1.2.
Məzmun xətləri
Musiqi fənni üzrə
milli və dünya təcrübəsinin öyrənilməsi, onların muqayisəsi, təhlil edilməsi nəticəsində
musiqi təliminin aşağıda qeyd olunan məzmun xətləri müəyyənləşdirilmişdir:
Musiqi aləmi
Emosional dəyərləndirmə
Musiqi fəaliyyəti
Bütün fənlərdə olduğu kimi, musiqi fənninin
məzmunu sinifdən-sinfə konsentrik əsasda sadədən mürəkkəbə, asandan-çətinə
prinsipi üzrə getdikcə zənginləşsə də, məzmun xətləri dəyişməz qalır.
1.4. Fəaliyyət xətləri
Musiqi fənnində aşağıdakı fəaliyyət xətləri mövcuddur:
1. Xorla oxumaq;
2. Dinləmə;
3. Musiqili-ritmik hərəkətlər;
4. Uşaq musiqi alətlərində
çalmaq;
5. İmprovizasiya.
1.5. Məzmun standartları
I S İ N İ F
I sinfin sonunda şagird:
ifa etdiyi və dinlədiyi uşaq mahnılarının
müəlliflərini tanıyır;
əsas musiqi janrları (mahnı, rəqs,
marş) və musiqi ifadə vasitələri (temp, ritm) haqda təsəvvürə malik olduğunu
nümayiş etdirir;
inlədiyi musiqi əsərlərində ifadə olunan əhvali-ruhiyyəni
sadə formada şərh edir, melodiyaların ritm və tempinə uyğun hərəkətlər nümayiş
etdirir;
xor tərkibində birsəsli (unison) oxuyur;
sadə uşaq musiqi alətlərində kiçik
melodiya parçalarını notla çalır və oxuyur;
mahnı oxumaq qaydalarını bilir, sadə
ölçülü dirijorluq jestlərinə əməl edir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt standartlar.
1. Musiqi aləmi
Şagird:
1.1. İfa etdiyi və dinlədiyi uşaq mahnılarının müəlliflərini
tanıyır.
1.1.1. Mahnı müəlliflərinin adlarını sadalayır.
1.1.2. Dinlədiyi mahnının müəllifini müəyyənləşdirir.
1.1.3. Mahnı müəlliflərini onların şəkillərindən
tanıyır.
1.2. Əsas musiqi janrları (mahnı, rəqs, marş) və
musiqi ifadə vasitələri (temp, ritm) haqda təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.2.1. Əsas musiqi janrları və musiqi ifadə vasitələrini
sadalayır.
1.2.2. Xarakterik cəhətlərinə görə əsas musiqi
janrlarını fərqləndirir.
1.2.3. Mahnıların giriş, bənd, nəqərat hissələrini fərqləndirir.
2. Emosional dəyərləndirmə
Şagird:
2.1. Dinlədiyi musiqi əsərlərində ifadə olunan əhvali-ruhiyyəni sadə
formada şərh edir, melodiyaların ritm və tempinə uyğun hərəkətlər nümayiş
etdirir.
2.1.1. Mahnının xarakterini (şən, qəmli) müəyyənləşdirir.
2.1.2. Mahnının emosional məzmununu ifa prosesində büruzə verir.
2.1.3. Musiqinin dəyişən tempinə və ritminə uyğun hərəkətlər edir.
3. Musiqi fəaliyyəti
Şagird:
3.1. Xor tərkibində birsəsli (unison) oxuyur.
3.1.1. Öyrənmək məqsədilə müəllimin oxuduğu nümunələri təkrar edir.
3.1.2. İfa etdiyi melodiyalara sadə vasitələrlə ritm tutur.
3.1.3. Xor daxilində kollektiv ifa qaydalarını mənimsədiyini nümayiş
etdirir.
3.2. Sadə uşaq musiqi alətlərində tanış olduğu mahnılardan kiçik
melodiya parçalarını çalır və oxuyur.
3.2.1. Oktava daxilində ayrı-ayrı notları çalır.
3.2.2. Qammanın I və V səslərindən istifadə etməklə öz ifasına müşayiət
yaradır.
