1.2
Məzmun xətləri
Fiziki tərbiyə fənni
biri-biri ilə qarşlıqlı əlaqəli olan və biri-birini üzvü sürətldə tamamlayan:
İnformasiya təminatı və nəzəri biliklər;
Hərəki bacarıqlar və vərdişlər;
Hərəki qabiliyyətlər;
Şəxsiyyətin mənəvi-iradi
xüsusiyyətlərinin formalaşması kimi məzmun xətlərindən ibarətdir
Ayrıca götürülmüş hər
bir dərs, eləcədə bütövlükdə fiziki tərbiyə prosesi qeyd
olunan məzmun xətlərinin qarşılıqlı əlaqəsi üzərində
qurulmalıdır.
1.4. məzmun standartları
I sinf
I sinfin sonunda şagird:
sağlamlığın möhkəmləndirilməsində hərəki
fəaliyyətin, düzgün gün rejiminin əhəmiyyəti haqqında təsəvvürə malik olduğunu
nümayiş etdirir;
müxtəlif təyinatlı oyunları və oyun
qaydalarını bildiyini nümayiş etdirir;
müxtəlif idman növləri və avadanlıqları
haqqında məlumata malik olduğunu nümayiş etdirir;
hərəkətləri sadə üsullarla icra edir;
müxtəlif təyinatlı oyunlarıa dair zəruri
bacarıqları mənimsədiyini nümayiş etdirir;
hərəki fəaliyyət prosesində zəruri fiziki
hazırlığa malik olduğunu nümayiş etdirir;
hərəki fəaliyyət zamanı məqbul davranış
nümayiş etdirir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartları
1. İnformasiya təminatı və nəzəri biliklər
Şagird:
1.1. Hərəki fəaliyyət, onun təşkili, icra qaydaları
haqqında məlumata malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.1.1. Hərəki fəaliyyətə daxil olan oyunları tanıyır.
1.1.2. Sağlamlığın möhkəmləndirilməsində gün rejiminin
əhəmiyyətini haqqında sadə məlumat verir.
1.1.3.Orqanizmin möhkəmləndirilməsində gigiyenik tələblərə
əməl etməyin əhəmiyyəti haqqında məlumat verir.
1.1.4. İştirak etdiyi oyunların qaydaları haqqında məlumat
verir.
1.1.5. Komanda yoldaşları ilə ünsiyyət qurmaq və əməkdaşlıq
etməyin zəruriliyi haqqında məlumat verir.
2. Hərəki bacarıqlar və vərdişlər
Şagird:
2.1. Hərəki bacarıqlara və vərdişlərə yiyələnməyini nümayiş etdirir.
2.1.1.Hərəkətləri müvafiq komandalara və nümunələrə uyğun yerinə
yetirir.
2.1.2.Müxtəlif təyinatlı, ayrı-ayrı idman növlərinin elementlərindən
ibarət oyunlarda iştirak edir.
2.1.3. Oyun, alət və avadanlıqlardan istifadə zamanı müvafiq təhlükəsizlik
qaydalarına əməl edir.
3. Hərəki qabiliyyətlər
Şagird:
3.1. Hərəki fəaliyyət prosesində zəruri fiziki hazırlığa malik olduğunu
nümayiş etdirir.
3.1.1. Hərəki fəaliyyət zamanı çeviklik nümayiş etdirir.
3.1.2 Hərəkətlərin və oyunların icrası zamanı bədənin əyilmə qabiliyyətini
nümayiş etdirir.
3.1.3. Qaçış və oyun zamanı yaş qrupuna müvafiq sürət nümayiş etdirir.
3.1.4. Hərəkətlərin və oyunların icrası prosesində sürət-güc nümayiş
etdirir.
3.1.5. Hərəkətlərin və oyunların icrası zamanı qüvvə nümayiş etdirir.
3.1.6. Hərəkətlərin davamlı və təkrar icrası zamanı dözümlülük nümayiş
etdirir.
4. Şəxsiyyətin mənəvi-iradi keyfiyyətlərinin formalaşması
Şagird:
4.1. Hərəki fəaliyyət zamanı məqbul davranış nümayiş etdirir.
4.1.1 Komanda yoldaşları ilə ünsiyyət qurur və əməkdaşliq edir.
II sinif
II sinfin sonunda şagird:
sağlamlığın möhkəmləndirilməsində hərəki fəaliyyətin, düzgün gün
rejiminin əhəmiyyəti haqqında təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir;
müxtəlif təyinatlı oyunları və oyun qaydalarını bildiyini nümayiş
etdirir;
müxtəlif təyinatlı oyunlara dair zəruri bacarıqları mənimsədiyini
nümayiş etdirir;
hərəki bacarıqları mənimsədiyini nümayiş etdirir;
müxtəlif idman növləri və avadanlıqları haqqında məlumata malik
olduğunu nümayiş etdirir;
hərəki fəaliyyət prosesində yaş qrupuna müvafiq zəruri fiziki hazırlığa
malik olduğunu nümayiş etdirir;
hərəki fəaliyyət zamanı məqbul davranış nümayiş etdirir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartlar
1. İnformasiya təminatı və nəzəri biliklər
Şagird:
1.1. Hərəki fəaliyyət, onun təşkili, icra qaydaları haqqında məlumata
malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.1.1.Hərəki fəaliyyətə daxil olan hərərkət komplekslərini tanıyır.
1.1.2.Sadə gün rejiminin tərtibi qaydaları haqqında məlumat verir
1.1.3.Orqanizmin möhkəmləndirilməsinin sadə üsul, vasitələri və
gigiyenik tələbləri sadalayır.
1.1.4.Oyun prosesində tələb olunan təhlükəsizlik qaydalarını sadalayır.
1.1.5.Hərəki fəaliyyət zamanı davranış qaydaları haqqında məlumat verir.
1.1.6.Mübarizlik və rəqibə hörmət haqqında məlumata malik olduğunu
nümayiş etdirir.
2. Hərəki bacarıqlar və vərdişlər
Şagird:
2.1.Hərəki bacarıqlara və vərdişlərə yiyələndiyini nümayiş etdirir.
2.1.1. Sıra, ümuminkişaf hərəkətlərini icra edir.
2.1.2. Səhər gimnastika komplekslərini yerinə yetirir.
2.1.3.Ayrı-ayrı idman növlərinin elementlərindən ibarət oyunlarda
iştirak edir.
2.1.4.Oyun zamanı müvafiq təhlükəsizlik və özünümühafizə qaydalarına əməl
edir.
3. Hərəki qabiliyyətlər
Şagird:
3.1. Hərəki fəaliyyət prosesində zəruri fiziki hazırlığa malik olduğunu
nümayiş etdirir.
3.1.1.Hərəki fəaliyyət zamanı çeviklik nümayiş etdirir.
3.1.2.Hərəkətlərin və oyunlarının icrası zamanı bədənin əyilmə qabiliyyəti
nümayiş etdirir.
3.1.3. Qaçış zamanı yaş qrupuna müvafiq sürət nümayiş etdirir.
3.1.4.Hərəkətlərin və oyunların icrası prosesində sürət-güc nümayiş
etdirir.
3.1.5.Hərəkətlərin və oyunların icrası zamanı qüvvə nümayiş etdirir.
3.1.6. Hərəkətlərin davamlı və təkrar icrası zamanı dözümlülük nümayiş
etdirir.
4. Şəxsiyyətin mənəvi-iradi keyfiyyətlərinin formalaşması
Şagird:
4.1. Hərəki fəaliyyət zamanı məqbul davranış nümayiş etdirir.
4.1.1.Hərəkətlərin icrası prosesində diqqəti cəmləşdirmək keyfiyyəti
nümayiş etdirir.
