Təşkilatçı- Qrupa
ümumi proses barədə məlumat verir
Qeyd aparan- vacib
məlumatları qeyd edir
Nəzarətçi-
komanda üzvlərinin mövzunu və nəticəni aparmasına əmin olur
Sual verən- Mövzu ətrafında
sual verməyə hamını cəlb edir
Dəyərləndirici- Mövzunu
dəyərləndirir.
Yekunlaşdırıcı-Komandanın
ümumi nəticələrini yekunlaşdırır
Təqdimatçı-Qrupu təmsil edir və onun işini təqdim edir
Vaxt Nəzarətçisi-
Komandanın tapşırığı vaxt çərçivəsində yerinə yetirməsinə nəzarət edir.
Qrup fasilitatoru-
müzakirə aparıb,hamı tərəfindən tapşırığın həll olunmasına əmin olur.
Tədqiqatçı- mövzu ətrafında
məlumatlar toplayır
Kooperativ
Tədrisin 3 qrup növü
Baza qrup- il
(semestr,rüb) boyu istifadə olunur
Formal- layihə əsaslı
tapşırıqlar müəyyən vaxt çərçivəsində (bir neçə gün və həftələr) davam edir
Qeyri Formal- bir
neçə dəqiqə və ya bütün dərs davam edir.
Kooperativ
tədrisdə rol bölgüsü
Müəllimin Rolu
|
Şagirdlərin Rolu
|
Qərar verir
|
Ümumi məqsədlərin nail olmasını təşviq edir
|
Dərsi qurur
|
Dərsi mənimsəməkdə bir birinə kömək edir, dəstəkləyir, bölüşür, həvəsləndirir
|
Müşahidə edir(monitoring) və müdaxilə
edir
|
Əməkdaşlıq edir
|
Qiymətləndirir
|
Ünsiyyət qurur
|
Kooperativ
Tədris. Üç addım! “Fikirləş! Bölüş! Təqdim et!
Mərhələlər
|
Şagirdlərin fəaliyyəti
|
Birinci addım “Fikirləş”
|
Şagirdlərin müstəqil işi
|
İkinci addım
“Yoldaşınla bölüş”
|
Tədris dialoqu:şagird-şagird, fərdi işinin nəticələrinin
müzakirəsi
|
Üçüncü addım “Nəticəni
təqdim et”
|
Qrupun işinin nəticəsinin təqdimatı
|
Nümunə-1
Kooperativ
Tədris. Son söz protokolu
(Nömrələnmiş
başlar)
İştirakçılar qruplara
bölünür. Və onlara mətn paylanılır. Qrupa bölünmə 1,2,3,4,5 rəqəmləri vasitsilə
aparılır. İştirakçılar mətnin 2-3 əsas, önəmli hissəsini(abzası) seçirlər.
1-ci iştirakçı seçdiyi
hissəni qrupun digər üzvlərinə söyləyir və həmin hissənin seçilmə səbəbini izah
edir (3 dəq) Qrupun digər üzvləri növbə ilə mətnin həmin hissəsinə öz münasibətini
bildirirlər(1dəq) Bu mərhələdə bir biri ilə diskussiya
söhbət etmək qadağandır!
Qrupun növbəti üzvü öz
hissəsini danışır ( 3 dəq)
İştirakçıların mətni
müzakirə və rəy bildirmək imkanları var
Qeyd: Bu mərhələdə təqdimata
çağırarkən müəllim dərs zamanı xüsusi taktika işlədə bilər. Bütün şagirdlərin
dinləmədə iştirakını dəqiqləşdirmək üçün, belə edə bilər. Məsələn, 4 nömrəli
başlar gəlsin təqdimata. Bu zaman qruplardan
4 nömrəli olanlar təqdimata çıxırlar.
Nümunə:
Fikirləş! Hər qrupa eyni mətn verilir və mətnin
fərqli hissəsində bəzi məlumatlar buraxılır. Qrup üzvləri suallar tərtib edirlər
Bölüş! Hər qrupun nümayəndəsi çatışmayan məlumatı əldə edir.
Təqdim et! Şagirdlər qruplarına qayıtdıqda
ümumi mətni birgə tərtib edirlər.
Nümunə-2.
Nümunə-2.
Kooperativ
Tədris. Stolüstü (Placemat)
Addım
1. 4 nəfərdən ibarət olan
qrupda hər şagird sual ətrafında cavabı fikirləşir və öz fikirlərini qısa
olaraq vərəqin küncündə qeyd edir-1 dəq
Addım 2. Cütlüklərdə müzakirə-2dəq
Addım 3. Hər cütlük üzbəüz cütlüklə sualı müzakirə edir-4 dəq
Addım 4. Qrupun
işinin ümumi nəticələri kağızın mərkəzində yazılır-2dəq
Addım 5. Qruplar nəticələri təqdime dir.-hər qrupa 1 dəq
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.