1.2.
Məzmun xətləri
Kurikulumda təsbit
olunmuş məqsəd və vəzifələri aşağıdakı məzmun xətləri vasitəsilə həyata keçirmək
nəzərdə tutulur :
Cəmiyyət və təsviri incəsənət
Təsviri və dekorativ yaradıcılıq
Estetik reaksiya
1.4.
Fəaliyyət xətləri
Kurikulumda fənnin məzmunu
bacarıqlar şəklində ifadə olunmuş standartların vasitəsilə verilir. Bacarıqlar
isə şagirdin müxtəlif fəaliyyətləri nəticəsində əldə olunur və onların köməyi
ilə nümayiş etdirilir. Buna görə Təsviri incəsənət fənni üzrə məzmun
standartları müəyyənləşdirilərkən, aşağıdakı fəaliyyət xətləri ilə əlaqəlilik nəzərə
alınmışdır:
təsviretmə
tətbiqetmə
məlumat mənbələrindən istifadə;
əlaqələndirmə
müqayisə və təhliletmə
sistemləşdirmə və təsnifetmə
proqnozlaşdırma
problemin həlli
təqdimetmə
dəyərləndirmə
1.5. Məzmun standartları
I sinif
I sinfin sonunda şagird:
təsviri və dekorativ sənətin əsas növlərini
sadalayır;
Azərbaycanın görkəmli təsviri incəsənət
nümayəndələrini (Bəhruz Kəngərli, Əzim Əzimzadə, Səttar Bəhlulzadə, Fuad Əbdürrəhmanov)
ən məşhur əsərlərini sadalayır;
sadə təsvir alətlərindən (karandaş,
fırca, flamaster, kömür) və bədii ifadə vasitələrindən (xətt, cizgi, ton)
istifadə edir;
sadə həndəsi fiqurlar çəkir, kiçik
kompozisiyalar qurur;
verilmiş sadə formalı əşyaların xüsusiyyətlərini şərh edir, rəng
çalarlarına ayırır.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartlar
1. Cəmiyyət və təsviri incəsənət
Şagird:
1.1. Təsviri və dekor sənətin əsas növlərini tanıdığını nümayiş etdirir.
1.1.1. Təsviri sənətin əsas növlərini (qrafika, rəngkarlıq, heykəltəraşlıq)
sadalayır.
1.1.2. Dekorativ – tətbiqi sənətin əsas növlərini (xalçaçılıq, misgərlik,
milli geyim) sadalayır.
1.1.3. Azərbaycnın görkəmli təsviri sənət nümayəndələrini (Bəhruz Kəngərli,
Əzim Əzimzadə, Səttar Bəhlulzadə, Fuad Əbdürrəhmanov) və onların ən məşhur əsərlərini
sadalayır.
2.Təsviri və dekorativ yaradıcılıq
Şagird:
2.1.Təsviri sənət üzrə zəruri sadə təsvir alətlərindən istifadə
bacarıqları nümayiş etdirir.
2.1.1. Sadə təsvir alətlərindən (karandaş, qələm, fırça, flamaster,
kömür) təyinatına görə istifadə edir.
2.1.2. Sadə bədii ifadə vasitələrindən (xətt, cizgi, ton) istifadə
qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.1.3. Əsas rəngləri tanıyır, onları sadalayır.
2.1.4. Sadə və rəngli karandaşlarla səthi təsvir yaradır.
2.2. Sadə tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
2.2.1. Müxtəlif növ xətlərdən sadə həndəsi fiqurlar cəkir, plastik
materialdan sadə fiqurlar düzəldir, hazır fiqurlardan kiçik kompozisiyalar
qurur.
3. Estetik reaksiya
Şagird:
3.1. Verilmiş sadə təsviri və dekorativ sənət nümunələrinə
münasibət bildirir.