4.1.2. Komanda üzvləri ilə ünsiyyət qurur və səmərəli əməkdaşlıq edir.
III sinif
III sinifin sonunda şagird:
sağlamlığın möhkəmləndirilməsində hərəki fəaliyyətin, düzgün gün
rejiminin əhəmiyyəti haqqında təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir;
müxtəlif təyinatlı oyunları və oyun qaydalarını bildiyini nümayiş
etdirir;
müxtəlif idman növləri və avadanlıqları haqqında məlumata malik
olduğunu nümayiş etdirir;
hərəki bacarıqları mənimsədiyini nümayiş etdirir;
müxtəlif təyinatlı kollektiv oyunlara dair zəruri bacarıqları mənimsədiyini
nümayiş etdirir;
hərəki fəaliyyət prosesində yaş qrupuna müvafiq zəruri fiziki hazırlığa
malik olduğunu nümayiş etdirir;
hərəki fəaliyyət zamanı məqbul davranış nümayiş etdirir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartlar
1. İnformasiya təminatı və nəzəri biliklər
Şagird:
1.1. Hərəki fəaliyyət, onun təşkili, icra qaydaları haqqında məlumata
malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.1.1. Hərəki fəaliyyətin orqanizmə müxtəlif təsirlərini sadə şəkildə
izah edir.
1.1.2. Gün rejiminin tərtibində əsas amilləri sadalayır.
1.1.3. Orqanizmin möhkəmləndirilməsində istifadə olunan vasitələr və
gigiyenik tələblər haqqında məlumat verir.
1.1.4.Hərəki qabiliyyətlərin inkişafı üçün istifadə olunan oyunları fərqləndirir.
1.1.5.Müxtəlif idman növlərinə aid əşya və alətlərin təyinatı və istifadə
qaydaları haqqinda məlumat verir.
1.1.6.Oyun prosesində tələb olunan zəruri təhlükəsizlik və özünümühafizə
qaydalarını sadalayır.
1.1.7. Komandalı fəaliyyət, fərdi mübarizə zamanı təqdir olunan davranış
haqqında məlumat verir.
1.1.8. Komandalı fəaliyyət zamanı yoldaşlarına mənəvi-iradi dayağın əhəmiyyəti
haqqında məlumat verir.
2. Hərəki bacarıqlar və vərdişlər
Şagird:
2.1. Hərəki bacarıqlara və vərdişlərə yiyələndiyi nümayiş etdirir.
2.1.1. Sıra, ümuminkişaf hərərkətləri icra edir.
2.1.2. Məqsədli tərtib olunmuş səhər gimnastika
komplekslərini və ev tapşırığı hərəkətlərini yerinə yetirir.
2.1.3. İdman növlərinə aid alət və avadanlıqlarından istifadə və oyun
zamanı təhlükəsizlik, özünümühafizə qaydalarına əməl edir.
2.1.4. Ayrı-ayrı hərəki qabiliyyətlərin inkişafı üçün müxtəlf təyinatlı
oyunlar, estafetlər, kombinə edilmiş estafetlərdə iştirak edir.
2.1.5. Müxtəlif idman növlərinə aid hərəkətləri yerinə yetirir, müvafiq əşya
və avadanlıqlardan istifadə edir.
3. Hərəki qabiliyyətlər
Şagird:
3.1. Hərəki fəaliyyət prosesində zəruri fiziki hazırlığa malik olduğunu
nümayiş etdirir.
3.1.1. Hərəki fəaliyyət zamanı çeviklik nümayiş etdirir.
3.1.2. Hərəkətlərin və oyunların icrası zamanı bədənin əyilmə qabiliyyəti
nümayiş etdirir.
3.1.3. Qaçış zamanı yaş qrupuna müvafiq sürət nümayiş etdirir.
3.1.4. Hərəkətlərin və oyunların icrası prosesində sürət-güc nümayiş
etdirir.
3.1.5. Hərəkətlərin və oyunların icrası zamanı qüvvə nümayiş etdirir.
3.1.6. Hərəkətlərin davamlı və təkrar icrası zamanı dözümlülük nümayiş
etdirir.
4. Şəxsiyyətin mənəvi-iradi keyfiyyətlərinin formalaşması
Şagird
4.1.Hərəki fəaliyyət zamanı təqdir olunan davranış, yoldaşları ilə əməkdaşlıq
nümayiş etdirir.
4.1.1. Hərəkətlərin icrası və oyun prosesində rəqiblə qaydalar çərçivəsində
davranmaqla cəsarət və mübarizlik göstərir.
4.1.2.. Ümumi mənafe naminə həmrəylik nümayiş etdirir.
IV sinif
IV sinfin sonunda şagird:
sağlamlığın möhkəmləndirilməsində hərəki fəaliyyətin, düzgün gün
rejiminin əhəmiyyəti haqqında təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir;
müxtəlif təyinatlı oyunları və oyun qaydalarını bildiyini nümayiş
etdirir;
müxtəlif idman növləri və avadanlıqları haqqında məlumata malik
olduğunu nümayiş etdirir;
hərəki bacarıqları mənimsədiyini nümayiş etdirir;
müxtəlif təyinatlı oyunlara dair zəruri bacarıqları mənimsədiyini
nümayiş etdirir;
hərəki fəaliyyət prosesində zəruri fiziki hazırlığa malik olduğunu
nümayiş etdirirlər;
hərəki fəaliyyət zamanı məqbul davranış nümayiş etdirir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartlar
1. İnformasiya təminatı və nəzəri biliklər
Şagird:
1.1. Hərəki fəaliyyət, onun təşkili, icra qaydaları haqqında məlumata
malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.1.1. Hərəki fəaliyyətin fiziki hazırlığın formalaşmasında əhəmiyyəti
haqqında məlumat verir.
1.1.2. Gün rejiminin tərtibində əsas amilləri fərqləndirir.
1.1.3. Orqanizmin möhkəmləndirilməsində istifadə olunan vasitələr və
qiqiyenik tələblər haqqında məlumat verir.
1.1.4. Sürət istiqamətli oyunları fərqləndirir.
1.1.5. Sürət-gücü inkişaf etdirən oyunları tanıyır.
1.1.6. Çeviklik tələb edən oyunlar və oyun qaydaları haqqında məlumat
verir.
1.1.7. Bədənin əyilmə qabiliyyəti, qüvvə və dözümlülüyü inkişaf etdirən
hərərkətlər, oyunlar və kombinələşmiş estafetlər haqqında məlumata malik
olduğunu nümayiş etdirir.
1.1.8. Hərəki fəaliyyət zamanı istifadə edəcəyi özünümühafizə, təhlükəsizlik
üsullarını sadalayır.
2. Hərəki bacarıqlar və vərdişlər
Şagird:
2.1. Hərəki bacarıqlara və vərdişlərə yiyələndiyini nümayiş etdirir.
2.1.1. Sıra və ümuminkişaf hərəkətlərini yerinə yetirir; müxtəlif təyinatlı
ümuminkişaf hərəkətlərini yerinə yetirir.
2.1.2. Çeviklik qabiliyyətini inkişaf etdirən oyunları, estafetləri,
kombinəolunmuş estafetləri və xüsusi hərərkətləri zəruri rejimdə və həcmdə
yerinə yetirir.
2.1.3. Bədədnin əyilmə qabiliyyətinin oyunları estafetləri, kombinəolunmuş
estafetləri və xüsusi hərərkətləri zəruri rejimdə və həcmdə yerinə yetirir.
