TƏHSİLİN TƏŞKİLİ VƏ PLANLAŞDIRILMASI
(5802.01)
İXTİSASI
ÜZRƏ DOKTORANTURAYA QƏBUL
İMTAHANININ
SUALLARI
1.XXI
yüzillikdə təhsilin inkişafının əsas istiqamətləri
2.Təhsildə keyfiyyətin
idarəolunma modelləri və onların əsas xüsusiyyətləri
3.Qiymətləndirmədə
test texnologiyalarından istifadə imkanları
4.Təhsildə konseptual
kompetensiyaların formalaşdırılmasının mahiyyəti
5.İnklüziv təhsil və
onun metodoloji təhlili
6.Fasiləsiz pedaqoji
təhsilin səmərəli təşkili problemləri
7.Yeni kurikulumlarda
müəyyənləşdirilmiş təlim nəticələri və onların xarakterik
xüsusiyyətləri
8.Təhsilin unifikasıyasında fundamental elmi araşdırmaların
rolu
9.İstedad və istedadlı uşaqların aşkara
çıxarılmasıının texnoloji əsasları
10.Şəxsiyyətyönümlü məzmunun reallaşmasında təhsilin
humanistləşdirilməsi
və humanitarlaşdırılmasının rolu
11.İnformasiya cəmiyyətində ali təhsil sisteminin metodoloji
problemləri
12.Təhsilin texnolojiləşdirilməsi zamanın tələbi kimi
13.Metodologiyanın obyekti və strukturu
14.Nəticəyönümlü təhsilin xüsusiyyətləri
15.Peşə-ixtisas təhsili sistemində marketinq fəaliyyəti
və onun imkanları
16.Tədris-təlim fəaliyyətinin metodologiyası
17.İdarəetmənin keyfiyyət təminatında pedaqoji
monitorinq və
qiymətləndirmənin rolu
18.İlkin peşə-ixtisas təhsilinin inkişaf istiqamətləri
19.Pedaqoji məqsədəmüvafiqlik və müasir təhsil
sisteminin metodoloji təhlili
20.İnformasiya cəmiyyətində kompotensiyaların
reallaşdırılmasına dair
texnologiyaların pedaqoji-psixoloji məsələləri
21.Profill təlim və elektiv kurslar
22.Təhsilin məzmunu və fəaliyyət arasındakı münasibətlərin
tənzimlənməsinin
metodoloji təhlili
23.Qloballaşma şəraitində əxlaqi-mənəvi dəyərlərin
formalaşdırılmasının
texnoloji məsələləri
24.Əlavə təhsil sisteminin modernləşdirilməsində
innovasiyaların rolu
25.Öyrədən və öyrənən münasibətlərinin tənzimlənməsində
interaktiv
metodların rolu
26.Təlim nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsinin
pedaqoji-psixoloji məsələləri
27.Təhsilin informasiyalaşdırılması və onun səciyyəvi
xüsusiyyətləri
28.Çoxprofilli ümumtəhsil məktəb layihəsinin modeli
29.Ümumtəhsil məktəblərində təlim prosesində fənlərarası
əlaqələr
30.Ali pedaqoji kadr hazırlığında keyfiyyətin idarə
olunması
31.Təhsil sistemində səmərəli fəaliyyətin təşkili və
inkişaf dinamikası
32.Ümumtəhsil məktəblərində şagirdlərin ümumi
intellekt səviyyəsi və onun
diaqnostikası
33.Tədris-təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması və onun
səciyyəvi xüsusiyyətləri
34.Təhsildə səriştəli yanaşma və onun keyfiyyət təminatında
rolu
35.Məktəbdaxili nəzarətin məzmunu
36.Modul təlim sistemi
37.Təhsildə millilik və bəşərilik
38.Müasir təhsilin strukturu
39.Təhsilin təşkili və planlaşdırılmasında müvafiq tələblərin
nəzərə alınması
40.Təhsil prosesinin şəxsiyyətyönümlü olması prinsipi
41.Təhsil proqramı
42.Avropanın qabaqcıl təhsil modellərindən istifadənin
tədrisin səmərəliliyinə
təsiri