3.2.3. Bir oktava daxilində səsləri yuxarı və aşağı olaraq oxuyur.
3.3. Mahnı oxumaq qaydalarını bilir, sadə ölçülü dirijorluq jestlərinə əməl
edir.
3.3.1. Düzgün mahnı oxumaq qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir.
3.3.2. Səsin imkanlarından düzgün istifadə edir.
3.3.3. Öz ifasını 2/4 sadə ölçülü dirijorluq hərəkətləri ilə göstərə
bilir.
II S İ N İ F
II sinfin sonunda şagird:
ifa etdiyi və dinlədiyi musiqi əsərlərini tanıdığını nümayış etdirir.
əsas musiqi janrları, musiqi ifadə vasitələri və musiqi əsərlərinin
quruluşu haqda təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir;
dinlədiyi musiqi əsərlərində ifadə olunan məzmunu başa düşdüyünü
nümayiş etdirir;
xor tərkibində ifa bacarıqları nümayiş etdirir;
sadə uşaq musiqi alətlərində ifa bacarıqları nümayiş etdirir;
mahnı ifaçılığı qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt standartlar.
1. Musiqi aləmi
Şagird:
1.1. İfa etdiyi və dinlədiyi musiqi əsərlərini tanıdığını nümayiş
etdirir.
1.1.1. Dinlədiyi və ifa etdiyi əsərlərin bəstəkarları haqqında qısa məlumat
verir.
1.1.2. Dinlədiyi musiqi əsərinin müəllifini tanıyır.
1.1.3. Uşaq mahnıları haqqında qısa məlumat verir.
1.2. Əsas musiqi janrları, musiqi ifadə vasitələri və musiqi əsərlərinin
sadə quruluşu haqda təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.2.1. Dinlədiyi musiqi əsərləri içərisində mahnı, rəqs, marş janrlarını
müəyyən edir.
1.2.2. Müxtəlif janrlı musiqi əsərlərində sadə ifadə vasitələrini (ölçü,
ritm, temp) müəyyən edir.
1.2.3. Dinlədiyi musiqi əsərlərinin quruluşunu (1, 2, 3 hissəli) müəyyənləşdirir.
2. Emosional dəyərləndirmə
Şagird:
2.1. Dinlədiyi musiqi əsərlərində ifadə olunan məzmunu qavradığını
nümayiş etdirir.
2.1.1. Musiqi əsərinin müxtəlif məzmunlu emosional xarakterini izah edir.
2.1.2. İfa etdiyi mahnıların melodiyalarına sadə vasitələrlə (ayaq
tappıltısı, əl çalmaq, çırtma) ritm tutur.
2.1.3. Verilmiş musiqi nümunələrini xarakterinə uyğun ifa edir.
3. Musiqi fəaliyyəti
Şagird:
3.1. Xor tərkibində ifa bacarıqlarını nümayiş etdirir.
3.1.1. Müəllimin göstərişilə mahnıların melodiyasını sözlərilə və
notlarla oxuyur.
3.1.2. Xor tərkibində 2 səsli (kanon) oxuyur.
3.2. Sadə uşaq musiqi alətlərində ifa bacarıqlarını nümayiş etdirir.
3.2.1. Oktavadakı 8 səsi 2 hissəyə ayıraraq (4 və 4) uşaq musiqi alətlərində
ardıcıl olaraq notla və notsuz çalır.
3.2.2. Uşaq zərb alətləri vasitəsilə müxtəlif musiqi kompozisiyaları
müşayiət edir.
3.2.3. Uşaq musiqi alətində 4-8 xanəli sadə melodiyaları ansambl (qrup şəklində)
şəklində notla və notsuz ifa edir.
3.3. Mahnı ifaçılığı qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir.
3.3.1. Mahnının ladının (major və minor) dinamik nüanslarla (mp, mf)
düzgün səslənməsinə riayət edir.
3.3.2. Mahnını ritminə və tempinə uyğun oxuyur.
3.3.3.Öz ifasını 2/4, 3/4 ölçülü dirijorluq hərəkətləri ilə göstərə
bilir.