2.1.4. Sürət qabiliyyətinin oyunları estafetləri, kombinəolunmuş
estafetləri və xüsusi hərərkətləri zəruri rejimdə və həcmdə yerinə yetirir.
2.1.5. Sürət-güc qabiliyyətinin oyunları estafetləri, kombinəolunmuş
estafetləri və xüsusi hərərkətləri zəruri rejimdə və həcmdə yerinə yetirir.
2.1.6. Qüvvə qabiliyyətinin oyunları estafetləri, kombinəolunmuş
estafetləri və xüsusi hərərkətləri zəruri rejimdə və həcmdə yerinə yetirir.
2.1.7. Dözümlülük qabiliyyətinin oyunları estafetləri, kombinəolunmuş
estafetləri və xüsusi hərərkətləri zəruri rejimdə və həcmdə yerinə yetirir.
2.1.8. Hərəkətlərin icrası və oyun zamanı təhlükəsizlik və özünümühafizə
qaydalarını əməl edir.
3. Hərəki qabiliyyətlər
Şagird:
3.1. Hərəki fəaliyyət prosesində zəruri fiziki hazırlığa malik olduğunu
nümayiş etdirir.
3.1.1. Hərəkətlərin və oyunların icrası prosesində sürət-güc nümayiş
etdirir.
3.1.2. Hərəki fəaliyyət zamanı çeviklik nümayiş etdirir.
3.1.3 Hərəkətlərin və oyunların icrası zamanı bədənin əyilmə qabiliyyəti
nümayiş etdirir.
3.1.4. Qaçış zamanı yaş qrupuna müvafiq sürət nümayiş etdirir.
3.1.5 Hərəkətlərin və oyunların icrası zamanı qüvvə nümayiş etdirir.
3.1.6. Hərəkətlərin davamlı və təkrar icrası zamanı dözümlülük nümayiş
etdirir.
4. Şəxsiyyətin mənəvi-iradi keyfiyyətlərinin formalaşması
Şagird:
4.1. Hərəki fəaliyyət mədəniyyəti nümayiş etdirir.
4.1.1. Hərəki fəaliyyət zamanı məqbul davranış nümayiş etdirir.
4.1.2. Hərəkətlərin icrası prosesində əzmkarlıq və qətiyyət nümayiş
etdirir.
4.1.3. Həlledici vəziyyətlərdə yoldaşlarına dəstək olmaq keyfiyyətləri
nümayiş etdirir.
V sinif
V sinifin sonunda şagird:
hərəkətlərin və sağlamlaşdırıcı vasitələrin orqanizmə təsiri haqqında məlumat
verir;
sağlamlığını möhkəmləndirmək üçün hərəkətlərdən və vasitələrdən istifadə
edir;
müxtəlif idman növlərinə aid hərəkətlərin icra üsullarını nümayış
etdirir;
yaş qrupuna müvafiq hərəki qabiliyyətlər nümayış etdirir;
özünün təqdiredici fəaliyyətini yoldaşlarının fəaliyyəti ilə
uzlaşdırır.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt standartlar
1. İnformasiya təminatı və nəzəri biliklər
Şagird:
1.1. Sağlamlığın möhkəmləndirilməsində hərəki fəaliyyətin əhəmiyyəti
haqqında biliklər nümayiş etdirir.
1.1.1. Hərəkətlərin sağlamlaşdırıcı təsiri haqqında qısa informasiya
verir.
1.1.2. Hərəkətlərin sağlamlaşdırıcı təsiri haqqında qısa informasiya
verir.
1.1.3. Hərəkətlərin sağlamlaşdırıcı təsiri haqqında qısa informasiya
verir.
1.1.4. Sağlamlaşdırıcı vasitələrin orqanizmə təsiri haqqında qısa
informasiya verir.
1.2. Müxtəlif idman növlərinə aid olan hərəkətlərin icra üsulları
haqqında biliklər nümayiş etdirir.
1.2.1. Hərəkətlərin icra üsulları haqqında qısa
informasiya verir.
1.2.2. Müxtəlif oyunların təyinatı haqqında qısa informasiya verir.
1.2.3. İdman növlərinin elementlərindən ibarət estafetlər haqqında
informasiya verir.
1.3. Hərəki fəaliyyətin təşkili və idarə olunmasına dair biliklər
nümayiş etdirir.
1.3.1. Sıra hərəkətləri haqqında məlumat verir.
1.3.2. Ümuminkişaf hərəkətləri haqqında informasiya verir.
1.3.3. Hərəki qabiliyyətlər, onları inkişaf etdirən oyunlar və hərəkətlər
haqqında informasiya verir.
1.3.4. Hərəkətlərin icrası zamanı sadə özünənəzarət üsulları haqqında
informasiya verir.
1.3.5. Hərəkətlərin icrasında müvafiq təhlükəsizlik və ilk tibbi yardım
qaydaları haqqında informasiya verir.
1.4. Şəxsiyyətin harmonik inkişafı haqqında məlumat verir.
1.4.1. Vətənpərvərlik hisslərinin formalaşmasında fiziki tərbiyənin rolu
haqqında məlumat verir;
1.4.2. İlin əsas idman tədbirləri və idmançıları haqqında məlumat verir.
2. Hərəki bacarıqlar və vərdişlər
Şagird:
2.1. Hərəki bacarıqları mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.1.1. Sağlamlığını möhkəmləndirmək üçün hərəkətlər və hərəkət komplekslərini
icra edir.
2.1.2. Orqanizmi möhkəmləndirən sağlamlaşdırıcı vasitələri nümunələrə
müvafiq tətbiq edir.
2.2. Hərəki fəaliyyətin icra üsulunu mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Ayrı-ayrı idman növlərinə aid olan hərəkətləri tövsiyə olunan
üsullarla icra edir.
2.2.2. Müxtəlif təyinatlı oyunlarda iştirak edir.
2.2.3. Kombinələşmiş estafetlərdə iştirak edir.
2.3. Hərəki fəaliyyətin təşkili və idarə olunması bacarıqları nümayış
etdirir.
2.3.1. Sıra hərəkətlərini komandalara və nümunələrə müvafiq yerinə
yetirir.
2.3.2. Ümuminkişaf hərəkətlərini nümünələrə müvafiq yerinə yetirir.
2.3.3. Hərəki qabiliyyətləri inkişaf etdirən oyunları və kompleksləri
icra edir.
2.3.4. Müxtəlif hərəkətlərin icrasından əvvəl və sonra nəbz vurğularını
müəyyən edir.
2.3.5. Hərəkətlərin icrasında müvafiq təhlükəsizlik qaydalarına əməl
edir.
3. Hərəki qabiliyyətlər
Şagird:
3.1. Hərəki fəaliyyət zamanı müvafiq hərəki qabiliyyətlər nümayiş
etdirir.
3.1.1. Oyunlar və icra şəraiti dəyişən hərəkətləri yerinə yetirərkən
çeviklik nümayiş etdirir.
3.1.2. Hərəki fəaliyyət zamanı bədənin əyilmə qabiliyyətini nümayiş
etdirir.
3.1.3. İcrası maksimum tezlik tələb edən hərəkətləri yerinə yerirərkən
sürət nümayiş etdirir.
3.1.4. Məhdud vaxt intervalında maksimum qüvvə sərfi tələb edən hərəkətlərin
icrası zamanı sürət – güc nümayiş etdirir.
3.1.5. Öz çəkisini və xarici müqaviməti dəf edərkən qüvvə numayiş
etdirir.
