1. Müəllimlərin ixtisasartırma yollarını qeyd edin
1 - özünü təhsillə
2 - ictimai tərəqqinin tələbləri ilə ayaqlaşmaq
3 - qabaqcıl iş təcrübəsinin yaradıcı şəkildə öyrənilməsi
4 - konfrans və seminarlarda, pedaqoji mühazirələrdə iştirak etməsi
5 - sinif iclası
A) 1; 3; 4
B) 3; 4; 5
C) 5; 4; 3
D) 1; 2; 3
E) 4; 5; 1
2. Attestasiyanın komissiyalarının ardıcıllığı
1 - baş attestasiya komissiyası
2 - icra hakimiyyətinin attestasiya komissiyası
3 - rayon və şəhər attestasiya komissiyaları
4 - təhsil müəssisələrinin komissiyası
5 - ümumittifaq attestasiya komissiyası
A) 1; 3; 4
219
B) 1; 2; 3
C) 3; 4; 1
D) 2; 3; 4
E) 4; 1; 2
3. Attestasiyanın mərhələlərinin məntiqi ardıcıllığını göstər
1 - komissiyanın yaradılması
2 - qərarların qəbulu
3 - qiymətləndirmənin təşkili
4 - qərarların müzakirəsi
A) 1; 3; 2
B) 1; 2; 3
C) 3; 2; 4
D) 3; 1; 2
E) 2; 3; 4
4. Attestasiyanın prinsiplərinin ardıcıllığını göstərin.
1 - könüllülük
2 - açıqlıq
3 - fərdi yanaşma
4 - sistemlilik
5 - tamlıq
6 - obyektivlilik
7 - operativlik
A) 1; 2; 4; 5; 6
B) 5; 4; 2; 3; 7
C) 6; 5; 3; 4; 2
D) 2; 3; 4; 5; 6
E) 3; 2; 5; 4; 7
5. Müəllimlərin attestasiyası üçün mühüm meyarlarının ardıcıllığını göstər
1 - tədris məşğələlərinin keyfiyyəti
2 - valideynlərin fikri
3 - şagirdlərin fikri
4 - müdriyyətin verdiyi qiymət
5 - həmkarlarının verdiyi qiymət
6 - müəllimin özünü qüymətləndirməsi
A) 1; 3; 2; 4; 5; 6
B) 3; 4; 2; 1; 5; 6
C) 6; 5; 4; 2; 1; 3
D) 5; 4; 2; 1; 3; 6
E) 1; 2; 4; 5; 6; 3
6. Məktəbin kollegial idarəetmə orqanı
A) Məktəb şurası
B) Sinif iclası
C) Valideyn iclası
D) Həmkarlar iclası
E) Gənclər ittifaqı
7. Təhsil müəssisələrinin rəhbər şəxslərinin funksional vəzifələrini müəyyənləşdirən
sənəd
A) təhsil müəssisəsinin Nizamnaməsi
B) təhsil müəssisəsinin Əsasnaməsi
C) təhsil müəssisəsinin Qanunu
D) təhsil müəssisəsinin daxili intizam qaydaları
E) təhsil müəssisəsinin perspektiv iş planı
15 Temmuz 2016 Cuma
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Məşhur Postlar
-
Tərcumeyi-hal təqdim etdiyi insan haqqında avtobioqrafik məlumatdır. Bu forma adətən dövlət orqanları, böyük şirkətlər və s. qurumlar tər...
-
Xasiyy ə tnam ə bar ə d ə m ə lumat yazın. “Xasiyyət” (ərəb) və “namə” (fars) sözlərinin birləşməsindən əmələ gəlib, hər hansı bir ...
-
Protokol haqqında geni s m ə lumat «Protokol» sözü yunancadan götürülüb: “protok”-ilk, birinci v ə r ə q, “kolos” – yapı s dırmaq m ə...
-
İ zahat haqqında m ə lumat verm ə kl ə nümun ə « İ zahat» sözü ə r ə bc ə «izah» sözünd ə ndir . “izah” ərəbcə açıq, aydın, ətraflı surə...
-
Əməli yazıların ən genis yayılmıs növlərindən biri məktubdur. Bu yazı növünə təhsilindən asılı olmayaraq, hər bir insanın gündəlik həya...
-
Akt haqqında ümumi m ə lumat “Akt” sözü latın dilində “aktus” hərəkət və “ aktum” sənəd mənalarında islənir. “Akt” çoxmənalı sözdür: 1)...
-
Alman dili (Azərbaycan bölməsi) Alman Dili(Rus Bölməsi) Azərbaycan Dili və Ədəbiyyatı Biologiya(Azərbaycan bölməsi) ...
-
Reklam v ə elan haqqında m ə lumat “Reklam” latın sözü olub «qı s qırmaq» m ə nasını verir. Bu söz dasıdıgı mənaya görə bir neçə anlamd...
-
Təcrübə göstərir ki, şagirdlər ərizəni müxtəlif formalarda yazırlar. Əslində isə ərizə müxtəlif məzmuna malik olsa da, formaca eyni cürdü...
-
Layih ə haqqında m ə lumat verm ə kl ə nümun ə «Layih ə » ə r ə b sözü olub, h ə r hansı s ə n ə din, q ə rarın, prosesin ə vv ə lc ə d...
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.