Söz assosiyasiyaları
mövzu haqqında olan biliklərini üsulun köməkliyi ilə aşkara çıxarmaq
mümkündür.
Bu üsul müəllim üçün öz dərsinin Motivasiya mərhələsini
rahatlıqla qurmasına xidmət edir.
Üsulun köməkliyi ilə müəllim şagirdlərin mövzu ilə əlaqədar olan
əvvəlki biliklərini öyrənməklə və şagirdlərə xatırlatmaqla yanaşı, həm də
onları növbəti öyrənəcəkləri mövzuya yönətmiş olur.Söz
assosiyasiyaları üsulundan nəinki dərsin motivasiya mərhələsində, eləcə də
dərsin ümumiləşdirmə mərhələsində istifadə etmək olar. Müəllim bu
üsulu tətbiq edərkən bütün “kollektivlə iş”ləyir.Üsul istənilən formada (yazılı
və şifahi) tətbiq edilə bilər. Müəllim mövzu ilə əlaqədar hər hansısa bir
sözü və ya söz birləşməsini lövhədə yazır.
Nümunə:
Müəllim tərəfindən şagirdlərə tapşırıq verilir ki, gördükləri
bu söz (Şah İsmayıl Xətai) haqqında ağıllarına gələcək xatırladıqları
ilk fərziyyələri səsləndirsinlər. Şagirdlər tərəfindən səsləndirilən
fərziyyələr müəllim tərəfindən dərhal yazıya alınır. Bunun üçün ən çox 1-2
dəqiqə vaxt verilir. Daha sonra mövzu ilə bağlı olan sözlər deyilən
fikirlərin arasından seçilir və müəllim tərəfindən lövhədə
əlaqələndirilir. (ya rəngli təbaşirlə, ya da markerdən istifadə etməklə
dairələnir) Onlardan anlayış və yaxud ideya çıxarılır. (Səfəvi dövləti
XVIəsrdə) Bu anlayış əsasında yeni materialın öyrənilməsinə başlanılır.
Dərsin axırında müəllim şagridlərə tapşırır ki, hər bir
şagird öyrənilən mövzu ilə əlaqədar düşündüyünü və ya hiss etdiyini cəmi bir
sözlə ifadə etsin. Müəllim şagirdə tapşırır ki, şagirdlər mövzuya aid sözü
misal göstərsinlər. Dərhal sonra bu sözlərin siyahısı tərtib edilir.
Bele bir şey var ki indi men bunu nece başa düşüm çünkü söz assosiasinda tehlip etmek ne demekdir men bunu basa düşmedim
YanıtlaSilDovletcilik
Sil