3.1.6. Təkrar və davamlı icra zamanı dözümlülük nümayiş etdirir.
4. Şəxsiyyətin mənəvi-iradi xüsusiyyətlərinin formalaşması.
Şagird:
4.1. Hərəki fəaliyyət mədəniyyəti nümayiş etdirir.
4.1.1. Hərəki fəaliyyət zamanı məqbul davranış nümayiş etdirir.
4.1.2 Hərəki fəaliyyətini əxlaqi və etik normalar çərçivəsində qurur.
4.1.3. Hərəki fəaliyyət zamanı qaydalara riayət etməklə mübarizlik
nümayiş etdirir.
4.1.4. Oyun zamanı öz fəaliyyətini mövcud qaydalar çərçivəsində
yoldaşlarının fəaliyyəti ilə uzlaşdırır.
VI SİNİF
VI sinfin sonunda şagird:
fiziki hazırlığını artırmaq, bədən quruluşunun formalaşması və
korreksiyası üçün hərəkətlərdən istifadə edir;
hərəki fəaliyyəti zamanı əlverişli icra üsullarından istifadə edir;
hərəkətlərdən təyinatına görə istifadə edir;
hərəkətlərdən istifadə zamanı tövsiyə olunan metod və icra rejimlərindən
istifadə edir;
yaş qrupuna müvafiq hərəki qabiliyyətlər nümayış etdirir;
hərəki fəaliyyət zamanı potensialını tam reallaşdırmağa səy göstərir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt standartlar
1. İnformasiya təminatı və nəzəri biliklər
Şagird:
1.1.Sağlamlığın möhkəmləndirilməsində hərəki fəaliyyətin əhəmiyyəti
haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.1.1. Hərəkətlərin bədən quruluşuna və qamətin korreksiyasına təsiri
haqqında
qısa informasiya verir.
1.1.2. Sağlamlaşdırıcı vasitələrdən istifadə və düzgün qidalanma
haqqında informasiya verir.
1.2. Müxtəlif idman növlərinə aid hərəkətlərin icra üsulları haqqında
biliklərini nümayiş etdirir.
1.2.1.Yerinə yetirilən hərəkətlərin icra üsullarını fərqləndirir.
1.2.2. Müxtəlif oyunları, hərəkətləri təyinatına görə fərqləndirir.
1.2.3. İdman növlərinin elementlərindən ibarət kombinələşmiş estafetlərin
təyinatını fərqləndirir.
1.3. Hərəki fəaliyyətin təşkili və idarə olunmasına dair bilikləri
nümayiş etdirir.
1.3.1. Sıra hərəkətləri haqqında məlumat verir.
1.3.2. Ümuminkişaf hərəkətlərini təyinatına görə fərqləndirir.
1.3.3. Hərəki qabiliyyətləri inkişaf etdirən oyunlar və komplekslər
haqqında informasiya verir.
1.3.4. Hərəkətlərin nəbz vurğularına, tənəffüs tezliyinə təsiri haqqında
informasiya verir.
1.3.5. Hərəkətlərin icrasında müvafiq təhlükəsizlik, özünümühafizə və
ilk tibbi yardım qaydaları haqqında informasiya verir.
1.4. Şəxsiyyətin harmonik inkişafı haqqında məlumat verir.
1.4.1 Mübarizlik, inam hissi və vətənpərvərlik tərbiyəsi haqqında məlumat
verir.
1.4.2. İlin əsas idman tədbirləri və idmançıları haqqında məlumat verir.
2. Hərəki bacarıqlar və vərdişlər
Şagird:
2.1.Hərəki bacarıqları mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.1.1. Bədən quruluşunun, qamətin korreksiyası üçün hərəkətləri yerinə
yetirir.
2.1.2. Sağlamlaşdırıcı vasitələrdən orqanizmi möhkəmləndirmək üçün
istifadə edir.
2.2. Hərəki fəaliyyətin icra üsulunu mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.2.1.Müxtəlif idman növlərinə aid hərəkətləri, müvafiq üsullarla icra
edir;
2.2.2. Müxtəlif təyinatlı oyunlarda qaydalara müvafiq fəaliyyət göstərir;
2.2.3. Sadə və kombinələşmiş estafetlərdə iştirak edir.
2.3. Hərəki fəaliyyətin təşkili və idarə olunması bacarıqları nümayış
etdirir.
2.3.1. Sıra hərəkətlərini nümunələrə müvafiq icra edir.
2.3.2. Müftəlif təyinatlı ümuminkişaf hərəkətlərini nümunələrə müvafiq
icra edir.
2.3.3. Hərəki qabiliyyətləri inkişaf etdirən oyunları və kompleksləri
icra edir.
2.3.4. Hərəkətlərin icrasından sonra ürək vurğularına əsasən özünənəzarəti
həyata
keçirir.
2.3.5. Hərəkətlərin icrasında müvafiq təhlükəsizlik, özünümühafizə
qaydalarına əməl edir.
3. Hərəki qabiliyyətlər
Şagird:
3.1. Hərəki fəaliyyət zamanı müvafiq hərəki qabiliyyətlər nümayiş
etdirir.
3.1.1. Oyunlar və icra şəraiti dəyişən hərəkətlər zamanı çeviklik
nümayiş etdirir.
3.1.2. Hərəki fəaliyyət zamanı əzələ-bağ aparatının elastikliyini və
oynaqların mütəhərrikliyini nümayiş etdirir.
3.1.3. İcrası maksimum tezlik tələb edən hərəkətləri yerinə yetirərkən
sürət nümayiş etdirir.
3.1.4. Məhdud vaxt intervalında maksimum qüvvə sərfi tələb edən hərəkətlərin
icrası zamanı sürət-güc nümayiş etdirir.
3.1.5. Öz çəkisini və xarici müqaviməti dəf edərkən qüvvə nümayiş
etdirir.
3.1.6. Təkrar və davamlı icra zamanı dözümlülük nümayiş etdirir.
4. Şəxsiyyətin mənəvi-iradi xüsusiyyətlərinin formalaşması
Şagird:
4.1.Hərəki fəaliyyət mədəniyyəti nümayiş etdirir.
4.1.1. Hərəki fəaliyyət zamanı məqbul davranış nümayiş etdirir.
4.1.2. Hərəki fəaliyyətini əxlaqi və etik normalar çərçivəsində qurur.
4.1.3. Fiziki potensialını reallaşdırarkən inadkarlıq nümayiş etdirir.
4.1.4. Komandalı fəaliyyət zamanı öz yerini və rolunu müəyyən edir.
VII SİNİF
VII sinifin sonunda şagird:
hərəkətlərin tənəffüs və qan-damar sisteminə təsiri haqqında məlumat
verir;
hərəkətlərin əlverişli icra üsullarından istifadə edir;
hərəkətlərdən təyinatına görə istifadə edir;
fiziki yükün orqanizmin funksional sistemlərinə təsirini əlamətlərə görə
müəyyənləşdirir;
yaş qrupuna müvafiq hərəki qabiliyyətlər nümayiş etdirir;
oyun şəraitində mübarizlik və cəsarət nümayiş etdirir
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt standartlar
1. İnformasiya təminatı və nəzəri biliklər.
Şagird:
1.1. Sağlamlığın möhkəmləndirilməsində hərəki fəaliyyətin əhəmiyyəti
haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.1.1. Hərəkətlərin tənəffüs və qan-damar sisteminə təsirini izah edir.
1.1.2. Sağlamlaşdırıcı vasitələrin gün rejimində yeri
haqqında məlumat verir.
1.2. Müxtəlif idman növlərinə aid hərəkətlərin icra üsulları haqqında
biliklərini nümayiş etdirir.