3.1.1. Verilmiş sadə formalı təsvir və əşyaları şərh edir.
3.1.2. Verilmiş əsərlərdə rəng çalarlarını ayırır və adlandırır.
II sinif
II sinfin sonunda şagird:
təsviri və dekorativ sənətin əsas növ və janrlarını fərqləndirir;
Azərbaycanın görkəmli təsviri sənət nümayəndələrini (Mirzə Qədim İrəvani,
Mikayıl Abdullayev, Maral Rəhmanzadə, Cəlal Qaryağdı) ən məşhur əsərlərini
sadalayır;
sadə bədii təsvir (rəngli kağız, karton) və ifadə (forma, rəng,
işıq-kölgə) vasitələrindən istifadə etməklə rəngli təsvirlər yaradır;
sadə həndəsi fiqurlardan ritmik dekorativ kompozisiya qurur;
verilmiş sadə əşyaları məzmun və formasına, rəsm əsərlərini rəng
çalarlarına görə izah edir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartlar
1. Cəmiyyət və təsviri incəsənət
Şagird:
1.1. Təsviri və dekor sənətin əsas növlərini tanıdığını nümayiş etdirir.
1.1.1. Təsviri sənət növ və əsas janrlarını (animalist, mənzərə,
natürmort) sadalayır.
1.1.2. Dekorativ-tətbiqi sənətin əsas növlərini (tikmə, zərgərlik,
dulusçuluq) nümunələrə görə fərqləndirir.
1.1.3. Azərbaycnın görkəmli təsviri sənət nümayəndələrini (Mirzə Qədim
İrəvani, Mikayıl Abdullayev, Maral Rəhmanzadə, Cəlal Qaryağdı) və onların ən məşhur
əsərlərini tanıyır.
2. Təsviri və dekorativ yaradıcılıq
2.1. Təsviri sənət üzrə bədii ifadə vasitələrindən
istifadə bacarıqları nümayiş etdirir.
2.1.1. Təsvir alətləri (sadə və rəngli karandaşlar, flamasterlər) vasitəsilə
sadə təsvirlər yaradır.
2.1.2. Sadə bədii ifadə vasitələrindən (rəng, işıq-kölgə, həcm) istifadə
qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir.
2.1.3. Sadə əşyaları nisbi dəqiqliklə təsvir edir.
2.1.4. Əsas rənglərdən alınmış çalarları adlandırır.
2.2. Sadə tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
2..2.1. Sadə materiallardan (rəngli kağız, karton, parça, təbiət
materialları) həndəsi fiqurlardan və təbiət formalarından ritmik, dekorativ
kompozisiya tərtib edir.
3. Estetik reaksiya
Şagird:
3.1. Təsviri və dekorativ sənət nümunələrinə münasibət bildirir.
3.1.1. Verilmiş sadə təsvirləri, əşyaları məzmun və forma baxımından şərh
edir.
3.1.2. Verilmiş əsərdə rəng çalarlarını izah edir.
III sinif
III sinfin sonunda şagird:
təsviri və dekorativ sənətin növ və janrlarını nümunələrə görə fərqləndirir;
Azərbaycanın görkəmli təsviri və dekorativ sənət nümayəndələrini (Qəzənfər
Xalıqov, Ələkbər Rzaquliyev, Tokay Məmmədov, Lətif Kərimov, Toğrul Nərimanbəyov)
və onların ən məşhur əsərlərini fərqləndirir;
rənglərdən və bədii ifadə vasitələrindən istifadə edərək sadə təsviri və
dekorativ kompozisiyalar qurur;
sadə dekorativ kompozisiyaları məişət predmetlərinə tətbiq edir;
verilmiş sadə və mürəkkəb əşyaları, məzmun və formasına, rəsm əsərlərində
rəngləri emosional məna çalarlarına görə şərh edir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartlar
1. Cəmiyyət və təsviri incəsənət
Şagird:
1.1. Təsviri və dekor sənətin əsas növlərini tanıdığını nümayiş etdirir.
1.1.1. Təsviri incəsənətin növ və janrlarını (portret, məişət) nümunələr
əsasında fərqləndirir
1.1.2. Dekorativ-tətbiqi sənətin əsas növlərini (ağac üzərində oyma,
keramika, metal üzərində döymə) nümunələrə görə fərqləndirir.
