FİZİKİ TƏRBİYƏNİN TƏDRİSİ
METODİKASI (5801.01) İXTİSASI ÜZRƏ DOKTORANTURAYA QƏBUL İMTAHANININ SUALLARI
1. Ümumi orta və tam orta təhsil
məktəblərində fiziki tərbiyənin inkişafı.
2.
Ümumi və tam orta məktəbdə fiziki tərbiyə fənninin qarşısında duran vəzifələri.
3.
Məktəbdə fiziki tərbiyə üzrə işin sistemi.
4.
Fiziki tərbiyənin vasitələri.
5.
I-IV siniflərin fiziki tərbiyə üçün məktəb proqramının təhlili.
6.
Fiziki tərbiyə fənni üzrə ev tapşırıqları.
7.
Fiziki tərbiyə dərsinə müəllimin hazırlığı.
8.
Fiziki tərbiyə dərslərinə nəzarət və rəhbərlik.
9.
Fziki tərbiyə fənninin tədrisində interaktiv metodlarından istifadə.
10.
Məktəbdənkənar tədbirlərdə fiziki tərbiyə üzrə işlərinin təşkili.
11.
Tədris günü ərzində fiziki tərbiyə üzrə tədbirlər.
12.
İbtidai siniflərdə dərs zamanı fiziki tərbiyə dəqiqələrinin təşkili.
13.
Fiziki tərbiyə dərsinin planlaşdırılması.
14.
Fiziki tərbiyə dərslərinin növləri.
15.
Fiziki tərbiyədərsinə aid icmaların tərtibi.
16.
Fiziki tərbiyənin tədrisi prosesində idman məşğələləri.
17.
Fiziki tərbiyə dərslərinin təşkili.
18.
Fiziki tərbiyədən giriş dərsinin forması.
19.
Fiziki tərbiyə dərsinin quruluşu.
20.
Fiziki tərbiyə üzrə təlim müvəffəqiyyətinin qiymətləndirilməsi.
21.
Fiziki tərbiyə dərsinin əsas hissəsinin məqsədi.
22.
Hərəkətli oyunların sağlamlaşdırıcı əhəmiyyəti.
23.
Fiziki tərbiyə bayramının məktəbdə təşkili.
24. Fiziki tərbiyə dərsinin son hissəsinin məqsədi.
25. Fiziki tərbiyə dərslərində təlim
metodlarından istifadə.
26. Fiziki tərbiyə üzrə kütləvi tədbirlərin təşkili.
27. Məşğələyədək gimnastikanın məqsədi.
28. İbtidai siniflərdə fiziki tərbiyə dərsinin
təşkili xüsusiyyətləri.
29. Fiziki tərbiyənin tədrisində gigiyena amillərindən
istifadə.
30. Fiziki tərbiyə cəmiyyətin və şəxsiyyətin mədəniyyətinin
üzvi hissəsi kimi.
31. Fiziki tərbiyə müəlliminin peşə fəaliyyətinin
istiqamətləri.
32. Hərəki fəaliyyət fiziki tərbiyə fənninin məzmununun
əsası kimi.
33. İdman mədəni həyatın hadisəsi (təzahürü)
kimi.
34. Fiziki tərbiyə fənninin digər elmlərlə əlaqəsi.
35. Fiziki tərbiyə fənninin inkişafı tarixi.
36. Fiziki tərbiyə fənninin mənbələri.
37. Fiziki tərbiyə fənninin tədrisində təlimin
prinsiplərinə istinad.
38. Fiziki tərbiyə metodik prinsipləri:
şüurluluq və fəallıq prinsipi, əyanilik prinsipi.
39. Məktəblilərin ümummədəni və peşə
hazırlığında fiziki tərbiyənin rolu.
40. Sağlam həyat tərzinin
əsasları.
41. Fiziki tərbiyə müəlliminin peşə və şəxsi
keyfiyyətləri.
42. Fiziki tərbiyə müəlliminin pedaqoji
ustalığını şərtləndirən amillər.
43. Fiziki yükün xarakteristikası
44. Fiziki hazırlığın
növləri
45. Fiziki tərbiyənin vasitələri.
46. Fiziki tərbiyə fənninin tədrisində
əyanilikdən istifadə.
47. Hərəkətlərin təliminin əsasları.
48. Fiziki fəaliyyət zamanı
orqanizmin vəziyyətinin xarakteristikası.
49. Fiziki keyfiyyətlərin
inkişaf etdirilməsi metodikası.
50. Fiziki imkanların
artırılması metodikası.
51. Fiziki sağlamlaşdırıcı və
idman işinin təşkili formaları.
52. Şagird şəxsiyyətinin təşəkkülünə
fiziki tərbiyə müəlliminin təsiri.
53. Orqanizmin təkmilləşdirilməsinin
idarə olunmasında fiziki tərbiyə və idmanın vasitələri.
54. Şagirdlərin fizini
hazirlığının monitorinqi və qiymətləndirilməsi.
55. Şagirdləri fiziki
hazırlığının dinamikası üzərində pedaqoji nəzarət.
56. Fiziki tərbiyə dərslərinin
xarakterik xüsusiyyətləri.
57. Fiziki tərbiyə dərslərinin
pedaqoji təhlili.
58. Mürəkkəb dərsin plan
konspekti.
59. Şagirdlərin fiziki hazırlığının qiymətləndrilməsi metodları.
Tərtib edən: p.e.d. P.B.Əlıyev
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.