1.2.1.Yerinə yetirilən hərəkətlərin icra üsullarını əsaslandırır.
1.2.2.Kombinələşmiş estafetlərin tərtibi haqqında informasiya verir.
1.2.3.Sadə özünümüdafiə elementlərindən istifadə haqqında informasiya
verir.
1.3. Hərəki fəaliyyətin təşkili və idarə olunmasına dair bilikləri
nümayiş etdirir.
1.3.1. Sıra hərəkətlərini və təyinatını izah edir.
1.3.2. Ümuminkişaf və hazırlayıcı hərəkətlərdən təyinatı üzrə istifadə
haqqında informasiya verir.
1.3.3. Hərəki qabiliyyətləri inkişaf etdirən vasitələrin icra
ardıcıllığı haqqında informasiya verir.
1.3.4. Hərəkətlərin bərpaedici təsiri haqqında informasiya verir.
1.3.5. Hərəkətlərin təhlükəsiz icrası, özünümühafizə və müxtəlif şəraitlərdə
təcili tibbi yardım haqqında informasiya verir.
1.4.Şəxsiyyətin harmonik inkişafı haqqında məlumat verir.
1.4.1.Komandanın mənafeyi uğrunda mübarizə və vətənpərvərlik tərbiyəsi
haqqında informasiya verir.
1.4.2.İlin əsas idman tədbirləri və idmançıları haqqında məlumat verir.
2. Hərəki bacarıqlar və vərdişlər.
Şagird:
2.1. Hərəki bacarıqları mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.1.1. Tənəffüs və qan-damar sistemini möhkəmləndirən hərəkətləri icra
edir.
2.1.2. Sağlamlaşdırıcı vasitələrdən şəraitə müvafiq istifadə edir.
2.2. Hərəki fəaliyyətin icra üsulunu mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Müxtəlif təyinatlı hərəkətlərin
yerinə yetirilməsində səmərəli icra üsulunu tətbiq edir.
2.2.2. Hərəki qabiliyyətləri
inkişaf etdirən oyunları icra edir.
2.2.3. Sadə və çoxmərhələli
kombinələşmiş estafetlərdə iştirak edir.
2.2.4.Sadə, özünümüdafiə hərəkətlərini
yerinə yetirir.
2.3. Hərəki fəaliyyətin
təşkili və idarə olunması bacarıqları nümayış etdirir.
2.3.1. Sıra hərəkətlərini irəliləmələr
və yerdəyişmələr zamanı icra edir.
2.3.2. Ümuminkişaf və hazırlayıcı
hərəkətləri irəliləmələr və yerdəyişmələr zamanı icra edir.
2.3.3. Hərəki qabiliyyətləri
inkişaf etdirən vasitələri zəruri ardıcıllıqla icra edir.
2.3.4. Bərpaedici
hərəkətlərdən istifadə etməklə nəbz vurğularını tənzimləyir.
2.3.5. Özünümühafizə, idman alət
və avadanlıqlarından təhlükəsiz istifadə edir.
3. Hərəki
qabiliyyətlər.
Şagird:
3.1.Hərəki fəaliyyət
zamanı müvafiq hərəki qabiliyyətlər nümayiş etdirir.
3.1.1. Oyunlar və icra şəraiti
daim dəyişən hərəkətlər zamanı nümayiş etdirir.
3.1.2. Hərəki fəaliyyət zamanı əzələ-bağ
aparatının elastikliyini və oynaqların mütəhərrikliyini nümayiş etdirir.
3.1.3. İcrası maksimum tezlik tələb
edən hərəkətləri yerinə yetirərkən sürət nümayiş etdirir.
3.1.4. Məhdud vaxt intervalında
maksimum qüvvə sərfi tələb edən hərəkətlərin icrası zamanı sürət-güc nümayiş
etdirir.
3.1.5. Öz çəkisini və xarici
müqaviməti dəf edərkən qüvvə nümayiş etdirir.
3.1.6. Təkrar və davamlı icra
zamanı dözümlülük nümayiş etdirir.
4. Şəxsiyyətin mənəvi-
iradi xüsusiyyətinin formalaşması.
Şagird:
4.1.Hərəki fəaliyyət
mədəniyyəti nümayiş etdirir.
4.1.1.Hərəki fəaliyyət zamanı məqbul
davranış nümayiş etdirir;
4.1.2. Hərəki fəaliyyətini əxlaqi
və etik normalar çərçivəsində qurur;
4.1.3. Mürəkkəb və ekstremal hərəkətlərin
icrası zamanı cəsarət nümayiş etdirir;
4.1.4. Oyun zamanı komanda
yoldaşlarının səmərəli fəaliyyəti üçün şərait yaradır.
VIII SİNİF
VIII sinifin
sonunda şagird:
hərəkətlərdən təyinatına görə
istifadə qaydaları haqqında məlumat verir;
hərəki qabiliyyətlərin inkişafı
metodları haqqında məlumat verir;
hərəkətlərin icrası zamanı əlverişli
üsullardan istifadə edir;
funksional göstəricilərə əsasən
orqanizmə nəzarəti həyata keçirir və ilk tibbi yardım göstərir;
yaş qrupuna müvafiq hərəki
qabiliyyətlər nümayiş etdirir;
öz potensialını reallaşdırarkən
qətiyyət nümayiş etdirir.
Məzmun xətləri
üzrə əsas və alt standartlar
1. İnformasiya təminatı
və nəzəri biliklər
Şagird:
1.1. Sağlamlığın
möhkəmləndirilməsində hərəki fəaliyyətin əhəmiyyəti haqqında biliklər nümayiş
etdirir.
1.1.1. Hərəkətlərin
əzələ sisteminin formalaşmasında rolunu izah edir.
1.1.2. Sağlamlaşdırıcı vasitələrdən
məqsədyönlü istifadə qaydaları haqqında məlumat verir.
1.2. Müxtəlif
idman növlərinə aid hərəkətlərin icra üsulları haqqında biliklər nümayiş
etdirir.
1.2.1. Hərəkətləri icra edərkən
öz potensialından istifadə etmə imkanlarını əsaslandırır.
1.2.2.Müxtəlif idman növlərində
texniki-taktiki fəaliyyəti haqqında məlumat verir.
1.2.3. Müxtəlif təyinatlı kombinələşmiş
estafetlərin mərhələlərinin təyinatı haqqında informasiya verir.
1.2.4. Özünümüdafiə elementlərindən
istifadə haqqında informasiya verir.
1.3. Hərəki fəaliyyətin
təşkili və idarə olunmasına dair biliklər nümayiş etdirir.
1.3.1.Sıra hərəkətlərini və
onların növ müxtəlifliyini izah edir.
1.3.2. Ümuminkişaf və hazırlayıcı
hərəkətlərindən təyinatlarına görə istifadəni izah edir.
1.3.3. Hərəki qabiliyyətləri
inkişaf etdirən hərəkətlər və komplekslərin tətbiqi haqqında informasiya verir.
1.3.4. Hərəkətlərin bərpaedici və
relaksiyaedici təsiri haqqında informasiya verir.
1.3.5. Hərəkətlərin təhlükəsiz
icrası və təcili tibbi yardım qaydalarını izah edir.
1.4. Şəxsiyyətin
harmonik inkişafı haqqında məlumat verir.
1.4.1. Liderlik, məsuliyyət hissi
və vətənpərvərlik tərbiyəsi haqqında məlumat verir.
1.4.2. İlin əsas idman tədbirləri
və idmançıları haqqında məlumat verir.