1.1.3.Azərbaycanın görkəmli təsviri və dekorativ sənət nümayəndələrini
(Qəzənfər Xalıqov, Ələkbər Rzaquliyev, Tokay Məmmədov, Lətif Kərimov, Toğrul Nərimanbəyov)
və onların ən məşhur əsərlərini fərqləndirir.
2. Təsviri və dekorativ yaradıcılıq
Şagird:
2.1.Təsviri sənət üzrə bədii ifadə vasitələrindən istifadə bacarıqları
nümayiş etdirir.
2.1.1. Təsvir alətləri (rəngli karandaşlar, flomaster və sulu boyalar)
vasitəsilə sadə təsvirlər yaradır.
2.1.2. Təsviri və dekorativ kompozisiyalarda bədii ifadə vasitələrindən
(kolorit, ton, siluet) istifadə bacarıqları nümayiş etdirir.
2.1.3. Sadə üçölçülü əşyaları naturadan nisbi dəqiqliklə təsvir edir.
2.1.4. Rənglərdən istifadə edərək sadə kompozisiyalar qurur.
2.2. Sadə tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
2.2.1. Sadə dekor (bəzək) kompozisiyaları məişət predmetlərinə tətbiq
edir.
3. Estetik reaksiya
Şagird:
3.1. Təsviri və dekorativ sənət nümunələrinə münasibət bildirir.
3.1.1. Verilmiş sadə və mürəkkəb əşyaları məzmun və
forma baxımından şərh edir.
3.1.2. Verilmiş əsərlərdə rəngləri məna çalarlarına görə şərh edir.
IV sinif
IV sinfin sonunda şagird:
təsviri və dekorativ sənətin növ və janrlarına aid kiçik təqdimatlar
edir;
Azərbaycanın görkəmli təsviri və dekorativ sənət nümayəndələrini (Salam
Salamzadə, Elbəy Rzaquliyev, Cəfər Müciri, Tahir Salahov, Ömər Eldarov) və
onların ən məşhur əsərlərini fərqləndirir;
əşya və hadisələri praktik yolla təsvir edir;
əşyaların xarici səthində bəzək kompozisiyaları yaradır;
real əşya və hadisələri mücərrəd formada təsvir edir;
verilmiş əşyanın məzmun və forması arasındakı əlaqəni şərh edir, rəsm əsərindəki
rəngləri emosional məna çalarlarına görə müqayisə edir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartlar
1. Cəmiyyət və təsviri incəsənət
Şagird:
1.1. Təsviri və dekorativ sənətin əsas növlərini tanıdığını nümayiş
etdirir.
1.1.1. Təsviri və dekorativ sənət növlərini əsas xüsusiyyətlərinə görə şərh
edir.
1.1.2. Təsviri və dekorativ sənətin növ və janrları barədə kiçik təqdimatlar
edir.
1.1.3. Azərbaycanın görkəmli təsviri və dekorativ sənət nümayəndələrini
(Salam Salamzadə, Elbəy Rzaquliyev, Cəfər Müciri, Tahir Salahov, Ömər Eldarov)
və onların ən məşhur əsərlərini fərqləndirir.
2. Təsviri və dekorativ yaradıcılıq
Şagird:
2.1. Təsviri sənət üzrə bədii ifadə vasitələrindən istifadə bacarıqları
nümayiş etdirir.
2.1.1. Fırçadan istifadə etməklə sulu boyalar (akvarel
və quaş) vastəsilə sadə təsvirlər, dekorativ kompozisiyalar yaradır.
2.1.2. Bədii ifadə vasitələrindən istifadə etməklə sadə təsvirlər və
dekorativ kompozisiyalar yaradır.