III S İ N İ F
III sinfin sonunda şagird:
ifa etdiyi və dinlədiyi musiqi əsərlərini tanıdığını nümayiş etdirir;
əsas musiqi janrları, musiqi ifadə vasitələri və musiqi əsərlərinin
quruluşu haqda təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir;
dinlədiyi musiqi əsərlərinin emosional cəhətdən dəyərləndirdiyini
nümayiş etdirir;
xor tərkibində ifa bacarıqları nümayiş etdirir;
sadə uşaq musiqi alətlərində ifa bacarıqları nümayiş etdirir;
mahnı ifaçılığı qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir və sadə
melodiyaların yaradılmasında iştirak edir
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt standartlar.
1. Musiqi aləmi
Şagird:
1.1. İfa etdiyi və dinlədiyi musiqi əsərlərini tanıdığını nümayiş
etdirir.
1.1.1. Mahnı yazan bəstəkarlar haqqında sadə təqdimatlar edir.
1.1.2. Öyrəndikləri əsərlər vasitəsilə bəstəkarları fərqləndirir.
1.1.3. Uşaq mahnıları haqqında kiçik təqdimatlar edir.
1.2. Əsas musiqi janrları, musiqi ifadə vasitələri və musiqi əsərlərinin
quruluşu haqda təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.2.1. Musiqi janrları (mahnı, rəqs, marş, rondo, variasiya) ilə əlaqədar
kiçik təqdimatlar edir.
1.2.2. Tembrə görə Azərbaycan və Avropa musiqi alətləri (tar-gitara,
kamança-skpirka, tütək -fleyta, kanon, çəng-arfa) arasında oxşarlığı müəyyən
edir.
1.2.3. İnstrumental musiqi əsərlərinin quruluşları (1, 2, 3 hissəli,
rondo, variasiya) haqqında kiçik təqdimatlar edir.
2. Emosional dəyərləndirmə
Şagird:
2.1. Dinlədiyi musiqi əsərlərini emosional cəhətdən dəyərləndirə
bildiyini nümayiş etdirir.
2.1.1. Müxtəlif musiqi əsərlərinin emosional xarakteri barədə kiçik təqdimatlar
edir.
2.1.2. Musiqi alətlərinin tembrlərinin təbiətdəki səslərə uyğunluğunu müəyyən
edir (tütək-bülbül, kontrabs-ayı, kanon-suyun şırıltısı).
3. Musiqi fəaliyyəti
Şagird:
3.1. Xor tərkibində ifa bacarıqlarını nümayiş etdirir.
3.1.1. Mahnıları 2 səsli ifa edir.
3.1.2. Öz ifasına sadə formada ritmik müşayiət edir.
3.2. Sadə uşaq musiqi alətlərində ifa bacarıqlarını nümayiş etdirir.
3.2.1. İfa prosesində melodiyaları ritmik müşayiət edir.
3.2.2. Birinci oktava daxilində müxtəlif intervalları (prima, sekunda,
tersiya) uşaq musiqi alətlərində çalır.
3.2.3. 1oktava daxilində melodiyanı müxtəlif tempdə çalır.
3.3. Mahnı ifaçılığı qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir və sadə
melodiyaların yaradılmasında iştirak edir.
3.3.1. Müxtəlif ladları (major, minor) fərqləndirərək ifa edir (oxuyur).
3.3.2. Verilən ritmə uyğun melodiyanı tanıyır.
3.3.3. Öz ifasını 2/4, 3/4, 4/4 sadə ölçülü dirijorluq hərəkətləri ilə
göstərir.
IV S İ N İ F
IV sinfin sonunda şagird:
xalq musiqisi və professional musiqi haqqında təsəvvürə malik olduğunu
nümayiş etdirir;
musiqi alətləri və musiqi kollektivləri haqqında biliklərə malik
olduğunu nümayiş etdirir;
dinlədiyi musiqi əsərlərini emosional cəhətdən dəyərləndirdiyini
nümayiş etdirir;
xor tərkibində ifa bacarıqları nümayiş etdirir;
sadə uşaq musiqi alətlərində ifa bacarıqları nümayiş etdirir;
mahnı ifaçılığı qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir və sadə
melodiyaların yaradılmasında iştirak edir
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt standartlar.
1. Musiqi aləmi
Şagird:
1.1. Xalq musiqisi və professional musiqi haqqında təsəvvürə malik
olduğunu nümayiş etdirir.