2. Hərəki
bacarıqlar və vərdişlər
Şagird:
2.1.Hərəki
bacarıqları mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.1.1. Əzələ sistemini
formalaşdıran hərəkətlərdən məqsədyönlü istifadə edir.
2.1.2. Sağlamlaşdırıcı vasitələrdən
məqsədyönlü istifadə edir
2.2. Hərəki fəaliyyətin
icra üsulunu mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Müxtəlif idman novlərində
texniki-taktiki fəaliyyəti zamanı öz potensialını reallaşdırır.
2.2.2. Hərəki qabiliyyətləri
inkişaf etdirən çoxmərhələli oyunları yerinə yetirir.
2.2.3. Çoxmərhələli kombinələşmiş
estafetlərdə iştirak edir.
2.2.4. Müxtəlif əşyalardan və rəqibin
gücündən istifadə etməklə özünümüdafiə hərəkətləri icra edir.
2.3. Hərəki fəaliyyətin
təşkili və idarə olunmasına dair biliklər nümayış etdirir.
2.3.1. Sıra hərəkətlərini
komanda və təyinatına müvafiq icra edir.
2.3.2. Ümuminkişaf və hazırlayıcı
hərəkətlərindən təyinatı üzrə istifadə edir.
2.3.3. Hərəki qabiliyyətlərin
inkişafı üçün zəruri komplekslərdən istifadə edir.
2.3.4. Bərpaedici və
relaksiyaedici hərəkətlərdən istifadə etməklə tənəffüs tezliyini tənzimləyir, əzələləri
boşaldır.
2.3.5. Hərəkətlərin icrası və
oyunlar zamanı alət və avadanlıqlardan məqsədyonlü istifadə edir.
3.Hərəki
qabiliyyətlər
Şagird:
3.1. Hərəki fəaliyyət
zamanı müvafiq hərəki qabiliyyətlər nümayiş etdirir.
3.1.1. Oyunlar və icra şəraiti
daim dəyişən hərəkətlər zamanı nümayiş etdirir.
3.1.2.Hərəki fəaliyyət zamanı əzələ-bağ
aparatının elastikliyini və oynaqların mütəhərrikliyini nümayiş etdirir.
3.1.3. İcrası maksimum tezlik tələb
edən hərəkətləri yerinə yetirərkən sürət nümayiş etdirir.
3.1.4. Məhdud vaxt intervalında
maksimum qüvvə sərfi tələb edən hərəkətlərin icrası zamanı sürət – güc nümayiş
etdirir.
3.1.5. Öz çəkisini və xarici
müqaviməti dəf edərkən qüvvə numayiş etdirir.
3.1.6. Təkrar və davamlı icra
zamanı dözümlülük nümayiş etdirir.
4. Şəxsiyyətin mənəvi-
iradi xüsusiyyətinin formalaşması
Şagird:
4.1. Hərəki fəaliyyət
mədəniyyəti nümayiş etdirir.
4.1.1. Hərəki fəaliyyət zamanı məqbul
davranış nümayiş etdirir.
4.1.2. Hərəki fəaliyyətini əxlaqi
və etik normalar çərçivəsində qurur.
4.1.3. Çətin və həlledici anlarda
qətiyyət nümayiş etdirir.
4.1.4. Komandalı fəaliyyət zamanı
öz potensialını reallaşdırır.
IX SİNİF
IX sinifin
sonunda şagird:
hərəkətlərdən və
sağlamlaşdırıcı vasitələrdən təyinatına görə istifadə qaydalarını izah edir;
təhlükəsiz icra, özünümüdafiə və
ilk tibbi yardım göstərmək bacarığını nümayiş etdirir;
fiziki hazırlığını artırmaq
üçün müxtəlif təyinatlı hərəkətləri əlverişli üsullarla icra edir;
yaş qrupuna müvafiq hərəki
qabiliyyətlər nümayiş etdirir;
hərəki fəaliyyət zamanı məsuliyyət,
rəqibə münasibətdə ədalətlilik nümayiş etdirir.
Məzmun xətləri
üzrə əsas və alt standartlar
1. İnformasiya təminatı
və nəzəri biliklər
Şagird:
1.1.Sağlamlığın
möhkəmləndirilməsində hərəki fəaliyyətin əhəmiyyəti haqqında biliklərini
nümayiş etdirir.
1.1.1. Orqanizmin müxtəlif
funksional sistemlərini möhkəmləndirmək üçün zəruri hərəkət və hərəkət
kompleksləri haqqında informasiya verir.
1.1.2. Sağlamlaşdırıcı vasitələrdən
və bərpaedici hərəkətlərdən istifadənin səmərəliliyini əsaslandırır.
1.2. Müxtəlif
idman növlərinə aid hərəkətlərin icra üsulları haqqında biliklərini nümayiş
etdirir.
1.2.1. Hərəkətləri icra edərkən
öz imkanlarını dəyərləndirir.
1.2.2. Fərdi və komandalı fəaliyyətin
təşkili zamanı əlverişli üsullarından istifadə haqqında informasiya verir.
1.2.3. Kombinələşmiş estafetlərdən
istifadə haqqında informasiya verir.
1.2.4. Müxtəlif özünümüdafiə
üsullarının tətbiqi haqqında informasiya verir.
1.3. Hərəki fəaliyyətin
təşkili və idarə olunmasına dair bilikləri nümayiş etdirir.
1.3.1. Müxtəlif təyinatlı sıra hərəkətləri
haqqında informasiya verir.
1.3.2.İstifadə etdiyi ümuminkişaf
və hazırlayıcı hərəkətlərinin təyinatını əsaslandırır.
1.3.3.Hərəki komplekslərdən və
oyunlardan təyinatına görə istifadə haqqında informasiya verir.
1.3.4. Bərpaedici, relaksiyaedici
hərəkətlərin məqsədyönlü istifadəsi haqqında məlumat verir.
1.3.5. Hərəkətlərin təhlükəsiz
icrası, özünümühafizə və zədələnmələr zamanı ilk tibbi yardım haqqında
informasiya verir.
1.4. Şəxsiyyətin
harmonik inkişafı haqqında məlumat verir.
1.4.1. Əxlaq, mənəviyyat hissi və
vətənpərvərlik tərbiyəsi haqqında məlumat verir.
1.4.2. Hərəki fəaliyyət mədəniyyəti
haqqında məlumat verir.
2. Hərəki
bacarıqlar və vərdişlər.
Şagird:
2.1. Hərəki
bacarıqları mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.1.1. Orqanizmin müxtəlif
funksional sistemlərini möhkəmləndirən vasitələri tətbiq edir.
2.1.2. Sağlamlaşdırıcı vasitələrdən
və bərpaedici hərəkətlərdən gün rejimində istifadə edir.
2.2.Hərəki fəaliyyətin
icra üsulunu mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Müxtəlif
təyinatlı hərəkətləri yerinə yetirərkən icra üsulunu öz potensialına müvafiq təkmilləşdirir.
2.2.2. Hərəki qabiliyyətləri
inkişaf etdirən oyunları təyinatına görə istifadə edir.
2.2.3. Müxtəlif təyinatlı çoxmərhələli
kombinələşmiş estafetlərdə iştirak edir.
2.2.4. Rəqibin gücündən və ətalətindən
istifadə etməklə özünümüdafiə hərəkətlərini icra edir.
2.3. Hərəki fəaliyyətin
təşkili və idarə olunması bacarıqları nümayış etdirir.
2.3.1.Sıra hərəkətlərini təyinatına
görə yerinə yetirir.
2.3.2. Ümuminkişaf və hazırlayıcı
hərəkətləri inkişafı nəzərdə tutulan hərəki qabiliyyətlərə müvafiq seçir.