2.1.3. Sadə üçölçülü əşyaları naturadan və yaddaşdan nisbi dəqiqliklə təsvir
edir.
2.1.4. Əşya və hadisələri praktik yolla təsvir edir.
2.2. Sadə tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
2.2.1. Müxtəlif əşyaların xarici səthində bəzək kompozisiyaları yaradır.
2.2.2. Real əşya və hadisələri mücərrəd formada təsvir edir.
3. Estetik reaksiya
Şagird:
3.1. Təsviri və dekorativ sənət nümunələrinə münasibət bildirir.
3.1.1. Verilmiş əsərlərdə və əşyalarda məzmun və forma arasındakı əlaqəni
şərh edir.
3.1.2. Verilmiş əsərlərdə rəngləri emosional məna çalarlarına görə
müqayisə edir.
V SİNİF
V sinfin sonunda şagird:
Təsviri incəsənətin həyat hadisələrini əks etdirdiyini izah edir.
Təsviri və dekorativ sənətin növ və janrlarını (qrafika, rəngkarlıq, heykəl-təraşlıq)
xarakterik xüsusiyyətlərinə görə şərh edir.
Azərbaycanın, dünya təsviri incəsənətinin görkəmli nümayəndələri (Məsud
İbn Davud, Soltan Məhəmməd, Elmira Şahtaxtinskaya, İbrahim Zeynalov, Qriqori
Qaqarin, Sandro Botiçelli, Donatello, Paolo Uccello) və onların əsər-ləri
haqqında məlumatları şərh edir.
Müxtəlif vasitələrdən istifadə etməklə həyati görüntüləri təsviri sənətin
növlərində (qrafika, rəngkarlıq, heykəltəraşlıq) real və abstrakt tərzdə təsvir
edir.
Sadə əşyalar üzərində tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
Təsviri sənət növlərini ayırır, milli-üslubi cəhətini nümunələr əsasında
estetik-emosional hisslərə görə izah edir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartlar
1. Cəmiyyət və təsviri incəsənət
Şagird:
1.1. Təsviri incəsənətin cəmiyyətin həyatında əhəmiyyətinə dair bilik və
bacarıq-lara malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.1.1. Təsviri incəsənətin həyat hadisələrini əks etdirdiyini izah edir.
1.2. Təsviri və dekorativ sənətin növ və janrlarına aid bilik və
bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.2.1.Təsviri sənətin növlərinin (qrafika, rəngkarlıq, heykəltəraşlıq)
xarakterik xüsusiyyətlərini şərh edir.
1.2.2. Dekorativ sənət növlərini (xalçaçılıq, bədii tikmə, ağac üzərində
oyma) xarakterik xüsusiyyətlərinə görə şərh edir.
1.3. Azərbaycanın, dünya təsviri incəsənətinin görkəmli nümayəndələri və
onların əsərlərinə dair bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.3.1. Azərbaycanın və dünyanın görkəmli təsviri incəsənət nümayəndələrinin
(Məsud İbn Davud, Soltan Məhəmməd, Elmira Şahtaxtinskaya, İbrahim Zeynalov,
Qriqori Qaqarin, Sandro Botiçelli, Donatello, Paolo Uccello) və onların əsərləri
haqqında məlumatları şərh edir.
2. Təsviri və dekorativ yaradıcılıq
Şagird:
2.1. Həyati görüntüləri real və abstrakt tərzdə təsvir edir.
2.1.1. Həyati görüntüləri rəngkarlıq, qrafika, heykəltəraşlıq növlərində
real və abstrakt tərzdə təsvir edir.
2.1.2. Həyati görüntülərin real və abstrakt tərzdə təsvirində
müxtəlif vasitələrdən (kömür, sulu boya, plastilin və ya gil) istifadə edir.
2.2. Tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
2.2.1. Sadə əşyaların üzərində tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş
etdirir.
