Təhsilin keyfiyyətinin artırılması üzrə tədbirlər
1. Metod
birləşdirmənin işinin təkmilləşdirilməsi.
* sədrin düzgün
seçilməsi;
* treninqlərin keçirilməsi;
* iş planının
dəyişdirilməsi ( interaktiv iclaslar tərtib etmək, öz təcrübələrinin təhlili
nəticəsində, kurikulum islahatını nəzərə almaqla, müəllim kontingentini nəzərə
almaqla min. və max. məqsədləri nəzərə almaqla)
* iş təcrübəsi ilə bölüşmə ( açıq dərslər, qarşılıqlı dərs dinləmə,
kliniki müşahidə, şagird yaradıcılığına baxış, təqvim-tematikplanına yaradıcı
yanaşma, metodiki seminarlar və s.)
* refleksiya metodu
ilə yeni yanaşmanın tətbiqi;
* tədris
proqramlarının təhlili və təkmilləşdirilməsi
( və dərsliklər)
* müəllim yaradıcılığının
rəğbətləndirilməsi;
* dərslər üzrə mediatekanın və məlumat bazasının
yaradılması;
* mentorluğun həyata keçirilməsi;
2. Monitorinq
və qiymətləndirmə tədbirlərin keçirilməsi ( meyar və göstəricilər, mexanizmlər,
vasitələr)
3. Valideynlərin
maarifləndirilməsi və icmanın cəlbi.
4. Maddi-texniki
bazanın inkişafı ( İKT,
elektron lövhələr, internet, əyani vəsaitlər, mükəmməl kitabxana, inkişafetdirici tədbirlər üçün maddi imkanlar, labarotoriyalar, nəqliyyat vasitəsi)
5. Kadr
potensialının inkişafı (
treninqlər, daxili attestasiya, reytinq əmsalının hazırlanması, açıq dərslərin təhlili,
kliniki müşahidə və mentorluq, kurslara cəlb olunması, beynəlxalq və
məktəblərarası mübadilə)
6. Dərsdən
sonrakı fəallıq.
7. Fəal-interaktiv
təlimin tətbiqi (
treninqlərdə iştirak, məşqçilərin formalaşdırılması, F/T metodiki resurs
bazasının yaradılması, dərs dinləmə və seminarların keçirilməsi, digər
məktəblərə səfərlərin təşkili, rəğbətləndirmə üsullarının
tərbiqi)
(c) Mədəd Azərbaycan
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.