2.3.3. Hərəki qabiliyyətlərin
inkişafı üçün komplekslərdən məqsədli istifadə edir.
2.3.4. Bərpedici və
relaksiyaedici hərəkətlərdən məqsədyönlü istifadə edir.
2.3.5. Müxtəlif şəraitlərdə ilk
tibbi yardım göstərir.
3. Hərəki
qabiliyyətlər
Şagird:
3.1. Hərəki fəaliyyət
zamanı müvafiq hərəki qabiliyyətlər nümayiş etdirir.
3.1.1. Oyunlar və icra şəraiti
daim dəyişən hərəkətlər zamanı sürət nümayiş etdirir.
3.1.2. Hərəki fəaliyyət zamanı əzələ-bağ
aparatının elastikliyini və oynaqların mütəhərrikliyini nümayiş etdirir.
3.1.3. İcrası maksimum tezlik tələb
edən hərəkətləri yerinə yetirərkən sürət nümayiş etdirir.
3.1.4. Məhdud vaxt intervalında
maksimum qüvvə sərfi tələb edən hərəkətlərin icrası zamanı sürət – güc nümayiş
etdirir.
3.1.5.Öz çəkisini və xarici
müqaviməti dəf edərkən qüvvə numayiş etdirir.
4. Şəxsiyyətin mənəvi-iradi
xüsusiyyətinin formalaşması
Şagird:
4.1. Hərəki fəaliyyət
mədəniyyəti nümayiş etdirir.
4.1.1. Hərəki fəaliyyət zamanı məqbul
davranış nümayiş etdirir.
4.1.2. Hərəki fəaliyyətini əxlaqi
və etik normalar çərçivəsində qurur.
4.1.3. Öz fəaliyyətində humanizm
nümayiş etdirir.
4.1.4. Komandalı və fərdi fəaliyyət
zamanı məsuliyyət nümayiş etdirir.
X SİNİF
X sinifin
sonunda şagird:
hərəki qabiliyyətlərin inkişafı metodlarından və bərpaedici vasitələrdən
istifadəni izah edir; orqanizmin funksional vəziyyətinə
nəzarət və ilk tibbi yardım bacarığı nümayiş etdirir; hərəki qabiliyyətlərin inkişafı
və qamətin korreksiyası üçün hərəkətlərdən və vasitələrdən müstəqil istifadə
edir; müxtəlif idman növlərinə aid hərəkətləri
əlverişli üsullarla yerinə yetirir; yaş qrupuna müvafiq hərəki
qabiliyyət nümayiş etdirir; hərəki fəaliyyət zamanı səmərəli
əməkdaşlıq qurur
Məzmun xətləri
üzrə əsas və alt standartlar
1.İnformasiya təminatı
və nəzəri biliklər.
Şagird:
1.1. Hərəkətlərin
sağlamlaşdırıcı və inkişafetdirici təsiri haqqında biliklərini nömayiş etdirir.
1.1.1. Orqanizmin ayrı-ayrı
funksional sistemləri və orqanların işinə təsir göstərən hərəkətləri izah edir.
1.1.2. Hərəkətlərin icrasından
sonra istifadə olunacaq bərpaedici vasitələr və hərəkətlərdə müstəqil istifadə
haqqında məlumat verir.
1.2. Hərəkətlərin
icra üsulunun təkmilləşdirilməsi və icra şəraiti haqqında biliklərini nümayiş
etdirir.
1.2.1. Hərəkətləri yerinə yetirərkən
icra üsullarının təkmilləşdirilməsi variantlarını sadalayır.
1.2.2.Komandalı fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi
haqqında məlumat verir.
1.2.3. Müxtəlif təyinatlı hərəkətlərin
və oyunların icrası üsullarını və rejimlərini əsaslandırır.
1.2.4. Müxtəlif özünümüdafiə
üsullarından istifadə haqqında informasiya verir.
1.3. Hərəki qabiliyyətlərin
inkişafı haqqında məlumat verir.
1.3.1. Müxtəlif təyinatlı sıra hərəkətlərini
izah edir.
1.3.2. Əşya və alətlərdən istifadə
etməklə müxtəlif təyinatlı ümuminkişaf hərəkətləri haqqında məlumat verir.
1.3.3.Hərəki qabiliyyətlərin
inkişafı metodları haqqında məlumat verir.
1.3.4.Bərpaedici hərəkətlərdən və
vasitələrdən müstəqil istifadə qaydalarını izah edir.
1.3.5.İlk tibbi yardım və zədə
alanın daşınması haqqında informasiya verir.
1.4. Hərəki fəaliyyətlə
əlaqədar şagird bacarıq və vərdişləri nümayiş etdirir.
1.4.1.Ümumbəşəri, milli dəyərlər
haqqında məlumat verir.
1.4.2. İdmanın millətlər və dövlətlərarası
əlaqələrin qurulmasında rolu haqqında məlumat verir.
2. Hərəki
bacarıqlar və vərdişlər.
Şagird:
2.1.Şəxsiyyətin
harmonik inkişafı haqqında məlumat verir.
2.1.1.
Orqanizmin ayrı-ayrı funksialarının işinə təsir göstərən hərəkətləri icra edir.
Müxtəlif təyinatlı hərəkətlərin
icrasından sonra bərpaedici vasitələrdən və hərəkətlərdən müstəqil istifadə
edir.
2.2. Hərəki fəaliyyət
zamanı əlverişli icra üsullarından istifadə bacarığı nömayiş etdirir.
2.2.1.İdman növlərinə aid olan hərəkətləri
səmərəli üsullarla yerinə yetirir.
2.2.2.Komandalı fəaliyyəti,oyunları
və estafetləri texniki tələblərə uyğun olan icra üsulu ilə yerinə yetirir.
2.2.3.Müxtəlif təyinatlı hərəkətlərin
icrası zamanı əlverişli üsullar və rejimlər tətbiq edir.
2.2.4. Müxtəlif özünümüdafiə
üsullarını tətbiq edir.
2.3. Hərəki fəaliyyətin
təşkili və idarə olunması bacarıqları nümayış etdirir.
2.3.1.Sıra hərəkətlərini təyinatına
görə müstəqil icra edir.
2.3.2. Ümuminkişaf və hazırlayıcı
hərəkətləri əşya və alətlərdən istifadə etməklə yerinə yetirir.
2.3.3. Hərəki qabiliyyətlərin
inkişafı üçün istifadə edilən fiziki yükün həcmini və intensivliyini müəyyən
edir.
2.3.4. Bərpaedici və
relaksiyaedici hərəkətlərdən fiziki yükün xüsusiyyətinə müvafiq istifadə edir.
2.3.5. Zədələnmələr və funksional
pozuntular zamanı ilk tibbi yardım göstərir.
3. Hərəki
qabiliyyətlər.
Şagird:
3.1.Hərəki
qabiliyyətlər nümayış etdirir.
3.1.1. Dəyişən şəraitin tələblərinə
müvafiq normativlərə uyğun çeviklik nümayiş etdirir.
3.1.2. Sərbəst və geniş
amplitudalı icra zamanı normativlərə müvafiq mütəhərriklik və əzələlərin
elastikliyini nümayiş etdirir.
3.1.3. İcrası maksimum tezlik tələb
edən hərəkətləri yerinə yetirərkən normativlərə müvafiq sürət nümayiş etdirir.
3.1.4. Məhdud vaxt intervalında
maksimum qüvvə sərfi tələb edən hərəkətlərin icrası zamanı normativlərə müvafiq
sürət-güc nümayiş etdirir.