3 . Estetik reaksiya
Şagird:
3.1. Təsviri və dekorativ sənət nümunələri estetik-emosional münasibət
bildirir.
3.1.1. Bədii sənət əsərlərində milli-üslubi cəhətləri estetik
imkanlarına görə izah edir.
3.1.2. Təsviri sənət növlərini ayıraraq emosional təsir xüsusiyyətlərini
izah edir.
VI SİNİF
VI sinfin sonunda şagird:
təsviri incəsənətin cəmiyyət həyatındakı rolunu izah edir.
təsviri və dekorativ sənətin növ və janrlarını (natürmort, mənzərə,
portret) bədii xüsusiyyətlərinə görə şərh edir.
Azərbaycanın, dünya təsviri incəsənətinin görkəmli nümayəndələri (Əcəmi
Əbubəkir oğlu Naxçıvani, Sadiq bəy Əfşar, Vəcihə Səmədova, Lətif Kərimov,
Leonardo da Vinçi, Mikelancelo, Rafael Santi, Albrext Dürer, Memar Sinan) və
onların əsərləri haqqında məlumatları şərh edir.
müxtəlif vasitələrdən istifadə etməklə həyati görüntüləri təsviri sənətin
janrlarında (natürmort, mənzərə, portret) real və abstrakt tərzdə təsvir edir.
məişət əşyaları üzərində tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş
etdirir.
təsviri sənətin janrlarını ayırır, milli-üslubi cəhətini
estetik-emosional hislərə görə izah edir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartlar
1. Cəmiyyət və təsviri incəsənət
Şagird:
1.1. Təsviri incəsənətin cəmiyyət həyatında əhəmiyyətinə dair bilik və
bacarıqlara malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.1.1.Təsviri incəsənətin cəmiyyət
həyatındakı rolunu şərh edir.
1.2. Təsviri və dekorativ sənətin növ və janrlarına aid bilik və
bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.2.1. Təsviri incəsənətin növ və
janrlarını (natürmort, mənzərə, portret) xarakterik xüsusiyyətlərinə görə şərh
edir.
1.2.2. Dekorativ sənət növlərini
(metal üzərində döymə, keramika, zərgərlik) xarakterik xüsusiyyətlərinə görə şərh
edir.
1.3. Azərbaycanın, dünya incəsənətinin görkəmli nümayəndələri və onların
əsərlərinə dair bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.3.1. Azərbaycanın və dünyanın
görkəmli təsviri incəsənət nümayəndələri (Əcəmi Əbubəkir oğlu Naxçıvani, Sadiq
bəy Əfşar, Vəcihə Səmədova, Lətif Kərimov, Leonardo da Vinçi, Mikelancelo,
Rafael Santi, Albrext Dürer, Memar Sinan) və onların əsərləri haqqında məlumatları
şərh edir.
2. Təsviri və dekorativ yaradıcılıq
Şagird:
2.1. Həyati görüntüləri real və abstrakt tərzdə təsvir edir.
2.1.1. Həyati görüntüləri
natürmort, mənzərə, portret janrlarında real və abstrakt tərzdə təsvir edir.
2.1.2. Həyati görüntülərin real və
abstrakt tərzdə təsvirində müxtəlif vasitələrdən (pastel tabaşirləri, sulu
boya, plastilin və ya gil) istifadə edir.
2.2. Tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
2.2.1. Məişət əşyaları üzərində tərtibat
və dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
3 . Estetik reaksiya
Şagird:
3.1. Təsviri və dekorativ sənət nümunələrinə
estetik-emosional münasibət bildirir.
3.1.1. Bədii sənət əsərlərində
milli-üslubi cəhətlərə (obraz, obyekt və hadisələr) estetik münasibət bildirir.
3.1.2. Təsviri sənətin janrlarını
xarakterik xüsusiyyətlərinə görə ayıraraq izah edir.
