Kooperativ
tədris nədir?
Kooperativ tədris hər hansı
bir fənnin fəsillərini öyrənmək və tətbiq etmək, eləcə də ümumi tədris məqsədlərinə
çatmaq üçün şagirdlərin qarşılıqlı ünsiyyət qurmasına yönələn tədris öyrənmə
üsuludur.
Kooperativ tədris kiçik
qruplarda aparılan tədris texnologiyasıdır : hər şagird öz tapşırığı üzərində
işləyir, qrupda müzakirələr davam edir və sonda ümumi nəticə bütün sinfə təqdim
olunur.
Kooperativ tədris fənnin
aaydın və bərabər şəkildə başa düşülməsi, eləcə də dərsin məqsədinə çatmaq üçün
kiçik qruplar halında fəaliyyət göstərən bir tədris strategiyasıdır. Həmin
qruplar müxtəlif bilik səviyyəsinə malik olan şagirdlərdən ibarətdir (adətən 4
nəfər) Kooperativ tədris zamanı şagirdlər cüt şəkildə, eləcə də bütün siniflə də
işləyirlər. Komandanın hər bir üzvünün öyrənməsi ilə yanaşı, digər komanda üzvləri
dərsin öyrənilməsinə və qavramasına kömək edir və bununla da sinifdə yüksək
nailiyyət əldə etmək üçün mühit formalaşır. Şagirdlər, qrupun bütün üzvləri
tapşırığı tam anlayıb bitirənədək onun ətrafında çalışırlar.
Kooperativ
tədrisin 5 mərhələsi
Giriş- Müəllim təqdim edilən
tapşırıq üzərində dərsi qurur
Araşdırma- Şagirdlər ilkin
məlumatı, fikirləri araşdırırlar
Transformasiya- Şagirdlər məlumat
haqqında bütün fikirləri toplayırlar
Təqdimat-Şagirdlər topladığı məlumatı
digər şagirdlərlə bölüşürlər
Refleksiya- Şagirdlər öyrəndiklərini,
öyrənmə yollarının güclü, zəif tərəflərini təhlil edirlər.
Kooperativ
tədris nə verir?
Bilik- Şagirdləri tədris prosesində aktivləşdirir, şagirdlərin hərəkətlərinə
təkan verir,şagirdlərin qavramalarını asanlaşdırır.
Bacarıq- Tənqidi təfəkkürü inkişaf etdirir,social bacarıqları inkişaf
etdirir,şifahi ünsiyyət, dinləmə bacarığını inkişaf etdirməyə dəstək olur.
Münasibət- Şagirdin özünə inam, özünə güvənmək hissini dəstəkləyir,
şagirdin dərsə həvəsini və məmnunluğunu artırır.
Kooperativ
tədris- Qrup işi( fərqləri)
Qruplaşma
|
Kooperativ tədris
|
Diqqət fərdin nailiyyətinə yönəlir
|
Diqqət
qrupun nailiyyətinə yönəlir
|
Bir-biri ilə tapşırığı müzakirə etmək öhdəliyi yoxdur
|
Qrup üzvləri bir birinə kömək edir,
dəstəkləyir,
həvəsləndirir
|
Social bacarıqlar təhmin olunur və ya nəzərə alınır
|
Komandada
işləmək bacarığı vurğulanır
|
Əksər vaxtı bir nəfər “sükanı” ələ alır və bütün işi özü görür
|
Liderlik bacarığı qrup
üzvləri
arasında bölünür
|
Qrupun fəaliyyəti, tapşırığın necə həll olunması, işin keyfiyyəti barədə heç bir refleksiya (özünü-qiymətləndirmə) aparılmır.
|
Şagirdlər
qrupun tapşırıq üzərində necə işləməsini, eləcə də növbəti fəaliyyətdə
birgə
işin
təkmilləşməsini təhlil edirlər
|
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.