Cəmiyyətimiz günü –gündən
inkişaf edir. Bu inkişaf təhsil sahəsindən də yan keçmir. Cəmiyyətlə təhsilin
arasındakı əlaqənin nə dərəcədə dərin olması hamımıza məlumdur. Deməli, bu
qədər inkişaf təhsildən də yan keçə bilməz.
Amma bununla yanaşı, ortaya
bir sıra maraqlı suallar da çıxır:
Məsələn, ətrafımızdakı bu
qədər inkişafı qəbul ediriksə, təhsil sahəsində baş verən inkişafı niyə
çətinliklə qəbul edir və ya ümumiyyətlə qəbul edə bilmirik?
Gözəl tikilişə, dizayna malik
binalarda yaşamaq istəyirik, son model avtomobillərdə gəzmək, avtomobil sahibi
olmaq, axırıncı marka telefonlara sahib olmaq, brend geyimlər geyinmək və s
xəyallarımızı bəzəyir.
Bu qədər inkişaf və bunun
qarşılığında təhsildə baş vermiş inkişafa isə deyirik “Heyf deyildi,
Sovet təhsili....”.
Amma cavabımız da məlumdur:
Vaxtilə telefonum yox idi, indi var. Vaxtilə, son model avtomobildə
gəzmirdik, indi gəzirik. Vaxtilə sovet təhsili bizi yetişdirirdi, indi isə öz
təhsilimiz var.
Başa düşürəm, yeniliyi qəbul
etmək hər zaman asan olmur. Ancaq yenilik inqilab halında baş verdikdə bu
yaşanan haldır.
Sovet təhsili deyib, biz belə
öyrədirdik deyən, əksər müəllim sovet təhsilində öyrətmə metodikasına
bilirsinizmi hansı formada sahib olub?
Orta məktəbdə parta arxasında
əyləşib, ən sevdiyi müəllim nümunəsində özünü xəyal edərək, böyüyüb, təhsil
alıb və müəllim olub. İndi isə... Sovet təhsili metodikası adlandırdığı
təhsil metodikası ilə ( sevdiyi müəllim nümunəsində) tədris aparır. Deyir doğru
olan budur. Deməli Sovet təhsilinin öyrətmə metodikasına yiyələnən çox az
müəllim var. Hər bir müəllimin öz sevdiyi müəllim nümunəsində öz doğruları var.
Problem də burdan qaynaqlanır.
Kim necə istəyirsə eləcə də tədris aparırdı. İndi isə..
Bu öyrəşdiklərini dəyişdirmək
və tədris proqramını qaydalara uyğun tətbiq etmək əksər müəllimlərə çətin
gəlir.
Və ya...
Müəllimlərimizin əksəriyyəti
müasir tədris metodlarını səhv salır:
Nümunə: Müəllim hər hansı KİV
-ə müsahibədə qeyd edir ki, “kurikulumla dərs keçdim”, “kurikulum metodunu
tətbiq etdim”, yaxud “kurikulum icazə vermir şagirdə qiymət yazam”, “ kurikulum
çıxandan dərs keçə bilmirik” “kurikulum şagirdləri yaxşı öyrədir” və s.
Ey hörmətli müəllimlər, sizə
səslənirəm.
Kurikulum şəxsdir hansısa
prosesə icazə verməyə? Şəxsdirsə kimdir?
Kurikulum metoddur? Metoddursa
metod seçimində sərbəstsiniz. Niyə metodu dəyişdirmirsiniz?
Müəllim, sinif auditoriyasına
daxil olur, yeni tədris proqramı qalır bir kənarda, bildiyini edir. Yarı ondan,
yarı bundan. Sonra da summativ qiymətləndirilmə, şagirdlərin qiymətləndirilməsi
prosesi çatanda, deyir gördünüz, şagirdlərim heç nə öyrənmədi. pedoqoji prosesi
tam olaraq təşkil etdinizmi ki, nəticəsini də görmədiniz?
Təhsil Nazirliyi müəllimin
işini asanlaşdırmaq üçün təkmilləşdirmə işləri aparır, müəllimlərimizin
bəziləri isə, bu sadə prosesi çətinləşdirmək üçün əlindən gələni
əsirgəmir.
atv.az-http://news.atv.az/news/social/18099-muellimlerin-kurikulum-fealiyyeti
atv.az-http://news.atv.az/news/social/18099-muellimlerin-kurikulum-fealiyyeti
Leyla Bayramova
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.