PEDAQOJİ PSİXOLOGİYA
(6104.01) İXTİSASI ÜZRƏ DOKTORANTURAYA QƏBUL İMTAHANININ SUALLARI
1. Pedaqoji psixologiyanın
mövzusu və vəzifələri
2. Psixi inkişafa dair nəzəriyyələr
3. Pedaqoji psixologiyanın sahələri
4. Təlim və inkişafın qarşılıqlı
əlaqəsi
5. Pedaqoji psixologiyanın tədqiqat
metodları
6. Ümumi və xüsusi metodlar
7. Oyun uşağın əsas fəaliyyət
forması kimi
8. Məktəbəqədər yaş dövründə uşağın
psixi inkişafı
9. Məktəbəqədər yaş dövründə şəxsiyyətin
inkişafı
10. Uşağın məktəbə psixoloji
hazırlığı
11. Uşağın məktəb təliminə
psixoloji hazırlığı
12. İdrak prosesləri və təlim fəaliyyəti
13. Məktəbə daxil olmaqla kiçik
məktəblilərin həyatında baş verən dəyişiklik
14. Oyun fəaliyyəti və təlim fəaliyyətinin
qarşılıqlı təsiri
15. Kiçik məktəblilərin
kollektivə adaptasiyası
16. Şagirdlərin məktəbdə üzləşdikləri
çətinliklər və onların aradan qaldırılması
yolları
17. Təlim fəaliyyəti və psixi
inkişafa dair nəzəriyyələr
18. Kiçik məktəblilərin ünsiyyət
tələbatı
19. Kiçik məktəb yaş dövründə
“MƏN”in formalaşması
20. Kiçik məktəblilərin özünüdərk
və özünüqiymətləndirməsi
21.
Temperament tiplərinin xarakteristikası
22. Temperament tipləri və təlim
fəaliyyəti
23. Xarakter və təlim fəaliyyəti
24. Qabiliyyətlər və onların
inkişafı
25. İstedadlı şagirdlərin fərdi-psixoloji
xüsusiyyətləri
26. İstedadın müəyyənləşdirilməsi
və bu şagirdlərlə işin təşkili
27. Yeniyetməlik yaş dövründə
baş verən anatomik-fizioloji dəyişikliklər
28. Yeniyetmələrin psixi inkişafı:
cinsi, psixoloji, sosial yetkinlik
29. Yeniyetmələrin təlim fəaliyyəti
və motivlər
30. Yeniyetmələrin müəllimlər və
yoldaşları ilə qarşılıqlı münasibətləri
31. Yeniyetməlik dövründə
“böhran” problemi
32. Yeniyetmələrdə “böhran”ın
baş verməsinin sosial, psixoloji və fizioloji
səbəbləri
33. Yeniyetmələrin özünüqiymətləndirməsi
və özünüdərk
34. Yeniyetmələrin şəxsiyyətinin
inkişafı
35. Yeniyetmələrdə xarakter və
qabiliyyətlərin inkişafı
36. Yeniyetmələrin təlim fəaliyyəti
37. Yeniyetmələrin fəaliyyət
motivləri
38. Gənclərin formalaşmasında
bioloji, sosial və psixoloji amillərin rolu
39. Gənclik yaş dövründə şəxsiyyətin
inkişafı
40. Gənclik yaşında valideyn və
müəllimlərlə ünsiyyətin xüsusiyyətləri
41. Mənlik şüuru və əxlaqi şüurun
inkişafı
42. İlk gənclik dövründə təlim
fəaliyyəti
43. Təlim fəaliyyəti və idrak
proseslərinin qarşılıqlı əlaqəsi
44. Temperament tipləri və şəxsiyyətin
qarşılıqlı təsiri
45. İlk gənclik dövründə
qabiliyyətlər və xarakterin inkişafı
46. Peşəyönümü, peşəseçmə və təlim
fəaliyyəti
47. Şəxsiyyətin formalaşması
psixoloji problem kimi
48.
Müasir dövrdə tərbiyəyə verilən psixoloji tələblər
49. Tərbiyəyə təsir edən xarici
və daxili amillər
50. Tərbiyəyə dair nəzəriyyələr
51. Tərbiyədə milli xüsusiyyətlərin
nəzərə alınması
52. Cinsi tərbiyə
53. Gender psixologiyası
54. Mənəvi və əxlaqi tərbiyə
55. Tərbiyə. Yenidəntərbiyə.
Özünütərbiyə
56. Özünütərbiyə tələbatı və
motivlər
57. Gənc nəslin tərbiyəsində
ailənin rolu
58. “Çətin” uşaqlarla aparılan
işin xüsusiyyətləri
59. Ailə tərbiyəsində buraxılan
səhvlər və tərbiyəyə onun təsiri
60. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarla
aparılan tərbiyəvi iş
61. Yeniyetməlik dövründə aparılan
tərbiyəvi iş
62. Kollektivdə və kollektiv
vasitəsilə aparılan tərbiyəvi iş
63. Təlim psixologiyası
pedaqoji psixologiyanın sahələrindən biri kimi
64. Təlimə psixoloji hazırlıq
65. Təlim müvəffəqiyyətinin
psixoloji şərtləri
66. Təlim motivləri
67. İnkişafetdirici və tərbiyəedici
təlim
68. Təlimdə geridəqalmanın səbəbləri
69. Öyrənməyə ümumi və xüsusi
qabillik
70. Təlim fəaliyyəti və psixi
proseslər
71. Müasir dərsin funksiyaları:
öyrədici, inkişafetdirici və tərbiyəedici
72. İnteraktiv təlim metodları və onlardan istifadə
73. Təlim məqsədlərinin taksonomiyası
74. Təlimdə fərdiləşdirmə və diferensasiya
75. Pedaqoji fəaliyyətin psixologiyası
76. Pedaqoji fəaliyyətə verilən
psixoloji tələblər
77. Pedaqoji fəaliyyət zamanı müəllimin üzləşdiyi çətinliklər
78. Pedaqoji fəaliyyətin funksiyaları
79. Müəllim şəxsiyyətinə verilən psixoloji tələblər
80. Müəllimin inkişafetdirici və tərbiyəedici funksiyaları
81. Müəllimin kommunikativ və təşkilatçılıq funksiyaları
82. Müəllim şəxsiyyətinə verilən psixoloji tələblər
83. Müəllimin temperament tipi və və fəaliyyəti arasında qarşılıqlı asılılıq
84. Xarakter və pedaqoji fəaliyyət
85. Pedaqoji qabiliyyətlər
86. Pedaqoji kollektivdə qarşılıqlı münasibətlər
87. Müəllim nüfuzuna təsir edən amillər
88. Müəllimin peşəkarlığı və şəxsiyyəti pedaqoji fəaliyyətdə əsas şərt
kimi
89. Müəllimin ünsiyyət üslubu və təlim fəaliyyətinə onun təsiri
90. Pedaqoji kollektivdə
liderlik problemi
Tərtib edən: prof. R.İ. Əliyev
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.