Avqust 2013-ci il
№
|
Görüləcək işlərin məzmunu
|
Tarix
|
Nəticə
|
1.
|
Payız imtahanlarına (yay tapşırıqlarına, əgər
varsa) hazırlıq (payız imtahanları 03 sentyabrdan 12 sentyabradək aparılmalıdır)
|
||
2.
|
Məktəb kitabxanasından olan pulsuz dərsliklərin
kontingentə uyğunluğu vəziyyəti
|
||
3.
|
Fənn kobinetlərinin,sinif
otaqlarının,laboratoriyaların yeni
dərs ilinə hazırlığının vəziyyəti
|
||
4.
|
Məktəbin iş rejiminin tərtibi və təsdiqi (növbələr,növbətçi
siniflər və müəllimlər)
|
||
5.
|
Gənc müəllimlərə qayğı, metodiki köməklik
|
||
6.
|
Məktəb ərazisindəki təmizlik işlərinin
aparılması,ağaclara qulluq
|
||
7.
|
“ Şəhər günü”nə hazırlıq
|
||
8.
|
“Azərbaycan tarixi”ndən konfransa hazırlığın vəziyyəti
|
||
Sentyabr 2013-ci
il
№
|
Görüləcək işlərin məzmunu
|
Tarix
|
Nəticə
|
1.
|
03-12 sentyabrda
tarixlərdə payız imtahanlarının keçirilməsi
|
||
2.
|
X siniflərin komplektləşdirilməsi
|
||
3.
|
Dərs cədvəlinin
hazırlanması
|
||
4.
|
Bilik gününün-yeni drs
ilinin qeyd edilməsi
|
||
5.
|
Fakultətiv məşğələlərin
müəyyənləşdirilməsi
|
||
6.
|
Bazis tədris planına əsasən
siniflərin komplektləşdirilməsi
|
||
7.
|
OŞ-1,RİK-3 formaları üzrə
hesabatların hazırlanması,sinif jurnallarının alınması
|
||
8.
|
Müəllimlərin
tarifikasiyasının hazırlanması
|
||
9.
|
Proqram və təqvim
planlarının təsdiqi
|
||
10.
|
Gənc müəllimlərlə iş
|
||
11.
|
I-XI siniflərin pulsuz dərsliklərlə
təmin olunması vəziyyətini yoxlamaq
|
||
12.
|
Müəllimlərin istinad məktəblərindətəşkil
olunmuş “Dayaq məntəqələri” nə cəlbini(təkmilləşdirilməsi üçün) təşkili
|
||
13.
|
Müəllimlər İnstitutununu
“Sifariş-təklif”əsasında illik-əyani ixtisasartırma kurslarına cəlb olunacaq
fənn müəllimlərinin müəyyənləşdirilməsi
|
||
14.
|
Olimpiadaya hazırlıq mərkəzinin
yaradılması(yüksək intillektə,əv-
vəlki illərdə eçirilmiş
olimpiadalarda yer tutanlara diqqətyetirmək)
|
||
15.
|
“Sülh günü”nün keçirilməsinə məktəbin hazırlığı
|
||
16.
|
“Azərbaycan tarixi”ndən
şagirdlərin konfransa hazırlığının yekunlaşdırılması
|
||
17.
|
Siniflərdə Dövlət rəmzlərinin
öyrədilməsi vəziyyətini yoxlamaq
|
||
18.
|
1 oktyabr “Ahıllar
gününün”məktəbdə qeyd edilməsinin təşkili
|
||
19.
|
I siniflərdə ümumtəhsilin
milli kurikulumu ilə əlaqədar işin təşkili vəziyyəti ilə tanış olmaq,müəllimlərə
lazımi köməklik göstərmək
|
||
20.
|
İl ərzində keçiriləcək
müsabiqələrin nəticəsi (ötən dərs ili üzrə) haqqında pedaqoji kollektivə məlumat
vermək, növbəti dərs ilində keçiriləcək
müsabiqələr üzrə əsas istiqamətləri müəyyənləşdirmək
|
||
21.
|
Sinif və məktəb valideyn
komitəsinin təşkili
|
||
22.
|
Məktəb jurnallarının OŞ-1
formasına uyğun doldurulması vəziyyəti
|
||
23.
|
Gənclər və yeniyetmələrin
tərbiyəsi üzrə ictimai əlaqələndirmə şurasının işi
|
||
24.