1.1.1. Professional və xalq musiqisi nümunələrini fərqləndirir.
1.1.2. Bəstəkar və xalq melodiyalarında tanıdığı intervalları müəyyən
edir.
1.1.3. Azərbaycan və digər xalqların musiqi nümunələri arasında oxşar cəhətləri
müəyyənləşdirir (Yallı-Yalla, Qaytağı-Ləzginka).
1.2. Musiqi alətləri və musiqi kollektivləri haqqında biliklərə malik
olduğunu nümayiş etdirir.
1.2.1. Musiqi alətlərini və musiqi kollektivlərini (xor, rəqs, trio,
ansambl) sadalayır.
1.2.2. Milli və Avropa musiqi kollektivlərini fərqləndirir.
1.2.3. Musiqi alətləri və musiqi kollektivləri haqqında təqdimatlar
edir.
2. Emosional dəyərləndirmə
Şagird:
2.1. Dinlədiyi musiqi əsərlərini emosional cəhətdən dəyərləndirə
bildiyini nümayiş etdirir.
2.1.1. Mahnının melodiyası ilə mətnin uyğunluğunu aydınlaşdırır.
2.1.2. Musiqi əsərlərinin emosional məzmununa və xarakterinə uyğun bədii
və təsviri sənət nümunələrini müəyyən edir.
3. Musiqi fəaliyyəti
Şagird:
3.1. Xor tərkibində ifa bacarıqlarını nümayiş etdirir.
3.1.1. “Mahnı-marş”, “Mahnı-rəqs” tipli musiqi nümunələrinin 2 səsli
ifasında iştirak edir.
3.1.2. Xor daxilində kollektiv ifa qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir.
3.2. Sadə uşaq musiqi alətlərində ifa bacarıqlarını nümayiş etdirir.
3.2.1. 2 və 3 hissəli və rondo quruluşlu mahnıları temp, ritm dəyişikliyinə
uyğun müşayiət edir.
3.2.2. Mahnılardan bir parçanı p və f nüansları ilə ardıcıl olaraq ifa
edir (oxuyur).
3.3. Mahnı ifaçılığı qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir və sadə
melodiyaların yaradılmasında iştirak edir.
3.3.1. Ladlarına (major və minor) uyğun olaraq mahnıları 2 səsli ifa
edir.
3.3.2. Verilən melodik parçanı müxtəlif xarakterdə ifa edir.
3.3.3. Verilmiş musiqi parçalarından 2/4, 3/4, 4/4 ölçüləri müəyyən
edir.
V sinif
V sinifin sonunda şagird:
Azərbaycan və dünya musiqi mədəniyyətinin görkəmli nümayəndələri
(Ü.Hacıbəyli, Q.Qarayev, F.Əmirov, V.A.Motsart, M.İ.Qlinka, L.V.Bethoven,
P.İ.Çaykovski) və onların geniş yayılmış əsərləri haqqında bilik və bacarıqlar
nümayiş etdirir;
Azərbaycan musiqi folklar nümunələrinin (mahnı, rəqs) muğam və aşıq
dair bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir;
musiqi əsərlərinin melodiyası, ritmi və onlardan istifadə edilmiş bədii
nümunələr haqqında fikrini nümayiş etdirir;
musiqi əsərlərini hissi emosional cəhətdən dərk etdiyini nümayiş
etdirir;
dinlədiyi musiqidən yaranan təəsüratlarını müxtəlif formada ifadə edir;
mahnını not və mətni ilə oxuyur;
fərdi qrup və kollektiv ifaçılıq bacarığı nümayiş etdirir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt standartlar.
1. Musiqi aləmi
Şagird:
1.1. Azərbaycan və dünya musiqi mədəniyyətinin görkəmli nümayəndələri və
onların geniş yayılmış əsərləri haqqında bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.1.1. Azərbaycan və dünya musiqi mədəniyyətinin görkəmli nümayəndələri
(Ü.Hacıbəyli, Q.Qarayev, F.Əmirov, V.A.Motsart, M.İ.Qlinka, L.V.Bethoven,
P.İ.Çaykovski) və onların əsərləri haqqında biliklərini şəhr edir.
