İnsert metodu
Səmərəli mütaliə və təfəkkürün inkişafı üçün
interaktiv qeydetmə sistemidir. İşarələr sistemindən istifadə edib mətni başa
düşmək üçün biliyini yoxlamaqla düzgün cavab axtarmaq üsuludur. Yeni dərsi
oxumazdan əvvəl müəllim şagirdləri cütlərə ayırır. Beş dəqiqə ərzində
şagirdlərdən mövzu ilə əlaqədar bə bildiklərini yazmağı xahiş edir. Müəllim
bildirir ki, ola bilər ki, sizin yazdığınız dəqiq olmasın, buna bir o qədər də
fikir verməyin, dərsin gedişi zamanı düzəlişlər edəcəyik.
Şagirdlər
bildiklərini alt-alta siyahı şəklində yazırlar. Sonra mətn paylanır və
oxutdurulur, şagirdlərə müraciət edərək müəllim deyir: “Oxuduqca səhifənin
kənarında işarələr qoyacaqsınız, işarələr aşağıdakı kimi olmalıdır.”- Əvvəl bildiyin məlumatı təsdiq edən
informasiya varsa, qarşısında (V) işarəsi qoy.
- Oxuduğun bir informasiya əvvəllər
bildiyini inkar edirsə (-) işarəsi qoy.
- Rast gəldiyin informasiya sənin üçün
təzədirsə (+) işarəsi qoy.
Haqqında əlavə məlumat almaq istədiyin məsələ
varsa, qarşısında (?) işarəsi qoy.
V
|
-
|
+
|
?
|
Bu cədvəl lövhədə çəkilir və hər qrup yazdığını ora
qeyd edilir. İlk məlumatla oxuduqdan sonra bildikləri müqayisə və müzakirə
edilir.
İnsert metodunun tətbiqi zamanı müəllim müxtəlif iş
formalarından istifadə edə bilər.
Metod xüsusilə dərsin tətqiqatın aparılması
mərhələsində tətbiq edilə bilər.
Üsulun tətbiqi zamanı yarana biləcək problemlər:
- Vaxtın uzanması
- Mövzu ilə bağlı
şagirdlərdə informasiya azlığı
Mənbə: Zülfiyyə Veysova
Salam. Zəhmət olmasa coğrafiya fənninə aid insert üsulu ilə bir nümunə qeyd edə bilərsiniz?
YanıtlaSil