Direktorlar üçün Standartlar
3.1. Ümumi təhsilin idarə olunması prinsipləri hesabatlılıq, məsuliyyətin
bölüşdürülməsi və inkişafın monitorinqi əsasında həyata keçirilir.
3.2. Hesabatlılıq nəticə etibarı ilə ümumi təhsilin həyata keçirildiyi
müəssisədə kollektivin hər bir üzvünün tapşırılmış iş sahəsində
cavabdehliyini
təmin edir. Ümumi fəaliyyətin müntəzəm hazırlanan və müzakirə edilən
hesabatlarda əks olunması müəssisədə hər bir fərdin vəzifə funksiyalarına
məsuliyyətlə yanaşmasında mühüm rol oynayır.
3.3. Məsuliyyətin bölüşdürülməsi ümumi təhsilin idarə olunmasında
demokratiklik, sistemlilik və şəffaflıq yaradan mühüm amil kimi meydana
çıxır,
ümumi fəaliyyətin səmərəli planlaşdırılmasına və nəzərdə tutulan
tədbirlərin
icrasına çevik nəzarət mexanizminin müəyyənləşdirilməsinə xidmət edir.
3.4. İnkişafın monitorinqi mövcud idarəetmə sisteminin məqsədyönlülük
səviyyəsini aşkara çıxarmaq və irəliləyişlərin dinamikasını müəyyən etməklə
planlaşdırma və icra sistemində zəruri dəyişikliklər aparılmasını təmin
edir.
Məşhur Postlar
-
Tərcumeyi-hal təqdim etdiyi insan haqqında avtobioqrafik məlumatdır. Bu forma adətən dövlət orqanları, böyük şirkətlər və s. qurumlar tər...
-
Xasiyy ə tnam ə bar ə d ə m ə lumat yazın. “Xasiyyət” (ərəb) və “namə” (fars) sözlərinin birləşməsindən əmələ gəlib, hər hansı bir ...
-
Protokol haqqında geni s m ə lumat «Protokol» sözü yunancadan götürülüb: “protok”-ilk, birinci v ə r ə q, “kolos” – yapı s dırmaq m ə...
-
İ zahat haqqında m ə lumat verm ə kl ə nümun ə « İ zahat» sözü ə r ə bc ə «izah» sözünd ə ndir . “izah” ərəbcə açıq, aydın, ətraflı surə...
-
Əməli yazıların ən genis yayılmıs növlərindən biri məktubdur. Bu yazı növünə təhsilindən asılı olmayaraq, hər bir insanın gündəlik həya...
-
Akt haqqında ümumi m ə lumat “Akt” sözü latın dilində “aktus” hərəkət və “ aktum” sənəd mənalarında islənir. “Akt” çoxmənalı sözdür: 1)...
-
Alman dili (Azərbaycan bölməsi) Alman Dili(Rus Bölməsi) Azərbaycan Dili və Ədəbiyyatı Biologiya(Azərbaycan bölməsi) ...
-
Reklam v ə elan haqqında m ə lumat “Reklam” latın sözü olub «qı s qırmaq» m ə nasını verir. Bu söz dasıdıgı mənaya görə bir neçə anlamd...
-
Təcrübə göstərir ki, şagirdlər ərizəni müxtəlif formalarda yazırlar. Əslində isə ərizə müxtəlif məzmuna malik olsa da, formaca eyni cürdü...
-
Layih ə haqqında m ə lumat verm ə kl ə nümun ə «Layih ə » ə r ə b sözü olub, h ə r hansı s ə n ə din, q ə rarın, prosesin ə vv ə lc ə d...
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.