1.1.2. Azərbaycan və dünya bəstəkarlarının əsərlərini janr baxımdan
oxşar cəhətlərini izah edir.
1.2.Azərbaycan musiqi folklor nümayəndələri mahnı, rəqs,
muğam və aşıq havalarında istifadə olunmuş bədii nümunələrə dair bilik və bacarıqlar
nümayiş etdirir.
1.2.1. Azərbaycan musiqi folklor nümunələrindəki (xalq mahnı və rəqs) ədəbi
nümunələr haqqında biliklərə malik olduğunu nümayiş etdirir.
1.2.2. Azərbaycanın əsas muğamlarının və aşıq musiqilərinin adlarını
söyləyir və istifadə olunmuş poeziya nümunuləri haqqında fikrini bildirir.
2. Emosional dəyərləndirmə
Şagird:
2.1. Musiqi əsərlərinin melodiyası, ritmi və onlarda istifadə edilmiş bədii
nümunələr haqqında fikrini nümayiş etdirir.
2.1.1. Musiqi əsərlərindəki emosional obrazların yaranmasında dinamik
nüansların və bədii nümulərin rolunu şəhr edir.
2.1.2. Azərbaycan xalq rəqslərinin emosional hislərə təsirini izah edir.
2.2. Dinlədiyi musiqidən yaranan təəssüratlarını müxtəlif formada ifadə
edir.
2.2.1. Dinlədiyi xalq rəqsləri haqqında təəssüratlarını ifadə edir.
3. Musiqi fəaliyyəti
Şagird:
3.1. Mahnını not və mətni ilə oxuyur.
3.1.1. Mahnını not və mətni ilə birsəsli oxuyur.
3.2. Fərdi, qrup və kollektiv ifaçılıq bacarığı nümayiş etdirir.
3.2.1. Mahnını kollektiv tərkibində birsəsli (unison) oxuyur.
VI sinif
VI sinfin sonunda şagird:
Azərbaycan və dünya musiqi mədəniyyətinin görkəmli nümayəndələri (Ü.
Hacıbəyli, M.Maqamayev, F.Əmirov, V.Adıgözəlov, T.Quliyev, S.Hacıyev, İ.S.Bax,
F.Şübert, S.Rahmaninov, N.Rimski-Korsokov) və onların geniş yayılmış əsərləri
haqqında bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir;
Azərbaycan musiqi folklar nümunələrinin (mahnı, rəqs) muğam və aşıq
havalarına dair bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir;
musiqi əsərlərinin melodiyası, ritmi və onlardan istifadə edilmiş bədii
nümunələr haqqında fikrini nümayiş etdirir;
musiqi əsərlərini hissi emosional cəhətdən dərk etdiyini nümayiş
etdirir;
dinlədiyi musiqidən yaranan təəsüratlarını müxtəlif formada ifadə edir;
mahnını not və mətni ilə oxuyur;
fərdi qrup və kollektiv ifaçılıq bacarığı nümayiş etdirir .
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt standartlar.
1. Musiqi aləmi
Şagird:
1.1.Azərbaycan və dünya musiqi mədəniyyətinin görkəmli nümayəndələri və
onların geniş yayılmış əsərləri haqqında bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.1.1.Azərbaycan və dünya musiqi mədəniyyətinin görkəmli nümayəndələri
(Üzeyir bəy Hacıbəyli, Müslüm Maqomayev, Fikrət Əmirov, Vasif Adıgözəlov, Tofiq
Quliyev, Soltan Hacıbəyov, İohan Sebastiyan Bax, Frans Şubert, Sergey
Raxmaninov, Rimski Korsakov) və onların əsərlərləri haqqında biliklərini izah
edir.
1.1.2. Azərbaycan bəstəkarlarının xaraktercə eyni olan əsərlərini fərqləndirir.
1.2. Azərbaycan musiqi folklor nümunələrinə (mahnı, rəqs), muğam və aşıq
havalarına dair bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.2.1.Azərbaycan bəstəkarlarının xalq mahnı və rəqslərinin fortopiano
üçün işləmələrinə münasibət bildirir.
1.2.2. Muğam və aşıq musiqisini fərqləndirir.
2.Emosional dəyərləndirmə
Şagird:
2.1. Musiqi əsərlərini melodiyası, ritmi və onlarda istifadə edilmiş bədii
nümunələr haqqında fikrini nümayiş etdirir.
