarıqlar nümayiş etdirir.
2.1.1. Kompüter-informasiya
modelinin xüsusiyyətlərini şərh edir.
2.1.2. Kompüter-informasiya
modelinin yaradılmasının əsas mərhələlərini şərh edir.
2.1.3. Kompüter-informasiya
modelinin yaradılmasına dair təqdimatlar edir.
2.2. Alqoritmləşdirmə
və veb-proqramlaşdırma üzrə bacarıqlara yiyələndiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Veb-proqramlaşdırmanın
mahiyyətini izah edir.
2.2.2. Veb-proqramlaşdırmanın əsas
əmrlərini şərh edir.
2.2.3. Veb-səhifəni hazırlayır.
2.2.4. Hazırladığı veb-səhifə üzrə
təqdimatlar edir.
3. Kompüter,
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri.
Şagird:
3.1. Kompüter və
sistem proqramları ilə işləmək bacarıqları nümayiş etdirir.
3.1.1. Yeni proqramların yüklənməsinə
aid bacarıqlar nümayiş etdirir .
3.1.2. Əməliyyat sisteminin köməyi
ilə kompüterin şəbəkəyə qoşulmasının tənzimlənməsini nümayiş etdirir.
3.1.3. Kompüterdə diaqnostik
proqramlarla işləyir.
3.2. Tətbiqi
proqramlarla işləyir.
3.2.1. Verilənlər bazasının
obyektlərini nümayiş etdirir.
3.2.2. Verilənlər bazasının əsas
tərkib elementlərini, formalarını yaradır.
3.3. Müasir
kommunikasiya texnologiyaları ilə işləmək bacarıqları nümayiş etdirir.
3.3.1. Şəbəkə qurğularının iş
prinsiplərini izah edir.
3.3.2. İnternetdə
telekonfransları təşkil etmə bacarıqları nümayiş etdirir.
4. Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
Şagird:
4.1. İnformasiya
cəmiyyətinə dair biliklər nümayiş etdirir.
4.1.1. İnformasiya cəmiyyətini
xarakterizə edən əsas fəaliyyət sahələrini (informasiya inqilabları,
informasiya təhlükəsizliyi, informasiya mədəniyyəti, E-hökumət, E-təhsil,
E-seçki, E-kitabxana, E-ticarət) şərh edir
4.1.2. İnformasiya cəmiyyətini
xarakterizə edən əsas fəaliyyət sahələrinə aid təqdimatlar edir.
XI sinif
XI sinfin
sonunda şagird:
Müxtəlif informasiya sistemləri
haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
Verilmiş informasiya prosesini
modelləşdirir.
Veb-sayt hazırlayır.
Əməliyyat sistemini tənzimləyir,
şəbəkə proqram təminatından istifadə edir.
Müəyyən sahəyə aid verilənlər
bazasının layihəsini hazırlayır.
Müasir şəbəkə
texnologiyalarından istifadə edir.
İnformasiya cəmiyyətinin əsas əlamətlərinə
dair biliklər nümayiş etdirir.
1. İnformasiya və
informasiya prosesləri
Şagird:
1.1. İnformasiya
prosesləri və sistemləri haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.1.1. İnformasiya sistemlərini təyinatına
görə təsnif edir.
1.1.2. İnformasiya sistemlərini fərqləndirir.
1.1.3. Müxtəlif informasiya
sistemlərini nümunələrlə şərh edir.
2. Formallaşdırma,
modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
2.1. Modelləşdirmə
haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
2.1.1. Verilmiş informasiya
prosesinin modelləşdirilməsi üçün zəruri əlamətləri müəyyənləşdirir.
2.1.2. Verilmiş informasiya
prosesi üçün müvafiq modelləşdirmə formasını seçir.
2.1.3. Verilmiş informasiya
prosesinin modelini qurur.
2.2. Alqoritmləşdirmə
və veb-proqramlaşdırma üzrə bacarıqlara yiyələndiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Veb-layihələrin
hazırlanmasının əsas mərhələlərini şərh edir.
2.2.2. Seçilmiş mövzu üzrə
veb-layihə hazırlayır.
2.2.3. Veb-sayt yaradır.
2.2.4. Hazırlanmış veb-saytı
İnternet şəbəkəsində yerləşdirir.
3. Kompüter,
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Şagird:
3.1. Kompüter və
sistem proqramları ilə işləmək bacarıqları nümayiş etdirir.
3.1.1. Əməliyyat sisteminin işini
idarəetmə panelinin vasitəsi ilə müxtəlif situasiyalara uyğun olaraq tənzimləyir.
3.1.2. Şəbəkə proqram təminatından
istifadə edir.
3.2. Tətbiqi
proqramlarla işləyir.
3.2.1. Müəyyən sahəyə aid verilənlər
bazasını layihələndirir.
3.2.2. Hazırlanmış verilənlər
bazası layihəsini nümayiş etdirir.
3.3. Müasir
kommunikasiya texnologiyaları ilə işləmək bacarıqları nümayiş etdirir.
3.3.1. Müasir şəbəkə
texnologiyalarını izah edir.
3.3.2. Müxtəlif İnternet xidmətlərinə
aid təqdimatlar edir.
4. Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
Şagird:
4.1. İnformasiya
cəmiyyətinə dair biliklər nümayiş etdirir
4.1.1. İnformasiya cəmiyyətini
xarakterizə edən əsas əlamətləri şərh edir.
4.1.2. İnformasiya cəmiyyətini xarakterizə edən əsas
əlamətlərə aid təqdimatlar edir.
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.