TARİXİN
TƏDRİSİ METODİKASI (5801.01) İXTİSASI ÜZRƏ
DOKTORANTURAYA
QƏBUL İMTAHANININ SUALLARI
1.Məktəbdə tarixin tədrisi metodikasının predmeti və
vəzifələri.
2.Tarix üzrə dərsdənkənar işin təhsil-tərbiyə əhəmiyyəti
3.Tarix təlimi məqsədlərinin məzmunu, onların tərkib hissələri.
4.Pedaqoji elmlər sistemində tarixin tədrisi metodikasının yeri.
5.Tarixi faktlar və nəzəri material.
6.Dərs tarix təliminin əsas təşkilat
formasıdır.
7.Tarixin təlimi metodikasının
digər elmlərlə əlaqəsi.
8.Məktəbdə tarix təlimində bədii
ədəbiyyatdan istifadə imkanları.
9.Müəllimin tarix dərsinə
hazırlaşması.
10.Tarix tədrisi metodikasının
məzmunu və quruluşu.
11.Tarix təlimində nəşr
olunmuş mətnlərlə iş.
12.Azərbaycanda tarix təhsili
və metodik ədəbiyyat tarixindən.
13.Tarixi təsəvvürlərin növləri
və tarixi biliklərin formalaşması prosesində onların rolu.
14.Tarixin təlimi metodikası və
məktəb təcrübəsi.
15.Şagirdlərin biliklərinin və
dərketmə bacarıqlarının yoxlanılmasının planlaşdırılması.
16.Tarixin tədrisi metodikasının
əsas inkişaf mərhələləri.
17.Tarix təliminin tərbiyə məqsədi.
18.Tarixdən təlim
materiallarının nəzəri səviyyədə öyrənilməsi.
19. Təlim metodları haqqında
anlayış.
20.Tarixdən müasir ümumtəhsil
məktəb proqramlarının məzmunu.
21.Müəllimin şifahi sözü ilə dərsliyin
məzmununun əlaqəsi.
22.Azərbaycanın müstəqilliyi
dövründə tarixdən yeni proqramların tərtibi.
23.Tarix təliminin məzmunu ilə
məqsədləri arasında uyğunluq.
24.Təlimin müxtəlif mərhələlərində
yeni materialın öyrənilməsi.
25.Ümumtəhsil məktəblərində
tarix təhsilinin müasir sistemi.
26.Məktəbdə tarix tədrisinin nəticələri.
27.Tarix üzrə sinifdənkənar
işin məzmunu və formaları, metodiki üsul və vasitələri.
28.Tarix təlimi prosesində
seminar və praktik məşğələlər.
29.Şagirdlərə tarixi
anlayışların mənimsədilməsi yolları.
30.Tarix tədrisi metodikasında test tapşırıqları və onlardan istifadə.
31.Müstəqil Azərbaycan
Respublikasında ümumtəhsil konsepsiyasında tarix təhsili
məsələləri.
32.Tarix təliminin məqsəd və
prinsipləri.
33. Tarix təlimində şifahi şərh
metodu.
34.Tarixin təlimi və təhsilin
humanitarlaşdırılması.
35.Təlimin məzmununun Milli
Kurikulumda açılması.
36.Təhsil Qanunlarında tarix təhsili
məsələləri.
37.Məktəbdə tarix təhsilində dəyişikliklər.
38.Tarixi anlayışlar sistemi və
cəmiyyətin inkişaf qanunauyğunluqları.
39.Bacarıqların təsnifatı və
ona dair müxtəlif baxışlar.
40.Çarizmin müstəmləkəçilik
siyasəti və Azərbaycanda tarix təliminin metod və formaları.
41.Ümumtəhsil məktəblərinin tədris
planlarında tarix fənninin yeri.
42.Tarixdən elmi və elmi-kütləvi
ədəbiyyatdan seminar məşğələlərində istifadə.