3.1.5. Müxtəlif xarici müqaviməti
dəf edərkən normativlərə uyğun qüvvə nümayiş etdirir.
3.1.6. Təkrar və davamlı icra
prosesində normativlərə uyğun dözümlülük nümayiş etdirir.
4. Şəxsiyyətin mənəvi-
iradi xüsusiyyətinin formalaşması
Şagird:
4.1. Hərəki fəaliyyət
zamanı məqbul davranış nümayiş etdirir.
4.1.1.Birgə fəaliyyət zamanı əməkdaşlıq
nümayiş etdirir.
4.1.2. Ekstremal
şəraitlərdə təmkinlilik nümayış etdirir.
4.1.3.Təhlil əsasında özünün hərəki
fəaliyyətində korreksiyalar aparır.
XI SİNİF
XI sinifin
sonunda şagird:
orqanizmin möhkəmləndirilməsi,
hərəki qabiliyyətlərin müstəqil inkişafı metodlarının tətbiqini izah edir;
müxtəlif şəraitlərdə ilk tibbi
yardımın göstərilməsi və bərpaedici vasitələrin tətbiqini izah edir;
hərəki fəaliyyət zamanı əlverişli
icra üsulları tətbiq edir;
yaş qrupuna müvafiq hərəki
qabiliyyətlər nümayiş etdirir;
etik, hüquqi, mənəvi normaları
dəyərləndirir.
Məzmun xətləri
üzrə əsas və alt standartlar
1. İnformasiya təminatı
və nəzəri biliklər.
Şagird:
1.1.Hərəkətlərin
sağlamlaşdırıcı və inkişafetdirici təsiri haqqında biliklərini nümayiş etdirir.
1.1.1. Orqanizmin funksional
sistemlərinin iş qabiliyyətini artırmaq üçün hərəkətlərin tətbiqi qaydalarını
izah .
1.1.2. Hərəkətlərin icrasından
sonra bərpaedici vasitələrdən və hərəkətlərdən müstəqil istifadəni izah edir.
1.2. Hərəkətlərin
icra üsulunun təkmilləşdirilməsi və icra şəraiti haqqında biliklərini mümayiş
etdirir.
1.2.1. Hərəkətləri yerinə yetirərkən
icra üsullarının təkmilləşdirilməsini izah edir.
1.2.2. Komandalı fəaliyyətin təkmilləşdirilməsini
əsaslandırır.
1.2.3. Müxtəlif təyinatlı hərəkətlərin
və oyunların icrası üsullarını və rejimlərini əsaslandırır.
1.2.4. Fiziki hazırlığına uyğun
özünümüdafiə üsullarının seçilməsini izah edir.
1.3. Hərəki
qabiliyyətin inkişafı haqqında məlumat verir.
1.3.1. Müxtəlif təyinatlı sıra hərəkətlərini
izah edir.
1.3.2. Əşya və alətlərdən istifadə
etməklə ümuminkişaf hərəkətlərinin təyinatını əsaslandırır.
1.3.3. Hərəki qabiliyyətlərin
inkişafı metodları haqqında məlumat verir.
1.3.4. Bərpaedici hərəkətlərdən və
vasitələrdən müstəqil istifadə qaydalarını izah edir.
1.3.5. İlk tibbi yardım və zədə
alanın daşınması haqqında informasiya verir.
1.4. Şəxsiyyətin
harmonik inkişafı haqqında məlumat verir.
1.4.1. Ümumbəşəri, milli dəyərləri
izah edir.
1.4.2. İdmanın millətlər və dövlətlərarası
əlaqələrin qurulmasında rolunu izah edir.
2. Hərəki
bacarıqlar və vərdişlər
Şagird:
2.1. Mənimsədiyi
bacarıq və vərdişləri nümayiş etdirir.
2.1.1. Orqanizmin funksional
sistemlərinin və orqanlarının iş qabiliyyətinə təsir göstərən hərəkətləri icra
edir.
2.1.2. Müxtəlif təyinatlı hərəkətlərin
icrasından sonra bərpaedici vasitələrdən və hərəkətlərdən müstəqil istifadə
edir.
2.2. Hərəki fəaliyyət
zamanı əlverişli icra üsullarından istifadə bacarığı nümayiş etdirir.
2.2.1. İdman növlərinə aid olan hərəkətləri
təkmilləşmiş üsullarla yerinə yetirir.
2.2.2. Komandalı fəaliyyət zamanı
əlverişli texniki və taktiki variantları icra edir.
2.2.3. Müxtəlif təyinatlı hərəkətlərin
icrası zamanı əlverişli üsullar və rejimlər tətbiq edir.
2.2.4. Fiziki hazırlığına və şəraitə
müvafiq özünümüdafiə üsullarını tətbiq edir.
2.3. Hərəki fəaliyyətin
təşkili və idarə olunması bacarıqları nümayış etdirir.
2.3.1. Sıra hərəkətlərini təyinatına
görə müstəqil icra edir.
2.3.2. Ümuminkişaf və hazırlayıcı
hərəkətləri qamətin korreksiyası və fərdi hazırlıq məqsədi ilə icra edir.
2.3.3. Hərəki qabiliyyətlərin
inkişafı üçün istifadə edilən fiziki yükün həcmini və intensivliyini müəyyən
edir.
2.3.4. Bərpaedici və relaksiyaedici
hərəkətlərdən fiziki yükün xüsusiyyətinə müvafiq istifadə edir.
2.3.5. Zədələnmələr və funksional
pozuntular zamanı ilk tibbi yardım göstərir.
3. Hərəki
qabiliyyətlər.
Şagird:
3.1.Hərəki
qabiliyyətlər nümayiş etdirir.
3.1.1. Hərəki fəaliyyətinin dəyişən
şəraitin tələblərinə müvafiq qurulması zamanı normativlərə uyğun çeviklik
nümayiş etdirir.
3.1.2. Sərbəst və geniş
amplitudalı icra zamanı mütəhərriklik və əzələlərin elastikliyini nümayiş
etdirir.
3.1.3. İcrası maksimum tezlik tələb
edən hərəkətləri yerinə yetirərkən normativlərə müvafiq sürət nümayiş etdirir.
3.1.4. Məqsədli olaraq seçilmiş və
kombinə edilmiş hərəkət komplekslərinin icrası zamanı normativlərə müvafiq sürət-güc
nömayiş etdirir.
3.1.5. Hərəki fəaliyyət zamanı zəruri
olan müxtəlif qüvvə növlərini normativlərə uyğun nömayiş etdirir.
3.1.6. Yarış və
mübarizə şəraitində normativlərə uyğun ümumi və xüsusi dözümlülük nümayiş
etdirir.
4. Şəxsiyyətin mənəvi-iradi
xüsusiyyətinin formalaşması.
Şagird:
4.1. Hərəki fəaliyyət
zamanı təqdiredici ünsiyyət nümayiş etdirir.
4.1.1.Hərəki fəaliyyət zamanı təqdiredici
ünsiyyət nümayiş etdirir.
4.1.2. Çətin və ekstirmal şəraitdə
psixoloji dayanıqlılıq nümayiş etdirir.
4.1.3. Təhlil əsasında özünün hərəki fəaliyyətində
korreksiyalar aparır
salam bu standartlar mene lazimdir-icaze verin goturum
YanıtlaSilÇoxx sağolun
YanıtlaSilSalam men fiziki terbiye dersinin gundelik icmalinin formasin nece tapa bilerem yazilma qaydasin nece yazildigin bilmek isterdim
YanıtlaSilSalam
YanıtlaSilMən imtahana hazirlasmag istəyirəm