|
Xüsusi istedada malik
olan uşaqların(gənclərin) yaradıcılıq potensialının inkişafı üzrə Dövlət
Proqramına uyğun tədbirlər planını hazırlamaq.”İstedad bankı”nayenidən nəzər
yetirmək
|
||
25.
|
Xüsusi istedada malik
uşaqlarla işin təşkili üzrə seminarda iştirak edib sertifikat almış müəllimlərə
nəzarət etmək,onlara lazımi şərait yaratmaq
|
||
26.
|
Məktəbli formasının tətbiqinin
vacibliyi ilə bağlı valideynlərlə işin təşkili
|
||
27.
|
ŞTŞ tərəfindən
hazırlanmış “Siniflər üzrə bədii ədəbiyyatın oxunuşu və müzakirəsi qrafiki”əsasında
hər həftə nəzarətin aparılması(hər həftənin VI günləri)
|
||
Oktyabr 2013-ci il
№
|
Görüləcək işlərin məzmunu
|
Tarix
|
Nəticə
|
1.
|
Məktəbdə fənn
olimpiadalarına hazırlığın vəziyyəti
|
||
2.
|
Məktəbdə kollektivin “Müəllim
günü”nü qeyd etməsinin təşkili
|
||
3.
|
I yarımilə aid keçiriləcək
monitorinqə hazırlıq və keçirilməsi (komissi-yanın yaradılması,tapşırıqların
hazırlanması,məxfiliyinin təmin edilməsi və s., monitorinq paralel siniflərdə
keçirilir və ümumiləşdirilir)
|
||
4.
|
“Məktəbli kitabçası”nın
doldurulması,şagird və müəllimlərin ona münasibətini müəyyənləşdirmək üçün
yoxlama aparmaq,nöqsanları müəyyənləşdirmək aradan qaldırılması üçün tədbir
görmək
|
||
5.
|
Monitorinqə düşməyən fənlərdən
_______ tədrisi vəziyyətini öyrənmək
|
||
6.
|
Məktəb sənədlərinin (əmr
kitabı, pedaqoji şuranın protokolları, direktor- yanı müşavirənin,sinif
jurnallarının) yoxlanılması, nöqsanların aradan qaldırılması üçün əməli tədbirlərin
müəyyənləşdirilməsi
|
||
7.
|
______ fənni üzrə aylığın
keçirilməsi(nəzərdə tutulan fənlər üzrə yoxla- ma işləri,sinifdənxaric tədbirlər,açıq
dərslər,fənn bülletenləri və s təşkil olunur,aylıq direktoryanı müşavirədə
yaxud pedaqoji şurada yekunlaşır) Aylığı keçirərkən ötən il nəzərə alınmalı təkrara
çox da yer verilməməlidir
|
||
8.
|
Sinif otaqlarının,fənn
kabinetlərinin,məktəbyanı ərazinin təmizliyi,yaşıl-lığa qulluq
|
||
9.
|
Tətil günləri üçün məktəbin
iş rejiminin,keçiriləcək tədbirlərin müəy- yənləşdirilməsi
|
||
10.
|
Məktəbin qışa hazırlıq vəziyyəti
|
||
11.
|
“İl” çərçivəsində keçiriləcək
tədbirlərlə bağlı görülən işlərin vəziyyəti
|
||
12.
|
Məktəb kitabxanasından müəllim
və şagirdlərin istifadəsini müəyyənləş-dirmək,qrafik əsasında siniflər üzrə
oxunmuş ədəbiyyatın müzakirəsini təşkil
etmək(hər həftənin VI günləri)
|
||
Noyabr 2013-ci il
№
|
Görüləcək işlərin məzmunu
|
Tarix
|
Nəticə
|
1.
|
Tətil günlərində sinif rəhbərlərinin,
fənn metodbirləşmələrinin, sinif jurnallarının, fakultətiv məşğələlərin sənədləri
ilə tanışlıq,nöqsanların aradan qaldırılması
|
||
2.
|
Sinif və valideyn
iclaslarının keçirilməsi
|
||
3.
|
“Milli dirçəliş
günü”münasibətilə məktəbin hazırlığı və siniflərdə söhbətlərin aparılmasının
təmini
|
||
4.