VII SİNİF
VII sinfin sonunda şagird:
təsviri incəsənətin cəmiyyət həyatındakı rolunu və əhəmiyyətini nümunələr
əsasında şərh edir.
təsviri və dekorativ sənətin növ və janrlarını (məişət və əsatir)
xüsusiyyətlərinə görə şərh edir.
Azərbaycanın və dünyanın təsviri incəsənətinin görkəmli nümayəndələri
(Müzəffər Əli, Kamil Əliyev, Mirəli Mirqasımov, Rasim Babayev, İlya Repin,
Rembrandt, Velaskes, Karavacco) və onların əsərləri haqqında məlumatları şərh
edir.
müxtəlif vasitələrdən istifadə etməklə həyati görüntüləri incəsənətin
müxtəlif növündə (dizayn, milli geyimlər, bədii hörmə) real və abstrakt tərzdə
təsvir edir.
müxtəlif texniki avadanlıqlar üzərində tərtibat və dizayn bacarıqları
nümayiş etdirir.
təsviri sənətin növ və janrlarında milli-üslubi cəhətləri
estetik-emosional hisslərə görə fərqləndirir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartlar
1. Cəmiyyət və təsviri incəsənət
Şagird:
1.1. Təsviri incəsənətin cəmiyyət həyatında əhəmiyyətinə dair bilik və
bacarıqlara malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.1.1. Təsviri
incəsənətin cəmiyyətin həyatında rolunu və əhəmiyyətini nümunələr əsasında şərh
edir.
1.2 Təsviri və dekorativ sənətin növ və janrlarına dair bilik və
bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.2.1. Təsviri sənətin növ və
janrlarını (məişət və əsatir) xarakterik xüsusiyyətlərinə görə şərh edir.
1.2.2. Dekorativ sənət növlərini
(milli geyimlər, bədii hörmə) xarakterik xüsusiy-yətlərinə görə şərh edir.
1.3. Azərbaycanın, dünya incəsənətinin görkəmli nümayəndələri və onların
əsər-lərinə dair bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.3.1. Azərbaycanın və dünyanın
görkəmli təsviri incəsənət nümayəndələri (Müzəffər Əli, Kamil Əliyev, Mirəli
Mirqasımov, Rasim Babayev, İlya Repin, Rembrandt, Velaskes, Karavacco) və onların
əsərləri haqqında məlumatları şərh edir.
2. Təsviri və dekorativ yaradıcılıq
Şagird:
2.1. Həyati görüntüləri real və abstrakt tərzdə təsvir edir.
2.1.1. Həyati görüntüləri məişət, əsatir
janrlarında real və abstrakt tərzdə təsvir edir.
2.1.2. Həyati görüntülərin real və
abstrakt tərzdə təsvirində müxtəlif vasitələrdən (tuş, sulu boya və ya qarışıq
texnika, plastilin və ya gil) istifadə edir.
2.2. Tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
2.2.1. Müxtəlif texniki
avadanlıqlar üzərində tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
3 . Estetik reaksiya
Şagird:
3.1. Təsviri və dekorativ sənət nümunələrinə estetik-emosional münasibət
bildirir.
3.1.1. Bədii sənət
əsərlərində milli-üslubi cəhətləri (forma, ritm, rəng çalarları) estetik
xüsusiyyətlərinə görə fərqləndirir.
3.1.2. Təsviri sənətin növ və
janrlarını xarakterik xüsusiyyətlərinə görə fərqlən-dirərək şərh edir.
VIII SİNİF
VIII sinfin sonunda şagird:
Azərbaycan təsviri incəsənətini dünya mədəniyyətinin tərkib hissəsi
kimi şərh edir.
təsviri və dekorativ sənətin növ və janrlarını (tarixi, batal) xüsusiyyətlərinə
görə şərh edir.