2.1.1.Xalq mahnıları və mahnı-rəqs
işləmələrinin poeziya ilə əlaqəsini izah edir.
2.2. Musiqi əsərlərini
hissi-emosional cəhətdən dərk etdiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Musiqi əsərlərindəki
emosional obrazların yaranmasında melodiya, ritm və tempin rolunu şəhr edir.
2.2.2. Azərbaycan xalq
mahnılarının emosional hislərə təsirini izah edir.
2.3. Dinlədiyi
musiqidən yaranan təəssüratlarını ifadə edir.
2.3.1.Dinlədiyi xalq mahnıları
haqqında təəssüratlarını ifadə edir.
3. Musiqi fəaliyyəti
Şagird:
3.1. Mahnını not
və mətni ilə oxuyur.
3.1.1. Mahnını not və mətni ilə
ikisəsli oxuyur.
3.2. Fərdi, qrup
və kollektiv ifaçılıq bacarığı nümayiş etdirir.
3.2.1. Mahnını qrup və kollektiv
tərkibində ikisəsli (unison) oxuyur.
VII sinif
VII sinfin
sonunda şagird:
Azərbaycan və dünya musiqi mədəniyyətinin
görkəmli nümayəndələri (Ü.Hacıbəyli, Q.Qarayev, F.Əmirov, C.Hacıyev, A.Məlikov,
Ş.Axundova, E.Qriq, M.P.Musorski, J.Bize, İ.Ştraus) və onların geniş yayılmış əsərləri
haqqında bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir;
Azərbaycan musiqi folklar nümunələrinin
(mahnı, rəqs) muğam və aşıq havalarına dair bilik və bacarıqlar nümayiş
etdirir;
musiqi əsərlərinin melodiyası,
ritmi və onlardan istifadə edilmiş bədii nümunələr haqqında fikrini nümayiş
etdirir;
musiqi əsərlərini hissi
emosional cəhətdən dərk etdiyini nümayiş etdirir;
dinlədiyi musiqidən yaranan təəsüratlarını
müxtəlif formada ifadə edir;
mahnını not və mətni ilə
oxuyur;
fərdi qrup və kollektiv
ifaçılıq bacarığı nümayiş etdirir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt
standartlar.
1. Musiqi aləmi
Şagird:
1.1.Azərbaycan və
dünya musiqi mədəniyyətinin görkəmli nümayəndələri və onların geniş yayılmış əsərləri
haqqında bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.1.1. Azərbaycan və dünya musiqi
mədəniyyətinin görkəmli nümayəndələri (Ü.Hacıbəyli, Q.Qarayev, F.Əmirov,
C.Hacıyev, A.Məlikov, Ş.Axundova, E.Qriq, M.P.Musorski, J.Bize, İ.Ştraus) və
onların əsərlərlərinə münasibət bildirir.
1.1.2.Azərbaycan və Avropa bəstəkarlarının
proqramlı əsərləri haqqında fikirlərini izah edir.
1.2. Azərbaycan
musiqi folklor nümunələrinə (mahnı, rəqs), muğam və aşıq havalarına dair bilik
və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.2.1. Azərbaycan musiqi folkları
nümunələrinin bəstəkar yaradıcılığına təsiri barədə münasibətini bildirir.
1.2.2. Muğam və aşıq musiqisinin
ifa xüsusiyyətləri haqqında təqdimat edir.
2. Emosional dəyərləndirmə
Şagird:
2.1.Musiqi əsərlərini
melodiyası, ritmi və onlarda istifadə edilmiş bədii nümunələr haqqında fikrini
nümayiş etdirir.
2.1.1. Vokal musiqi əsərləri ilə
bədii nümunələrin xaraktercə əlaqəsini şəhr edir.
2.2. Musiqi əsərlərini
hissi-emosional cəhətdən dərk etdiyini nümayiş etdirir.
2.2.1.Musiqi əsərlərindəki
emosional obrazların yaranmasında tembrin rolunu şəhr edir.
2.2.2. Aşıq musiqisinin emosional
hislərə təsirini izah edir.