43.Ömürboyu təhsilalma prinsipi
44.Təhsil müəssisəsinin idarəedilməsininmodul tipli təşkili
modeli
45.Təhsil islahatı və kurikulum
46.Qloballaşma Azərbaycan təhsil sisteminin modernləşdirilməsinin
mühüm amili kimi
47.Qabaqlayıcı təhsilvermə prinsipi
48.Ekoloji təhsil
49.Təhsil haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunu təhsilin
təşkilinin
mühüm hüquqi bazası kimi
50.Təhsil sisteminin idarə olunmasının ictimai
xarakterinin səciyyəvi
xüsusiyyətləri
51.Təhsildə keyfiyyətə nəzarət və onun idarə
olunmasının təşkili xüsusiyyətləri
52.Azərbaycan Respublikasında pedaqoji təhsil və müəllim
hazırlığının
konsepsiya və strategiyası
53.Təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsində idarəetmənin
rolu
54.Distant təhsil
55.Azərbaycan Respublikasında ümumi təhsilin
konseosiyası (Milli Kurikulum)
56.Yeni tipli ümumtəhsil məktəbləri və onların idarəolunma
funksiyaları
57.Təhsilin təşkilində varislik prinsipi
58.Təhsildə keyfiyyətin idarəolunma modelləri və
onların basilica
xüsusiyyətləri
59.Təhsildə səriştəli yanaşma prinsipi
60.Orta-ixtisas təhsili və onun təşkili xüsusiyyətləri
61.Təhsilin şəxsiyyətyönümlülüyünün mahiyyəti
62.İnformasiya cəmiyyətində ilkin peşə ixtisas təhsilinin
inkişaf istiqamətləri
63.Təhsil standartları
64.Təhsil proqramının məzmunu
65.Təhsil sistemində səmərəli fəaliyyətin təşkili və
inkişaf xüsusiyyətləri
66.Təhsildə kulturoloji yanaşma prinsipi
67.Müasir təhsilin strukturu
68.Təhsilin təşkilinə verilən başlica tələblər
69.Təhsil sistemində müasir qiymətləndirmə mexanizmi
70.Cəmiyyətin tələbatının ödənilməsində təhsilin rolu
71.Təhsilin təşkilində milli və bəşəri dəyərlərin nəzərə
alınması
72.İstedad və istedadlı uşaqların aşkara
çıxarılmasının texnoloji əsasları
73.Azərbaycan Respublikasında ali təhsilin strukturu və
inkişaf istiqamətləri
74.Modul təlim sistemi
75.Təhsil sistemində monitorinq və qiymətləndirmə
76.Məktəbin strateji inkişaf proqramı
77.Ali təhsilin səviyyələri üzrə varisliyin nəzərə
alınması imkanları
78.Təhsildə keyfiyyətə nəzarət
79.İnklüziv təhsilin təşkili xüsusiyyətləri
80.Tədris-təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması və onun
xarakterik xüsusiyyətləri
81.Əlavə təhsilin səmərəli təşkilinin mütəxəssis
hazırlığının keyfiyyətinə təsiri
82.Təhsilin təşklində informasiya, kommunikasiya
texnologiyalarından
səmərəli istifadə imkanları
83.Cəmiyyətin inkişafında təhsilin məqsədəuyğun təşkilinin
rolu
84.Öyrədən və öyrənən münasibətlərinin tənzimlənməsində
müasir
yanaşmaların imkanları
85.İlkin peşə-ixtisas təhsilinin təşkilinə verilən tələblər
86.Təhsilin idarə edilməsinin nəzəri əsasları
87.Şəxsiyyətyönümlü təhsil və məzmun standartları
88.Məktəb fəaliyyətinin planlaşdırılması
89.Təhsildə inteqrativlik prinsipi
90.Peşə-ixtisas təhsili sistemində marketinq fəaliyyətinin
imkanları
Tərtib edən: p.e.d. İ.H.Cəbrayılov
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.