Azərbaycanın və dünyanın görkəmli təsviri incəsənət nümayəndələri
(Toğrul Nərimanbəyov, Böyükağa Mirzəzadə, Eldar Mikayılov, Fuad Əbdürrəhmanov,
Tokay Məmmədov, Sadıq Dadaşov, Jan Ogüst Dominik Enqr, Ejen Delakrua, Fransisko
Qoyya, Van Qoq, Jak Lui David, Eduard Mane, Klod Mone, Ogüst Renuar, Pol Qogen,
Anri Matis, Ogüst Roden) və onların əsərləri haqqında təqdimat edir.
müxtəlif vasitələrdən istifadə etməklə həyati görüntüləri incəsənətin
müxtəlif növlərində (misgərlik, şəbəkə, qarışıq texnika) real və abstrakt tərzdə
təsvir edir.
geyim və nəqliyyat vasitələri üzərində tərtibat və dizayn bacarıqları
nümayiş etdirir.
bədii sənət əsərlərinin milli-üslubi cəhətlərini estetik-emosional
hisslərə görə müqayisə edir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt-standartlar
1. Cəmiyyət və təsviri incəsənət
Şagird:
1.1. Təsviri incəsənətin cəmiyyət həyatında əhəmiyyətinə dair bilik və
bacarıqlara malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.1.1. Azərbaycan təsviri incəsənətini dünya mədəniyyətinin
tərkib hissəsi kimi təqdim edir.
1.2. Təsviri və dekorativ sənətin növ və janrlarına dair bilik və
bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.2.1. Təsviri sənətin növ və janrlarını (tarixi, batal) xarakterik
xüsusiyyətlərinə görə şərh edir.
1.2.2. Dekorativ sənət növlərini (misgərlik, şəbəkə, qarışıq texnika)
xarakterik xüsusiyyətlərinə görə şərh edir.
1.3. Azərbaycanın, dünya incəsənətinin görkəmli nümayəndələri və onların
əsə-lərinə dair bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.3.1. Azərbaycanın və dünyanın görkəmli təsviri incəsənət nümayəndələri
(Toğrul Nərimanbəyov, Böyükağa Mirzəzadə, Eldar Mikayılov, Fuad Əbdür-rəhmanov,
Tokay Məmmədov, Sadıq Dadaşov, Jan Ogüst Dominik Enqr, Ejen Delakrua, Fransisko
Qoyya, Van Qoq, Jak Lui David, Eduard Mane, Klod Mone, Ogüst Renuar, Pol Qogen,
Anri Matis, Ogüst Roden) və onların əsərləri haqqında təqdimat edir.
2. Təsviri və dekorativ yaradıcılıq
Şagird:
2.1. Həyati görüntüləri real və abstrakt tərzdə təsvir edir.
2.1.1. Həyati görüntüləri tarixi, batal janrlarda real və abstrakt tərzdə
təsvir edir.
2.1.2. Həyati görüntülərin real və abstrakt tərzdə təsvirində müxtəlif
vasitələrdən (tuş, sulu boya, qarışıq texnika və ya yağlı boya, plastilin, gil
və ya gips) istifadə edir.
2.2. Tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
2.2.1. Geyim əşyaları və nəqliyyat vasitələri üzərində tərtibat və
dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
3 . Estetik reaksiya
Şagird:
3.1. Təsviri və dekorativ sənət nümunələrinə
estetik-emosional münasibət bildirir.
3.1.1. Bədii sənət əsərlərində milli-üslubi cəhətləri estetik təsir
xüsusiyyətlərinə görə müqayisə edir.
3.1.2. Təsviri sənətin növ və janrlarının xarakterik xüsusiyyətlərinin
emosional təsir imkanlarını şərh edir.
IX SİNİF
IХ sinfin sonunda şagird:
müasir Azərbaycan və dünya təsviri incəsənətinin cəmiyyət
həyatındakı rolu və əhəmiyyətinə dair təqdimatlar edir.
təsviri və dekorativ sənətin növ və janrlarını (karikatura, şarj, tematik)
xüsusiy-yətlərinə görə şərh edir.
