Rollar üzrə oyun
Xeyli maraqlı və
əylənci olan bu metodik üsul digər fəal üsullarla müqayisədə əlavə
imkanlar yaradır. Şagird mövcud vəziyyəti bir növ başqa insanların gözü ilə
görür, bununla da onların həyatına yeni gözlə baxmaq imkanı əldə
etmiş olur. Oyun prosesində uğurlu təlim həyata keçirilir: Şagirdlər
məlumatı qeyri iradi qavrayır və yadda saxlayırlar, burada təlimin başlıca
faktoru öyrənilən mövzu üzrə ünsiyyət çıxış edir. Məhz oyun
prosesində şagirdlər səmimi olur, məhz burada o, baş verənlərə
öz münasibətini bildirməyə çalışır.(halbuki fəaliyyətin
başqa növlərində o, müəllimin xoşu gəlsin deyə, gözlənilən cavabı
verə bilər.) Şagirdin bu oyundan əldə etdiyi başlıca keyfiyyət –emosional
təəssüratdır.
Emosional təəssürat isə ənənəvi dərsin gedişində informasiyanı və ya
oyunun mövzusunu inkişaf etdirən söhbətin qavranması üçün əsas rol
oynayır. Buna görə, hətta oyun arzuedilməz istiqamətdə getdikdə də, oyunu
baş tutmamış hesab etmək olmaz.
Rollu oyunlardan istifadə şagirdlərdə aşağıdakı bacarıqları
formalaşdırır:
Şagirdlər özləri və ətrafdakılar haqqında incəsənət yolu
ilə məlumat əldə etməyə, problemə digər adamın gözü ilə baxmağa,
vərdiş edilmiş stereotiplərdən uzaqlaşmağa və yeni davranış modellərinə
yiyələnməyə imkan verir
Rola girmək və ifadə etmə bacarıqlarını formalaşdırır
Tənqidi və yaradıcı təfəkkürü inkişaf etdirir və üzə çıxarır
Əməkdaşlığı, tolerantlığı inkişaf etdirir
Hisslərə şərik olmanı inkişaf etdirərək uyğunlaşa
bilmə səviyyəsini və qarşılıqlı ünsiyyəti yaxşılaşdırır.İlk öncə oyunun
mövzusu və oyunda iştirak edəcək obrazları müəyyənləşdirmək
lazımdır.
Rolların təsviri olan kartlar hazırlanır və şagirdlərlə
şərh edəcəyiniz, müşahidə apracağınız, qrupların necə
fəaliyyət göstərəcəyini qərara alın. Rollu oyun tətbiq edilən zaman
iş forması bütün siniflə iş seçilir. Tapşırıq izah edilir. Əgər qrup
əvvəllər rollu oyunlarda iştirak etməyibsə, onları məzmunla tanış etmək
üçün asan bir situasiya təklif edin( məsələn, deyin ki, onlar indicə böyük
məbləğdə pul udublar və soruşun ki, bu halda onlar nə
edərdilər). Situasiyanı təhlil etmək və fəaliyyəti hazırlamaq üçün bir
neçə dəqiqə vaxt verin. Rollar üzrə oyun fəal interaktiv dərsin
tətqiqatın aparılması mərhələsində aparıla bilər. Əgər dərs müddəti rollar
üzrə oyunun təşkili üçün vaxt vermirsə bu dərs üçün rolları
hazırlamaq,növbəti dərs isə oyunu tətbiq etmək mümkündür.
Şagirdlər səhnəni şərh edirlər. Tamaşa zamanı siz
aktyorları dayandırıb, şagirdlərdən nə baş veridyini soruşmalısınız
(səhnə münaqişənin həlli qızğın bir nöqtəyə çatırsa,siz
şagirdlərdən problemi sülh yolu ilə həll etməyi xahiş etməlisiniz)
Rollu oyunların
tətbiqi zamanı yaran biləcək problemlər:
Mövzu və məqsəd aydın olmur
Rola girmək problemi
Söz ehtiyatının azlığı
Vaxtın düzgün bölüşdürülməməsi
Vasitələrdən düzgün istifadə edilməməsi
Yaradıcı yanaşılmaması
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.