Müəllimin dili saf, aydın və sadə olmalıdır. Hər şeydən
əvvə müəllimin dili qrammatik cəhətdən tamailə qüsursuz və düzgün olmalıdır. Müəllimin şərhində mədəniyyətsiz kobud ifadələrə
qətiyyən yol verilə bilməz. Düzgün olmayan vurğular da müəllimin nitqində çox
ciddi bir qüsurdur. Öz izahını qrammatik cəhətdən düzgün qurmağı bacarmaq müəllim
üçün xeyli dərəcədə ağır bir işdir. Lakin müəllimin dilinin təkcə dəqiq və
düzgün olması kifayət deyildir. Müəllimin dili eyni zamanda parlaq və obrazlı
olmalıdır. Elmi, tarixi və bədii ədəbiyyatı oxuyarkən qısa qeydlər aparmaq ,müəllimin
öz söhbəti üçün canlı boyaları, ən qabarıq xarakteriskaları keçmişi düzgün təsvir
edən tarixi romanlardan, ən parlaq təsəvvürləri yazıb götürmək lazımdır. Müəllim
öz nağılına bəzi tarixi terminləri və öyrənilən dövrə xas olan danışıq tərzini
zəruri olaraq daxil edir.
Materialı müəllimin özünün izah etməsindən, yəni
monoloq şəkildə söyləməsindən fərqli olaraq müsahibə (söhbət) formasıdır. Yəni
müəllim ilə şagird arasında mükalimədir. Tarix dərsində müsahibə izah edilmiş
tarix materialının müzakirə metoduna, şagirdlərlə zehni iş aparılmasına çevrilir. Tarixi
faktlarla bütövlükdə müəllimin özü tərəfindən, ya söhbət yolu ilə araşdırılır və
ümumiləşdirilir. Müsahibə tarixi biliklərin şagirdlər tərəfindən anlaşılmasını
və mənimsənilməsini yoxlamağın çox gözəl bir metotdur. Mükalimə forması olan söhbət şagirdləri kollektiv
zehni işə cəlb etməyə imkan verir. Müsahibə şagirdlərin biliyini səfərbərliyə
almaq üsullarından biridir, bu da yeni materialın dərindən mənimsənilməsi üçün
vacibdir.
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.