43.Tarix təlimi vasitəsi ilə
şagirdlərin ümumi və xüsusi qabiliyyətlərinin inkişaf etdirilməsi.
44.Tarix təlimi üsulları –
tarix təlimi metodikasının kateqoriyaları.
45.Dərslik və tədris
proqramları.
46.Məktəb tarix kursunun
quruluşu və örənilməsi prinsipləri.
47.Təkrarlama fəaliyyətində
şagirdlərdə tətbiq etmək bacarıqlarının formalaşdırılması
48.Muzeydə dərs.
49.Tarix təliminin təşkilati
formaları.
50.Tarixin interaktiv təlimi
metodu.
51.Tarix fənn kurikulumlarının
hazırlanması.
52.Tarixin tədrisi
metodikasının əhəmiyyəti.
53.Tarix kabineti.
54.Ekskursiya dərsləri.
55.Azərbaycan tarixinin məktəbdə
öyrənilməsi sahəsində yol verilən nöqsanlar.
56.Problemli şərh metodu.
57.Yeni təlim metodikası üzrə şagirdlərin bilik, bacarıq və vərdişlərinin
yoxlanılması.
58.Müasir təhsil və tarixin tədrisi
metodikasının problemələri.
59.Tarix dərslərində
H.Əliyevin əsərlərindən istifadənin metodikası.
60.Tarixi mənbələrin öyrənilməsi
zamanı fəallıq növləri.
61.Azərbaycan tarixi fənni üzrə
təhsil standartları.
62.Tarix üzrə interaktiv dərslərin
müxtəlif modelləri.
63.Fəndaxili və fənlərarası əlaqələr,
onların həyata keçirilməsi yolları.
64.Tarixin tədrisində şəxsiyyətyönümlü
təhsil anlayışı, mahiyyəti, məzmunu və ona verilən
tələblər.
65.Diskussiya və debat.
66.Tarix təlimində şagird
nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi meyarları.
67.Tarix təliminin
strategiyaları.
68.Tarixin tədrisində şəxsiyyətyönümlülük.
69.Məntiqi təfəkkürü
formalaşdıran dərs nümunələri.
70.Ənənəvi və interaktiv dərsliklərin
müqayisəli təhlili.
71.Tarixin tədrisi metodikası
üzrə tədqiqatçı, metodist alimlər.
72.Fəal təlim metodu.
73.Tarixin tədrisi
metodikasının təhsil, tərbiyə və proqnozlaşdırma
funksiyaları.
74.Tarix dərslərinin tipləri və
onlara verilən tələblər.
75.Sinifdə dərslik mətni ilə
işin növləri.
76.Xəritə ilə iş.
77.Tarixin təlimində
illüstrasiya və şəkillərlə iş.
78.Tarix fənləri üzrə məzmun xəttləri
və onun mahiyyəti.
79.Tarix dərsliklərinin tərtibi
prinsipləri.
80. Şagirdlərdə tədqiqatçılıq
bacarıqlarının formalaşdırılması.
81.Vətəndaş cəmiyyətinin
formalaşdırılmasında tarixin tədrisi imkanları.
82. Tarix dərslərində İKT-dən
istifadəyə verilən tələblər.
83. Tarixin tədrisində islam dəyərlərindən istifadə imkanları.
84. Şagirdlərdə Azərbaycan
dövlətçilik şüurunun formalaşdırılması.
85.Tarixin tədrisində mədəniyyət
məsələlərinin öyrədilmə texnologiyası.
86. Tarix dərslərində ilkin mənbələrlə
işin metodikası.
87. Azərbaycan tarixi
ümumdünya tarixinin tərkib hissəsidir.
88.Tarix kursu materiallarının
müasirliklə əlaqəsi.
89.Əyanilik metodu.
90.Məktəbdə tarix təliminin məqsədləri.
Tərtib
edən: p.e.d. İ.H.Cəbrayılov
p.f.d.
L.H.Əsədova
p.f.d. L.İ.Mansurova
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.