1. Məktəbdaxili nəzarətin təşkilinə verilən tələblərin ardıcıllığını göstərin.
1 - nəzarətin sistematikliyi
2 - nəzarətin təsirliliyi
3 - nəzarətin obyektivliyi
4 - nəzarətin həyata keçirilməsinin səriştəli olması
A) 1; 3; 2; 4
B) 4; 3; 2; 1
C) 3; 4; 1; 2
D) 3; 2; 4; 1
E) 1; 2; 3; 4
2. Məktəbdaxili nəzarətin növlərini və onun uyğunluqlarını tapın
1 - tematik nəzarət
2 - frontal nəzarət
a - nəzarətin məzmununu pedaqoji proseslərin müxtəlif istiqamətləri təşkil edir
b - müəllimin fəaliyyətində şəxsi nəzarət onun professional təşəkkülü üçün
stimuldur
215
c - pedaqoji kollektivin, metodbirləşmələrin və ayrıca müəllimin fəaliyyətini hərtərəfli
öyrənməyi nəzərdə tutur
d - məktəbdə müntəzəm nəzarət sisteminin yaradılmasına yönəldilir
e - keçirilən nəzarətin nəticələri pozitiv dəyişikliklərə gətirib çıxarır
A) 1 - a; 2 - c
B) 1 - b; 2 - d
C) 1 - c; 2 - e
D) 1 - d ; 2 - a
E) 1 - e; 2 - b
3. Nəzarət formalarını seç və ardıcıllığını göstər
1 - şəxsi nəzarət
2 - sinif - ümumiləşdirici nəzarət
3 - tematik nəzarət
4 - fənn ümumiləşdirici nəzarət
5 - frontal nəzarət
6 - tematik ümumiləşdirici nəzarət
7 - kompleks ümumiləşdirici nəzarət
A) 1; 2; 4; 6; 7
B) 1; 2; 3; 4; 5
C) 3; 4; 5; 6; 7
D) 1; 3; 4; 5; 6
E) 2; 3; 4; 5; 7
4. Məktəbdaxili nəzarətdə istifadə olunan metodları seçin
1 - şifahi və yazılı nəzarət
2 - günuzadılmış qrupların jurnalı
3 - anketləşdirmə
4 - müşahidə, müsahibə
216
5 - eksperimentlər
6 - xronometraj
A) 1; 3; 4; 6
B) 6; 5; 4; 3
C) 3; 2; 1; 4
D) 1; 2; 3; 5
E) 3; 4; 5; 6
5. Məktəbdaxili nəzarətin forma və metodlarının seçilməsinin müəyyən olunduğu
amillər
1 - vəzifələr
2 - məqsədlər
3 - anketlər
4 - nəzarətin obyekti və subyektinin xüsusiyyətləri
5 - ev tapşırıqlarının həcmi
6 - vaxt
A) 2; 1; 4; 6
B) 1; 2; 3; 4
C) 2; 3; 4; 6
D) 6; 5; 1; 2
E) 6; 5; 4; 1
6. Pedaqoji idarəetmənin metodlarını seçin
1 - pedaqoji şuralar keçirmək
2 - pedaqoji işçilərin həvəsləndirilməsi
3 - pedaqoji təhlil aparma
4 - inzibati təsiretmə
5 - psixoloji - pedaqoji təsiretmə
6 - məktəb konfransları
217
7 - ictimai təsiretmə
A) 2; 4; 5; 7
B) 1; 2; 3; 4
C) 2; 5; 6; 7
D) 3; 7; 6; 2
E) 3; 2; 1; 5
7. İdarəetmənin təşkili formalarını seçin
1 - instruktiv - metodiki və nəzəri seminarlar
2 - pedaqoji təhlil
3 - təşkiletmə
4 - şagird kollektivinin iclası
5 - ictimai təsiretmə
6 - məktəb konfransları
7 - metodik birliklər
A) 1; 4; 6; 7
B) 1; 2; 3; 5
C) 4; 5; 6; 7
D) 7; 5; 3; 2
E) 6; 4; 7; 2
8. İdarəetmənin funksiyası, metodları, təşkili formaları və onlar arasındakı
uyğunluğu tapın
1 - funksiyalar
2 - pedaqoji İdarəetmənin metodları
3 - təşkili formaları
a - tənzimləmə, ictimai təsiretmə, metodik birliklər, pedaqoji oxular
b - məqsədin müəyyən edilməsi, təşkil etmə, tənzimləmə, pedaqoji təhlil
c - instruktiv - metodiki, nəzəri seminarlar, planlaşdırma
218
d - psixoloji - pedaqoji təsiretmə, ictimai təsiretmə, pedaqoji işçilərin
həvəsləndirilməsi, pedaqoji təhlil
e - pedaqoji şuralar, şagird kollektivinin iclası, məktəb konfransları
A) 1 - b; 2 - d; 3 - e
B) 1 - d; 2 - e; 3 - b
C) 1 - a; 2 - c; 3 - d
D) 1 - e ; 2 - a; 3 - c
E) 1 - c; 2 - b; 3 - a
15 Temmuz 2016 Cuma
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Məşhur Postlar
-
Tərcumeyi-hal təqdim etdiyi insan haqqında avtobioqrafik məlumatdır. Bu forma adətən dövlət orqanları, böyük şirkətlər və s. qurumlar tər...
-
Xasiyy ə tnam ə bar ə d ə m ə lumat yazın. “Xasiyyət” (ərəb) və “namə” (fars) sözlərinin birləşməsindən əmələ gəlib, hər hansı bir ...
-
Protokol haqqında geni s m ə lumat «Protokol» sözü yunancadan götürülüb: “protok”-ilk, birinci v ə r ə q, “kolos” – yapı s dırmaq m ə...
-
İ zahat haqqında m ə lumat verm ə kl ə nümun ə « İ zahat» sözü ə r ə bc ə «izah» sözünd ə ndir . “izah” ərəbcə açıq, aydın, ətraflı surə...
-
Əməli yazıların ən genis yayılmıs növlərindən biri məktubdur. Bu yazı növünə təhsilindən asılı olmayaraq, hər bir insanın gündəlik həya...
-
Akt haqqında ümumi m ə lumat “Akt” sözü latın dilində “aktus” hərəkət və “ aktum” sənəd mənalarında islənir. “Akt” çoxmənalı sözdür: 1)...
-
Alman dili (Azərbaycan bölməsi) Alman Dili(Rus Bölməsi) Azərbaycan Dili və Ədəbiyyatı Biologiya(Azərbaycan bölməsi) ...
-
Reklam v ə elan haqqında m ə lumat “Reklam” latın sözü olub «qı s qırmaq» m ə nasını verir. Bu söz dasıdıgı mənaya görə bir neçə anlamd...
-
Təcrübə göstərir ki, şagirdlər ərizəni müxtəlif formalarda yazırlar. Əslində isə ərizə müxtəlif məzmuna malik olsa da, formaca eyni cürdü...
-
Layih ə haqqında m ə lumat verm ə kl ə nümun ə «Layih ə » ə r ə b sözü olub, h ə r hansı s ə n ə din, q ə rarın, prosesin ə vv ə lc ə d...
Cavabları necə bilə bilərik?
YanıtlaSil