Səhnələşdirmə
Səhnələşdirmə prosesində hər hansı həyat
vəziyyəti və bu vəziyyətdə baş verən hadisələr və insanların davranışı
oynanılır. Bu zaman şagird bütün təcrübəsini, bilik və bacarıqlarını səfərbər
edib, başqa şəxsin sürətini və hərəkətlərini anlamalı, vəziyyəti
qiymətləndirməli və düzgün davranış yolu tapmalıdır. Rollu oyundan fərqli olaraq,
səhnələşdirmə hazır ssenari əsasında keçirilir. Səhnəcik sonu məlum olan real
vəziyyət və hadisələrin modeli kimi çıxış edir. Bu cür hadisə nümunələri cari
reportajlarda, sənədlərdə, tədqiqatlarda və digər mənbələrdə tapmaq olar.
Üsulun tətbiqində məqsəd:
Müxtəlif həyat şəraitlərində baş verən hadisələrlə
tanış olmaq, digər insanların imkanlarını, maraq və tələbatlarını nəzərə
alaraq, onlarla ünsiyyət qurmaq, onların fəaliyyətlərinə təsir etməyi öyrənmək,
öz və digər insanların davranışına obyektiv qiymət vermək, yaradıcı
təxəyyülü inkiaf etdirmək.
Dərsdən qabaq mövzu ilə bağlı ssenari hazırlanır.
Ssenaridə konkret hadisə, əsas iştirakçılar, onların vəzifə, hüquqları və
məqsədləri müəyyən olunur. Lakin , həqiqi ssenaridən fərqli olaraq burada
konkret dialoqlar olmur. Iştirakçılar öz rollarını oynadıqları hissənin qısa
təsviri əsasında qururlar. Müəllim rolları paylayır(burada könüllülük prinsipi
işləyə bilər). Səhnələşdirmədə iştirak etməyən şagirdlərə müşahidə üçün suallar
verilir. Şagirdlər tamaşa göstərir. Tamaşada müzakirə, mübahisə və
diskussiyalar üçün mövzunu özündə daşıyan gerçək həyatı əks etdirən əhvalat əks
olunur. Səhnələşdirmədən sonra göstərilən problemləri, bacarıqları və həlli
yollarını təhlil etmək üçün qrup müzakirələri keçirilir.
Müəllim üsulun tətbiqi zamanı aşağıdakıları nəzərə
almalıdır:
Mövzunu seçdikdən sonra bir neçə problemi
müəyyənləşdirmək lazımdır, əks haıda oyun maraqlı olmaması səbəbindən öz
mənasını itirər. Oyun onun yerli şəraitə uyğunlaşdırılması, rolların
artırılması və ya ixtisar edilməsi, problemin əvəzlənməsi yolu ilə dəyişdirilə
bilər.
Üsul dərsin tətqiqatın aparılması mərhələsində
reallaşdırılır və digər mərhələrdə davam etdirilə bilər. Bu zaman müəllim bütün
siniflə iş formasını tətbiq edir.
Üsulun tətbiqi zamanı yarana biləcək problemlər:
- Mövzu
və məqsəd aydın olmur
- Rola
girmək(emosional) problem
- Söz
ehtiyatının azlığı
- Vaxtın
düzgün bölüşdürülməsi
- Vasitələrdən
düzgün istifadə edilmir
- Yaradıcı
yanaşılmır.
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.