Təqdimat ( Prezentasiya)
Fəal təlim
üsulları ilə aparılan dərslərinmühüm elementlərindən biridir.
Bu zaman şagirdlər tədqiqat fəaliyyətinin nəticələrini təqdim edirlər.
Təqdimat şifahi, yazılı, vizual, rollar üzrə oyun və s. formalarında ola
bilər. Şagirdlər təqdimatı fərdi şəkildə və ya qrup halında keçirə
bilərlər. Müəllim təqdimatın növünü və onun keçirilmə şəraiti və
şərtlərini şagirdlərlə birgə müəyyən edir. Şagirdlərin özü
təqdimatın elə bir üsulunu seçə bilərlər ki, gördükləri iş
barədə səmərəli şəkildə danışmaq və öz biliklərini bölüşdürmək üçün
şərait və imkanları olsun. Şagird öz biliklərini və əqli
vərdişlərini başqalarına ötürə bilmək üçün zəruri ünsiyyət vərdişlərinə
malik olmalıdır. Ünsiyyətin ən vacib ünsürlərindən biri şagirdin öz
fikirlərini dəqiq və aydın ifadə edə bilməsidir.
Şərhin
aydınlığı informasiyanın təşkilindən asılıdır. Yaxşı təşkil
edilmiş təqdimatın zəruri şərtləri- problemin mahiyyəti üzərində
fikri cəmləyə bilmək bacarığı faktiki informasiyaya əsaslanan
başlıca ideya və nəticələrə dəstək verən münasib nümunə və
misalların mövcudluğudur. Yaxşı təşkil edilmiş təqdimat onun növündən asılı
olmayaraq, şagirdlərin biliklərinin və əqli vərdişlərinin yüksək
səviyyəsini göstərir.Təqdimatın hər bir növünün müəllimin nəzərə almalı
olduğu özünəməxsus qaydaları və ənənələri vardır. Məsələn,
şifahi təqdimat keçirilərkən, səsdən, jestlərdən, foto, video və
digər əlavə materiallardan bacarıqla istifadə,
illüstrasiyaların, fotoşəkillərin seçimi və sair faktlar nəzərə
alınır. Formalaşmış ünsiyyət vərdişlərinə malik olan şagirdlərin
təqdimatı öz dəqiqliyi və yaxşı təşkil olunması, bu və ya digər təqdimat
formasının keçirilməsi üzrə qaydalara və ümumi normalara riayət olunmasına
xüsusi diqqətçiliyi ilə seçilir. Bu cür təqdimatlar həm də materialın
dəqiq şərhi, informasiyanın
bacarıqla təşkili, illüstrasiya və nümunələrin yüksək keyfiyyəti, çıxarılan
nəticələrin mükəmməlliyi ilə diqqəti cəlb edir.
Artıq deyildiyi kimi, göstərdiyimiz bütün metodik üsullar fəal
(interaktiv) xarakterə malikdir. Lakin insan hüquqlarının təlimində
ənənəvi metodik üsullardan da istifadə oluna bilər.Buna misal olaraq mühazirəni
göstərmək olar.
Təqdimat zamanı şagirdlərdə formalaşan bacarıqlar:
üTədqiqat fəaliyyətinin
nəticələrini müxtəlif yollarla təqdim etməyi
ü Öz fikirlərini dəqiq
ifadə etməyi
ü Mükəmməl nəticə
çıxarmağı
ü Ünsiyyət
vərdişlərinin formalaşması
ü Şagirdin bilik və
əqli vərdişlərinin yüksəlməsi
Təqdimat dərsin istənilən mərhələsində aparıla bilər. Eyni zamanda
üsulun tətbiqi müxtəlif iş formalarından istifadə etməklə (fərdi,
qruplarla, bütün siniflə) aparıla bilər.
Yaxşı təşkil edilmiş təqdimatın zəruri şərtləri:
1.Problemin mahiyyəti üzərində fikri cəmləyə bilmək bacarığı
2.Faktiki informasiyaya əsaslanan başlıca ideya və nəticələrə
dəstək verən münasib nümunə və misalların mövcudluğudur.
Üsulun tətbiqi
zamanı yarana biləcək problemlər:
- Materialın dəqiq şərh edilməməsi
- İnformasiyanın təşkili illüstrasiya
- Nümunələrin
seçilməsi
- Nəticələrin
çıxarılması bacarıqlarının zəif inkişafı
Mənbə: Zülfiyyə Veysova
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.