Azərbaycanın və dünyanın görkəmli təsviri incəsənət nümayəndələri (Tahir
Salahov, Ömər Eldarov, Cavad Mircavadov, Mikayıl Hüseynov, Fərhad Xəlilov, Arif
Hüseynov, Sakit Məmmədov, Fazil Nəcəfov, Pol Sezann, Pablo Pikasso, Salvador
Dali, Vasili Kandinski, Naum Qabo, Paul Klee, Joan Miro, Henri Spenser Mur,
Alberto Cakometti) və onların əsərləri haqqında təqdimat edir
müxtəlif vasitələrdən istifadə etməklə həyati görüntüləri incəsənətin müxtəlif
növlərində (kompüter qrafikası) real və abstrakt tərzdə təsvir edir.
memarlıq və inşaat tikililəri üzərində tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş
etdirir.
bədii sənət əsərlərinin
milli-üslubi cəhətlərini estetik-emosional hislərə görə dəyərləndirir, təqdimatlar
edir.
Məzmun xətləri
üzrə əsas və alt-standartlar
1. Cəmiyyət və təsviri
incəsənət
Şagird:
1.1. Təsviri incəsənətin
cəmiyyət həyatında əhəmiyyətinə dair bilik və bacarıqlara malik olduğunu
nümayiş etdirir.
1.1.1. Müasir Azərbaycan və dünya
incəsənətinin cəmiyyət həyatındakı rolu və əhəmiyyətinə dair təqdimatlar edir.
1.2. Təsviri və
dekorativ sənətin növ və janrlarına dair bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.2.1. Təsviri sənətin növ və
janrlarını (karikatura, şarj, tematik) xarakterik xüsusiyyətlərinə görə şərh
edir.
1.2.2. Dekorativ sənət növlərini
və kompüter qrafikasına aid təsvirləri xarakterik xüsusiyyətlərinə görə şərh
edir.
1.3. Azərbaycanın,
dünya incəsənətinin görkəmli nümayəndələri və onların əsərlərinə dair bilik və
bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.3.1. Azərbaycanın və dünyanın
görkəmli təsviri incəsənət nümayəndələri (Tahir Salahov, Ömər Eldarov, Cavad
Mircavadov, Mikayıl Hüseynov, Fərhad Xəlilov, Arif Hüseynov, Sakit Məmmədov,
Fazil Nəcəfov, Pol Sezann, Pablo Pikasso, Salvador Dali, Vasili Kandinski, Naum
Qabo, Paul Klee, Joan Miro, Henri Spenser Mur, Alberto Cakometti) və onların əsərləri
haqqında təqdimatlar edir.
2. Təsviri və
dekorativ yaradıcılıq
Şagird:
2.1. Həyati
görüntüləri real və abstrakt tərzdə təsvir edir.
2.1.1. Həyati görüntüləri
karikatura, şarj, tematik janrlarda, yaxud qrafik redaktor vasitəsilə real və
abstrakt tərzdə təsvir edir.
2.1.2. Həyati görüntülərin real və
abstrakt tərzdə təsvirində müxtəlif vasitələrdən (tuş, kömür, sulu boya,
qarışıq texnika və ya yağlı boya, plastilin, gil yaxud ağac), yaxud qrafik
redaktordan istifadə edir.
2.2. Tərtibat və
dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
2.2.1. Memarlıq və inşaat tikililəri
üzərində bədii tərtibat və dizayn bacarıqları nümayiş etdirir.
3 . Estetik reaksiya
Şagird:
3.1. Təsviri və
dekorativ sənət nümunələrinə estetik-emosional münasibət bildirir.
3.1.1. Bədii sənət əsərlərində
milli-üslubi cəhətlərin estetik təsir xüsusiyyətlərini bədii ifadə vasitələrinə
görə dəyərləndirir və təqdimatlar edir.
3.1.2. Təsviri sənətin növ və janrlarının xarakterik
xüsusiyyətlərinin emosional təsirini dəyərləndirir və təqdimatlar edir.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSil