Məktəb rəhbərliyinə tövsiyyələr
1-ci qrup
1. İş planında MUD modelinin həyata keçirilməsi öz
əksini tapsın.
2. MUD modelinin hər bir şagirdə, müəllimə, valideynə
çatdırılması sahəsində işlər aparılsın (komissiyalar, plakatlar,
seminarlar,treyninqlər, sərgilər, təbliğat materialları)
3. VMA məktəbdə yaradılmasını təmin edin.
4. Şagirdlərin asudə vaxtının səmərəli təşkilinə
nəzarət edin.
5.Şagirdlərin
müxtəlif sahələr üzrə rəğbətləndirilməsinə xüsusi diqqət
yetirin.
7. Məktəbdə “istedadlı uşaqlar bankı” yaradılsın.
8.Müəllimlərin
müxtəlif treyninq və seminarlara cəlb olunmasını təşkil edin.
9. İcbari təhsilin həyata keçirilməsinə nəzarəti
gücləndirin.
10.Vaxtaşırı təhsilin keyfiyyəti ilə əlaqədar
monitorinq aparın.
11.İKT-nin məktəbdə tətbiqinə nail olun.
12.İdarəetmədə demokratik prinsipləri əsas götürün.
13.Şagirdlərin dərsə davamiyyətinə nəzarəti
gücləndirin.
14.Uşaq Hüquqları Konvensiyasının məktəbdə
öyrənilməsinə nəzarət edin.
15.Şagirdlərin müxtəlif layihələrdə iştirakını təşkil
edin.
TÖVSİYYƏLƏR
2-ci qrup
1. MUD-u həyata keçirmək üçün iş planı tərtib
etmək.
2. Məktəb şurasında MUD-la tanış olmaq və
müzakirə etmək.
3. İcma ilə əlaqə yaradıb, onu MUD-la tanış
etmək.
4. VMA-nı bu işə cəlb etmək.
5. Təhsil ərazisində yaşayan xüsusi qayğıya
ehtiyacı olan uşaqların siyahısını tərtib etmək və onların valideynləri ilə
söhbət etmək.
6. Sağlam və təhlükəsiz mühiti yaratmaq.
7. Dəstəkləyici və müdafiəedici mühiti yaratmaq.
8. Fəal təlimin həyata keçirilməsi üçün yeni
texnologiyalardan istifadə etmək.
9. Peşəkar müəllimlərin müəyyənləşdirilməsi.
10. Monitorinq və qiymətləndirmə (MUD-
standartları əsasında)
TÖVSİYYƏLƏR
3-cü qrup
1. Məktəbin ümumi vəziyyəti ilə tanışlıq.
2. İcma üzvləri ilə tanışlıq, bankın yaradılması.
3. İnklüziv təhsilə hazırlıq.
4. MUD modeli komponentləri üzrə komissiyalar
yaratmaq.
5. Komissiyalarla birgə fəaliyyət proqramı
işləmək.
6. Fəaliyyət proqramının həyata keçirilməsinin
monitorinqi.
7. Keyfiyyət standartlarının monitorinqi.
8. Şagird hüquqlarının qorunmasının monitorinqi.
9. Sağlam və təhlükəsiz mühitin
monitorinqi.
10. Yeni texnologiyalarının tətbiqinin
monitorinqi.
11. Rəğbətləndirmə və stimullaşdırma
TÖVSİYYƏLƏR
4-cü qrup
1-Kollektivlə, məktəblə tanışlıq.
2-Məktəbin atmosferasını öyrənmək, eyni zamanda
problemlərlə maraqlanmaq.
3- Qeyri formal liderlə ünsiyyətdə olmaq və
sağlam mühit yaratmaq
4-Şagird kollektivi ilə tanışlıq.
5-Valideyn kontingentini öyrənmək.
6-Dayaq qrupunun yoxlanılması.
7-Sanitar-gigiyenik vəziyyətlə tanışlıq.
8-Maddi baza haqqında məlumat əldə etmək.
9-Məktəbə aid sənədlərin monitorinqi və yenidən
işlənməsi.
10-Strateji və cari planlaşdırma.
11-Əmək intizamı istiqamətində tədbirlərin görülməsi.
12-Təhsilin keyfiyyətinin artırılması
istiqamətinin müəyyənləşdirilməsi
(treninqlər, İKT, kurrikulum)
13-Lazımi fiziki və psixoloji mühit (inkluziv...)
14-İcma ilə birgə işləmək yollarının
müəyyənləşdirilməsi.
15-Beynəlxalq və yerli arenada nüfuzunu artırmaq.
TÖVSİYYƏLƏR
5-ci qrup
1. Məktəbin vəziyyətinin diaqnostikasını edin.
2. MUD modeli ilə bütün maraqlı tərəfləri tanış
edin.
3. MUD modeli komponentləri üzrə komissiyalar
yaradın.
4. Komissiyalarla birgə fəaliyyət planı yaradın.
5. VMA yaradın və bu işə cəlb edin.
6. Müxtəlif sahələr üzrə məlumat bankları
yaradın( valideynlər, təhsildən yayınan şagirdlər, istedadlı şagirdlər, xüsusi
qayğıya ehtiyacı olan şagirdlər və s.)
7. İnkişaf sahələri üzrə hazırlıq işlərini həyata
keçirin (inklüziv təhsil üçün
maddi-texniki bazanı yaradın;müəllim və valideynlərlə maarifləndirmə
aparın şagird və müəllimlərin rəğbətləndirmə mexanizminə riayət edin,fəal təlim
üzrə treyninqləri təşkil edin və s.)
8.MUD modelinin davamlı olmasını təmin edin (modelin
həyata keçirilməsi üzrə mexanizmləri və göstəriciləri müəyyən edin və daim
təkmilləşdirin)
9.Vaxtaşırı monitorinq və qiymətləndirmə aparın və
onun nəticəsində məktəbin inkişaf planını yeniləşdirin.
DİREKTORA
TÖVSİYYƏLƏR.
1.Məktəbin vəziyyətinin diaqnostikasını edin.
2.MUD modeli ilə bütün maraqlı tərəfləri tanış edin.
3.MUD modeli komponentləri üzrə komissiyalar yaradın.
4.Komissiyalarla birgə fəaliyyət planı yaradın.
5.VMA yaradın və bu işə cəlb edin.
6.Müxtəlif sahələr üzrə məlumat bankları yaradın(
valideynlər, təhsildən yayınan şagirdlər, istedadlı şagirdlər, xüsusi qayğıya
ehtiyacı olan şagirdlər və s.)
7.İnkişaf sahələri üzrə hazırlıq işlərini həyata
keçirin (inklüziv təhsil üçün maddi-texniki bazanı yaradın; müəllim və
valideynlərlə maarifləndirmə aparın ,şagird və müəllimlərin rəğbətləndirmə
mexanizminə riayət edin ,fəal təlim üzrə treyninqləri təşkil edin və s.)
8.MUD modelinin davamlı olmasını təmin edin (modelin
həyata keçirilməsi üzrə mexanizmləri və göstəriciləri müəyyən edin və daim
təkmilləşdirin)
9.Vaxtaşırı monitorinq və qiymətləndirmə aparın və
onun nəticəsində məktəbin inkişaf planını yeniləşdirin.
(c) Mədəd Azərbaycan
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.