2.3. Dinlədiyi
musiqidən yaranan təəssüratlarını müxtəlif formada ifadə edir.
2.3.1. Dinlədiyi aşıq havaları
haqqında təəssüratlarını ifadə edir.
3. Musiqi fəaliyyəti
Şagird:
3.1. Mahnını not
və mətni ilə oxuyur.
3.1.1 Mahnını kanon şəklində not
və mətni ilə oxuyur.
3.2. Fərdi, qrup
və kollektiv ifaçılıq bacarığı nümayiş etdirir.
3.2.1. Mahnını solo-notla birsəsli,
qrup tərkibində ikisəsli oxuyur.
VIII sinif
VIII sinfin
sonunda şagird:
Azərbaycan və dünya musiqi mədəniyyətinin
görkəmli nümayəndələri (Ü.Hacıbəyli, Niyazi Tağızadə, C.Cahangirov, Ə.Abbasov,
C.Verdi, D.Sostakoviç, İ.Ştraus, F.Şopen, M.Qlinka, A.Borodin) və onların geniş
yayılmış əsərləri haqqında bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir;
Azərbaycan musiqi folklar nümunələrinin
(mahnı, rəqs) muğam və aşıq dair bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir;
musiqi əsərlərinin melodiyası,
ritmi və onlardan istifadə edilmiş bədii nümunələr haqqında fikrini nümayiş
etdirir;
musiqi əsərlərini hissi
emosional cəhətdən dərk etdiyini nümayiş etdirir;
dinlədiyi musiqidən yaranan təəsüratlarını
müxtəlif formada ifadə edir;
mahnını not və mətni ilə
oxuyur;
fərdi qrup və kollektiv
ifaçılıq bacarığı nümayiş etdirir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt
standartlar.
1. Musiqi aləmi
Şagird:
1.1.Azərbaycan və
dünya musiqi mədəniyyətinin görkəmli nümayəndələri və onların geniş yayılmış əsərləri
haqqında bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.1.1. Azərbaycan
və dünya musiqi mədəniyyətinin görkəmli nümayəndələri (Ü.Hacıbəyli, Niyazi
Tağızadə, C.Cahangirov, Ə.Abbasov, C.Verdi, D.Sostakoviç, İ.Ştraus, F.Şopen,
M.Qlinka, A.Borodin) və onların əsərlərlərinin oxşar və fərqli cəhətlərini izah
edir.
1.1.2. Azərbaycan və dünya bəstəkarlarının
eyni mövzulu əsərləri haqqında fikirlərini izah edir.
1.2.Azərbaycan
musiqi folklor nümunələrinə (mahnı, rəqs), muğam və aşıq havalarına dair bilik
və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.2.1. Azərbaycan musiqi folkloru
nümunələrinin rus bəstəkarlarının yaradıcılığına təsiri barədə münasibətini
bildirir.
1.2.2. Azərbaycan bəstəkarlarının
əsərlərində muğamlardan və aşıq musiqisindən istifadəyə dair biliklərini şəhr
edir.
2. Emosional dəyərləndirmə
Şagird:
2.1.Musiqi əsərlərini
melodiyası, ritmi və onlarda istifadə edilmiş bədii nümunələr haqqında fikrini
nümayiş etdirir.
2.1.1. Azərbaycan bəstəkarlarının
instrumental əsərlərinin bədii nümunələrlə əlaqəsini şəhr edir.
2.2. Musiqi əsərlərini
hissi-emosional cəhətdən dərk etdiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Azərbaycan xalq çalğı alətlərində
ifa olunan musiqinin emosional hisslərə təsirini izah edir.
2.2.2. Muğam musiqisinin
emosional hislərə təsirini izah edir.
2.2.3. Dinlədiyi muğamlar
haqqında təəssüratlarını ifadə edir.
3. Musiqi fəaliyyəti
Şagird:
3.1. Mahnını not
və mətni ilə oxuyur.
3.1.1. Mahnını birsəsli akapella
(müşayiətsiz) oxuyur.
3.2. Fərdi, qrup
və kollektiv ifaçılıq bacarığı nümayiş etdirir.
3.2.1. Mahnını birsəsli (solo) və
xor tərkibində (ikisəsli) oxuyur.