|
Məktəbin qışa hazırlığı
(pəncərələrin bərkidilməsi,sınmış şüşələrin dəyişdirilməsi və s.)
|
||
5.
|
Fənn olimpiadalarının
seçim turunu keçirmək
|
||
6.
|
Zəif oxuyan (monitorinqin
nəticəsinə görə) şagirdlərlə fərdi işin təşkili
|
||
7.
|
Monitorinqin nəticəsinə
görə reytinqi zəif olan müəllimlərin dərslərində məktəb rəhbərlərinin
iştirakı
|
||
8.
|
Məktəbdə və məktəbyanı
sahədə təmizlik işlərinin təşkili
|
||
9.
|
“İl” çərçivəsində keçiriləcək
müsabiqələrə hazırlığı vəziyyəti ilə tanışlıq
|
||
10.
|
|||
Dekabr 2013-ci il
№
|
Görüləcək işlərin məzmunu
|
Tarix
|
Nəticə
|
1.
|
Fənn olimpiadası qaliblərinin
şəhər turunda iştirakının təmini
|
||
2.
|
I yarımildə görülmüş işlər
haqqında UBTR-in, psixoloqun, GÇH müəlliminin hesabatlarının dinlənilməsi
|
||
3.
|
Fənlər üzrə yarımillik
proqram materiallarının yerinə yetirilməsi,yoxla-ma və laboratoriya işlərinin
aparılması, yoxlanılması vəziyyəti ilə tanış olmaq
|
||
4.
|
Məktəb mətbuatının (sinif
divar qəzetlərinin, fənn bülletenlərinin və s.) vəziyyəti ilə tanış olmaq
|
||
5.
|
Dünya azərbaycanlılarının
həmrəylik gününə məktəbin hazırlığı(təntə-nəli yığıncaqlar,ədəbi-bədii gecələr,
fənn bülletenləri,görüşlər və s.)
|
||
6.
|
Yeni il şənliyinə və
yanvar tətili günlərinə məktəbin hazırlığı.Görüləcək işlərin, keçiriləcək tədbirlərin
planı
|
||
7.
|
Yanvar pedaqoji şurasına
hazırlıq (I yarımilə yekun,II yarımildə qarşıda duran vəzifələr)
|
||
8.
|
Ana dili və riyaziyyatdan
IX-XI siniflərdə sınaq yoxlama yazı işlərinin aparıl-ması,nəticəsini pedaqoji
şurada müzakirəsi
|
||
9.
|
Sinif otaqlarında,fənn
kabinetlərində,məktəb ərazisində təmizlik
|
||
10.
|
QİÇS və narkomaniyaya
qarşı mübarizə ongünlüyünün keçirilməsi
|
||
11.
|
I-IV siniflərdə summativ
qiymətləndirmə üçün hazırlıq işlərinin (komis-siya,test sualları və s.)
görülməsi
|
||
Yanvar 2014-ci il
№
|
Görüləcək işlərin məzmunu
|
Tarix
|
Nəticə
|
1.
|
“İl” çərçivəsində keçirilən
müsabiqələrə hazırlığın vəziyyəti
|
||
2.
|
Tətil günlərində (tərtib
olunmuş plan əsasınada) keçiriləcək tədbirlərə nəzarət
|
||
3.
|
Pedaqoji şuranın keçirilməsi
(I yarımilin yekunu üzrə,monitorinqin təhlili)
|
||
4.
|
Jurnalların yoxlanılması
|
||
5.
|
Valideyn iclasları və
valideyn konfranslarının keçirilməsi
|
||
6.
|
Monitorinqə daxil olmayan
fənlərədən_________ tədrisi vəziyyətini öyrənmək
|
||
7.
|
II yarımil üçün dərs cədvəlinin
hazırlanması (tədris planında olan dəyişikliklərin dərs cədvəlində öz əksini
tapması)
|
||
8.
|
Şagirdlərin dərsə
davamiyyətinin vəziyyəti(həftəlik yoxlamaların nəticə-si)
|
||
9.
|
Fakultətiv məşğələlərin,dərnəklərin
vəziyyəti(yanvar ayında yoxlanılır, ümumiləşdirilir və direktoryanı müşavirədə
müzakirə olunur)
|
||
10.
|
Müəllimlərin öz
ixtisasları üzrə dayaq məntəqələrində təşkil olunmuş yanvar bölmə
yığıncağında iştiraklarının təmin edilməsi
|
||
11.
