İdarəetmənin quruluşu
Pedaqoji
prosesin idarə edilməsində bütün iştirakçılar
öz ləri üçün məsuliyyət daşıyır və özündən
yüksək
pillədə olanlar qarşısında hesabat verir. İdarəetmə fəaliyyəti aşağıdakı pillələr
üzrə təşkil olunur:
–
birinci pillə – məktəb direktoru;
– ikinci
pillə – təlim-tərbiyə işləri üzrə müavinlər, sinifdənxaric və məktəbdənkənar tərbiyə
işləri üzrə təşkilatçı;
– üçüncü
pillə – pedaqoji kollektivin ictimai təşkilatları və kollegial idarəetmə
orqanları;
–
dördüncü pillə – müəllimlər, tərbiyəçilər və sinif rəhbərləri;
– beşinci
pillə – müəllimlər və şagirdlər.
Xüsusilə,
yuxarı sinif şagirdləri, birgə fəaliyyət
göstərən orqanlar (pedaqoji və şagird kollektivinin birgə şurası, məktəbdə
keçirilən xətt, müxtəlif komissiya və şuraların işi və s. );
–
altıncı pillə – şagird kollektivi, gənclər və uşaq birlikləri, şagird özünüidarə
orqanları;
– yeddinci pillə
– şagird kollektivin bir üzvü kimi;
Tərbiyə edənlə,
tərbiyə olunanın idarəetmədə birgə fəaliyyəti məktəblinin sosial çərçivədə təcrübəsini genişləndirir, məktəbdaxili
pozitiv münasibətləri formalaşdırmağa kömək edir, həlledici mərhələlərdə öz
fikrini deməyə imkan verir, müəllimlərlə ittifaq yaratmağa, onların yaxın köməkçisi
olmağa istiqamətləndirir. Buna görə də müəllim və şagird idarəetmə orqanlarının
birgə qərarının lazımlı, obyektiv və təxirəsalınmaz olması zərurəti meydana gəlir.
Məktəbi idarəetmənin
məqsədi, onun strukturuna daxil olan sahələrin işinin məzmunu ilə bağlı olub, hər
bir konkret şərait üçün müəyyənləşdirilir. Bunun üçün struktura daxil olan sahələrin
hər birində mövcud vəziyyəti aşkara çıxarmaq, müəyyənləşdirmək və bunların nəticələrinə
əsasən işi daha da təkmilləşdirmək, yaxşılaşdırmaq, onun səmərə və keyfiyyətini
yüksəltmək üçün tədbirlər hazırlamaq daha əhəmiyyətli olur. Hər bir sahə üzrə
konkret məqsəd müəyyənləşdirmək tələb olunur. Məsələn, dərsin müzakirəsi müxtəlif
məqsədlərlə aparıla bilər, müəllim fəaliyyətini öyrənmək, şagirdlərin bilik
keyfiyyətini müəyyənləşdirmək, dərsdə seçilmiş
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.