IX sinif
IX sinifin
sonunda şagird:
Azərbaycan və dünya musiqi mədəniyyətinin
görkəmli nümayəndələri (Ü.Hacıbəyli, F.Əmirov, V.Mustafazadə, Q.Qarayev,
F.Əlizadə, İ.S.Bax, R.Qliyer, C.Gerşvin, İ.Ştraus, B.Bartok, l.V.Bethoven) və
onların geniş yayılmış əsərləri haqqında bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir;
Azərbaycan musiqi folklar nümunələrinin
(mahnı, rəqs) muğam və aşıq havalarına dair bilik və bacarıqlar nümayiş
etdirir;
musiqi əsərlərinin melodiyası,
ritmi və onlardan istifadə edilmiş bədii nümunələr haqqında fikrini nümayiş
etdirir;
musiqi əsərlərini hissi
emosional cəhətdən dərk etdiyini nümayiş etdirir;
dinlədiyi musiqidən yaranan təəsüratlarını
müxtəlif formada ifadə edir;
mahnını not və mətni ilə
oxuyur;
fərdi qrup və kollektiv
ifaçılıq bacarığı nümayiş etdirir.
Məzmun xətləri üzrə əsas və alt
standartlar.
1. Musiqi aləmi
Şagird:
1.1.Azərbaycan və
dünya musiqi mədəniyyətinin görkəmli nümayəndələri və onların geniş yayılmış əsərləri
haqqında bilik və bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.1.1. Azərbaycan və dünya musiqi
mədəniyyətinin görkəmli nümayəndələri (Ü.Hacıbəyli, F.Əmirov, V.Mustafazadə,
Q.Qarayev, F.Əlizadə, İ.S.Bax, R.Qliyer, C.Gerşvin, İ.Ştraus, B.Bartok,
L.V.Bethoven) və onların əsərlərləri haqqında biliklərini müqayisəli şəkildə
izah edir.
1.1.2. Azərbaycan və dünya bəstəkarlarının
geniş yayılmış əsərləri haqqında təqdimat edir.
1.2. Azərbaycan
musiqi folklor nümunələri, mahni, rəqs, muğam və aşıq havalarına dair bilik və
bacarıqlar nümayiş etdirir.
1.2.1. Azərbaycan musiqi folkloru
nümunələrinin Qərbi Avropa bəstəkarlarının yaradıcılığına təsiri barədə münasibətini
bildirir.
1.2.2. Azərbaycan bəstəkarlarının
əsərlərində muğamlardan və aşıq musiqisindən istifadəyə dair kiçik təqdimatlar
edir.
2. Emosional dəyərləndirmə
Şagird:
2.1. Musiqi əsərlərini
melodiyası, ritmi və onlarda istifadə edilmiş bədii nümunələr haqqında fikrini
nümayiş etdirir.
2.1.1. Azərbaycan və dünya bəstəkarlarının
musiqili səhnə əsərlərində istifadə olunmuş bədii nümunələr haqqında təqdimat
edir.
2.2. Musiqi əsərlərini
hissi-emosional cəhətdən dərk etdiyini nümayiş etdirir.
2.2.1. Simfonik orkestrdə ifa olunan musiqinin emosional təsiri haqqında
fikrini izah edir.
2.2.2. Musiqi əsərlərinin emosional hisslərə təsiri ilə əlaqədar təqdimat
edir.
2.3. Dinlədiyi musiqidən yaranan təəssüratlarını müxtəlif formada ifadə
edir.
2.3.1. Dinlədiyi müxtəlif janrlı əsərlərdən yaranan təəssüratlarını ifadə
edir.
3. Musiqi fəaliyyəti
Şagird:
3.1.
Mahnını not və mətni ilə oxuyur.
3.1.1. Mahnını ikisəsli
müşayiətsiz (akapella) oxuyur.
3.2.
Fərdi, qrup və kollektiv ifaçılıq bacarığı nümayiş etdirir.
3.2.1. Mahnını birsəsli (solo) və xor tərkibində
(ikisəsli) oxuyur
https://www.kaskus.co.id/@tubidymobile
YanıtlaSil1 sinif musiqi nəzəriyyəsini
YanıtlaSilSalam
YanıtlaSil