|
20 Yanvar -Hüzn gününün
qeyd edilməsi
|
||
12.
|
XI siniflərdə buraxılış
imtahanlarına düşən fənlər üzrə sınaq yoxlamasının keçirilməsi
|
||
13.
|
I siniflərdə
kurrilkulumla bağlı təlimin təşkili vəziyyəti ilə tanışlıq
|
||
Fevral 2014-ci il
№
|
Görüləcək işlərin məzmunu
|
Tarix
|
Nəticə
|
1.
|
İbtidai siniflərdə (IV)
monitorinqin keçirilməsi(mart ayında gərginlik yaratmamaq üçün siniflər üzrə
monitorinqlər keçirilir və nəticəsi III rüb-də təhlil edilir)
|
||
2.
|
XI siniflər üzrə şəhərdə
keçiriləcək monitorinqə hazırlıq işlərinin aparıl-ması
|
||
3.
|
Beynəlxalq “Ana dili
günü”nə məktəbin hazırlığı (siniflər və məktəb üzrə)
|
||
4.
|
I siniflərin əlavə tətilə
(1 həftəlik 12-17 fevral) buraxılması
|
||
5.
|
V-VIII siniflərdə (fevral
ayı ərzində)fənlər üzrə monitorinq keçirilməsi, ümumiləşdirilməsi
|
||
6.
|
“Ana dili günü” münasibətilə
“Əlifba” bayramının keçirilməsi
|
||
7.
|
“Xocalı soyqrımı” ilə əlaqədar
tədbirlər planı və plan əsasında görülə- cək işlərin təşkili( siniflərdə söhbət
aparılması,divar qəzetləri,görüşlər, ədəbi-bədii kompazisiyalı tədbirlər)
|
||
8.
|
28-29 fevralda (1988)
Sumqayıtda baş vermiş hadisələr(siniflərdə söhbətlərin aparılması,hadisələrin
iştirakçıları ilə görüşlərin təşkili və s.)
|
||
9.
|
IX,XI siniflərin sinif
jurnallarını yoxlatmaq,yoxlama yazı işlərinin cari və rüblük qiymətlərin
obyektivliyinə diqqət yetirmək
|
||
Mart 2014-ci il
№
|
Görüləcək işlərin məzmunu
|
Tarix
|
Nəticə
|
1.
|
Fənlər üzrə (IX-XI siniflərdə)
monitorinqin keçirilməsinə hazırlıq
|
||
2.
|
8 Mart Beynəlxalq
Qadınlar gününün məktəbdə qeyd edilməsi (divar qəzetləri,ədəbi-bədii gecələr
və s.)
|
||
3.
|
“Novruz” bayramına
hazırlıq və keçirilməsi
|
||
4.
|
Mart tətili üçün tədbirlər
planının tərtibi və nəzərdə tutulanların həyata keçirilməsi
|
||
5.
|
IX siniflərdə
monitorinqin keçirilməsi( II yarımil üçün)
|
||
6.
|
Beynəlxalq “Poeziya
günü”nün qeyd edilməsi
|
||
7.
|
31 Mart soyqrımı ilə əlaqədar
tədbirlərin keçrilməsi(planın tutulması, siniflərdə söhbətlərin
aparılması,görüşlərin keçirilməsi və s.)
|
||
8.
|
IV sinifləri nəzarətə
götürmək,şagirdlərin bilik və qabiliyyətlərini müəyyənləşdirmək(kurikulumun tələbləri
baxımından)
|
||
9.
|
Fənn olimpiadalarının nəticısini
kollektivdə müzakirə etmək
|
||
10.
|
I siniflərin
dislokasiyası üzrə işin təşkili ( MİS-lə əlaqə,valideynlər və sakinlərlə işin
təşkili )
|
||
11.
|
Valideyn iclasları və
valideyn konfransının təşkili
|
||
12.
|
Məktəb ərazisində,sinif və
fənn kabinetlərində təmizlik işləri
|
||
13.
|
I siniflərdə milli
kurikulumu ilə əlaqədar işin təşkili vəziyyəti ilə tanışlıq
|
||
Aprel 2014-cü il
№
|
Görüləcək işlərin məzmunu
|
Tarix
|
Nəticə
|
1.
