Uşağın məktəbə psixoloji hazırlığı
Bağça
yaşlı uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri (3-6 yaş)
APARICI FƏALİYYƏT – OYUN,
insanların davranış və fəaliyyət normalarının mənimsənilməsi
-3-4 yaş – özünütəsdiq; reaksiyaları: sözə qulaq asmamaq, tərslik, neqativizm, höcətlik, «böyükləri məcbur etmək» («mən özüm», «mən özüm bilirəm», özünü öymə) TƏKBAŞINA OYUN (əşyavi, quraşdırma, süjetli-rollu oyunlar) -5-6 yaş – böyüklərə münasibətin ahəngdarlığı, uşaqlara münasibətin inkişafı, uşaqlarla birgə oyun (qaydalı, süjetli-rollu oyunlar), uşaqlar arasında liderlik və tabeçilik münasibətinin formalaşması, «yarış xarakterli oyunlar». -Quraşdırma oyunlarının inkişafı, PRAKTİK TƏFƏKKÜRÜN inkişafı. Rəsm qabiliyyətinin, musiqi qabiliyyətinin (musiqini başa düşmək, oxumaq, oynamaq) inkişafı, yaradıcılığın inkişafı. -Təfəkkürün EQOSENTRİZMİ. -Qavrayışın inkişafı (perseptiv işlərin, perseptiv etoalonların mənimsənilməsi), diqqətin, hafizənin qeyri-ixtiyaridən ixtiyariyə doğru inkişafı, iradənin inkişafı. -Hər şeylə maraqlanmaq (4-5 yaşında «bu nədir?») -Təxəyyülün inkişafı (reproduktiv formadan yaradıcıya doğru). -Başqa adamlarla dialoji nitqin və eqosentrik nitqin inkişafı, daxili nitqə keçid. -Məfhumların inkişafı (3-5 yaşlarında sözlər cisim və hadisələri əvəz edən yerlik kimi, 6-7 yaşlarında sözlərin əşyaların mühüm əlamətini bildirməsi – konkret məfhumlar). -Təfəkkürün əməliyyataqədərki səviyyədə (Piaje) inkişafı, tədricən əməliyyat səviyyəsinə keçid. -Cins üzvlərinə, uşaqların doğulmasına maraq: a)psixoseksual inkişafın fallik mərhələsi (3-4 yaşda); b)Edip kompleksinin formalaşması və qarşısının alınması. -Təşəbbüskarlığın, məqsədəyönəlişliyin, fəallığın formalaşması, müstəqilliyin, neqativ inkişaf gedişində passivliyin, yamsılamağa meylin formalaşması -Məktəbə hazırlığın formalaşması. |
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.