|
Təhsil Nazirliyi tərəfindən
verilmiş “Buraxılış imtahanı üçün test bankı” əsasında XI siniflərdə
imtahanlara hazırlıq işlərinin təşkili
|
||
2.
|
Monitorinqin nəticəsinə
görə reytinqi aşağı olan müəllimlərin məsuliyyətini artırmaq,onların dərslərində
iştirak etmək,metodiki köməklik göstərmək
|
||
3.
|
Sınaq və monitorinqlərdə
zəif nəticə göstərən şagirdlərlə fərdi işin,əlavə məşğələlərin təşkili
|
||
4.
|
“Buraxılış siniflərində
imtahanların aparılması haqqında Təlimat və “Təlimat”a əlavələrlə pedaqoji
kollektivlərin,valideyn və şagirdlərin tanış edilməsi
|
||
5.
|
X-XI siniflərdə
monitorinqin keçirilməsi (II yarımilin təhlili üçün)
|
||
6.
|
Pulsuz dərsliklərin
(I-VII) kitabxanada saxlanma vəziyyəti ilə tanışlıq
|
||
7.
|
Fakultətiv,fənn dərnəklərinin
vəziyyəti ( ilboyu aparılmış müşahidələrin nəticəsi)
|
||
8.
|
“İl” çərçivəsində keçirilən
müsabiqələrin yekunlaşdırılması,ŞTŞ-nin təşkilat komitəsinə təqdimatların
verilməsi
|
||
9.
|
Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının ildönümü
münasibətilə müsabiqələrə (rəsm,inşa və s.) hazırlıq
|
||
10.
|
XI sinif şagirdlərinin tərtib
olunmuş qrafik əsasında DTQK-a sənədləri- nin verilməsi
|
||
11.
|
Ötən dərs ilində
imtahanlara buraxılmayan,yaxud imtahandan “qeyri-kafi” qiymət alan şagirdlərə
məlumatın çatdırılması və təlimatlandırılması
|
||
May 2014-cü il
№
|
Görüləcək işlərin məzmunu
|
Tarix
|
Nəticə
|
1.
|
Dərs ilinin yekunu üzrə
hesabatların qəbulu, şagirdlərin imtahanlara buraxılması haqqında pedaqoji
şura
|
||
2.
|
Yay tapşırığı alan,payıza
qalan,təkrar sinifdə saxlanılan şagirdlər haq- qında valideynlərə rəsmi məlumatın
çatdırılması
|
||
3.
|
Dərslik fondunun vəziyyəti,yeni
dərs ilinə hazırlıq
|
||
4.
|
Müəllimlərin növbəti dərs
ili üçün tarifləşməsi
|
||
5.
|
Müəllimlərin məzuniyyət
qrafikinin təsdiqi
|
||
6.
|
“Son zəng” mərasiminin
keçirilməsi
|
||
7.
|
Dərs ilinin yekunu ilə əlaqədar
olaraq proqram materiallarının yerinə yetirilməsi vəziyyəti haqqında
metodbirləşmə rəhbərlərinin yazılı hesabatı
|
||
8.
|
İmtahanlara hazırlıqla
bağlı əlavə məşğələlərə nəzarət
|
||
9.
|
Məktəb ərazisində səliqə
sahmanın yaradılması
|
||
10.
|
Məktəbdə təşkil olunacaq
yay istirahət düşərgəsinə cəlb olunacaq şagirdlərin tərkibini müəyyənləşdirmək
|
||
11.
|
Bütün fənlərdən qiymətləri
müsbət olan,lakin qeyd olunmuş xəstəlik sənədləri ilə imtahandan azad edilən
şagirdlər haqqında may ayının 10- dan Təhsil Şöbəsinə təqdimat vermək
|
||
İyun
2014-cü il
№
|
Görüləcək işlərin məzmunu
|
Tarix
|
Nəticə
|
1.
|
Buraxılış siniflərində
imtahanların keçirilməsi,rəhbərlik və nəzarət
|
||
2.
|
Sənədlərin(IX sinif şəhadətnamələrinin,XI
sinif üçün attestatların) ŞTŞ-dən alınması,doldurulması,komissiya yolu ilə
obyektivliyinin yoxlanıl-ması
|
||
3.
|
Sənədlərin təntənəli surətdə
təqdimat mərasimi
|
||
4.
|
Məktəbdə təmir işlərinin
aparılması
|
||
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.