Təhsil strategiyası
Azərbaycan
Respublikasında müasir təhsil prosesi təhsilə qabaqcıl texnologiyaların
tətbiqi, yeni idarəetmə üsullarının, beynəlxalq təcrübə əsasında yeni
təhsil kurikulumlarının tətbiqi təhsilin inkişafına yönəlmiş və müasir
təhsilin qarşısında duran vacib məqsədləridir.
Hazırda
təhsil şagirdlərdə bilik və bacarıqların aşılanması ilə bərabər,
vətəndaşın gələcək həyata və cəmiyyətə inteqrasiyasına
hazırlamalıdır. Ömür boyu təhsil almaq tələbatının ödənilməsi təhsilin
inkişafının qarşısında duran əsas tələbatdır.
Azərbaycan
Respublikasında təhsilin beynəlxalq təcrübəyə uyğunlaşdırılması yolunda davamlı
addımlar atılır. Məqsəd təhsil sistemində idarəetmə sisteminin
yaxşılaşdırılması, və təhsilin müasir tələblərə cavab verməsidir.
Bu
məqsədlə ölkədə yeni dövlət proqramları qəbul edilmişdir. Təhsilin
normativ hüquqi bazası təkmilləşdirilmiş, maddi-texniki təminatı istiqamətində
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin sərəncamları əsasında geniş tədbirlər
həyata keçirilmişdir.
“Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası” (bundan sonra –
Strategiya) Azərbaycan Respublikasında, keyfiyyət nəticələri və əhatəliliyinə
görə dünya ölkələri sırasında aparıcı mövqe tutan, səriştəli müəllim və təhsil
menecerlərinə, qabaqcıl texnologiyalara əsaslanan infrastruktura malik təhsil
sisteminin yaradılması üçün beş strateji istiqamətdə genişmiqyaslı tədbirləri
nəzərdə tutulmuşdur.
Ali
təhsildə Bolonya Bəyannaməsindən irəli gələn, təhsil müəssisələrinin müasir
informasiya və elmi-metodiki təminatı, təhsil infrastrukturunun yenilənməsi,
dərsliklə təminatın yaxşılaşdırılması, ucqar kənd məktəblərinin pedaqoji kadr
təminatı, məktəbəqədər və peşə təhsili xidmətlərinin müasir tələblər səviyyəsində
qurulması məqsədi ilə dövlət proqramları qəbul edilmiş, layihələr həyata
keçirilmişdir.
“Təhsil
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq təsdiq edilmişdir.
Müasir
Təhsilin prosesi dedikdə Təhsilverənlərin peşəkarlıq səviyyəsinin daim
yüksəlməsi ,xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların həyata və təhsil mühitinə
inteqrasiyasını təmin edən inklüziv təlim metodologiyasının
yaradılması,istedadlı uşaqlar üçün xüsusi inkişaf proqramlarının
hazırlanması,əsaslı ümumi təhsil standartları və kurikulumlarının hazırlanması
və s nəzərdə tutulur
Kurikulum
təhsilin məzmununu, qiymətləndirliməsini və təşkilini özündə əks etdirən
konseptual sənəddir.
Tez-tez
dəyişən həyat şəraiti, elm və texnikanın sürətli inkişafı, informasiya bolluğu,
hər sahədə inteqrasiya, uşaqların ümumi inkişaf səviyyəsinin artması, dünya
təhsil siteminə inteqrasiya, mövcud ümumi təhsil proqramlarının müasir
tələblərə cavab verməməsi ölkəmizdə təhsil sahəsinədə kurikulum islahatının
aparılmasını zəruri edir.
Kurikulum
anlayışını istifadə etdiyimiz zaman ağıla gələn əsas məqamlardan biri
Azərbaycan Respublikasının dövlət standartları və dövlət proqramlarıdır
Ümumi
təhsilin məzmunu, ümumi təhsilin idarə olunması, ümumi təhsilin maddi texniki
tədris bazası, ümumitəhsilin infrastrukturu, ümumi təhsildə təhsilverənlərin
keyfiyyət göstəriciləri və təhsilalanlarıb bilik, bacarıq və keyfiyyət
göstəriciləri.
Ümumi
təhsilin məzmunu dedikdə cəmiyyətin, dövlətin maraq və tələbatlarını özündə əks
etdirməklə inteqrativ, dünyəvi, humanistlik prinsiplərini müəyyən edən,
şəxsiyyətyönümlü, nəticəyönümlü, inteqrativ, şagirdyönümlü təhsil nəzərdə
tutulur.
Kurikulum
təhsilin son məqsədini, məqsədə çatmaq üçün yollarını, bu yolların həyata
keçirmək üçün üsulları özündə birləşdirir. eyni zamanda məqsədə çatmağn ən
səmərəli yolunu tapmaq üçün bizə imkan yaradan bir sistemdir.
Ölkəmizdə
təhsilin inkişafı istiqamətində mühüm addımlar atılmışdır.
Təhsili
inkişaf edtdirmək məqsədilə təhsilin inkişıafı üzrə Dövlət strategiyası qəbul
edilmişdir.
Birinci strateji istiqamət şəxsiyyətyönümlü təhsilin yaradılmasına
yönəlmişdir. Məktəbəqədər, ümumi, ilk peşə-ixtisas, orta ixtisas və ali
olmaqla, bütün təhsil pillələri üzrə şəxsiyyətə yönəlmiş təlim prosesinin
məktəblərdə tətbiq edilməsidir.
İkinci
strateji istiqamət təhsildə insan resurslarının müasirləşdirilməsini
nəzərdə tutur. Bu strategiya Təhsil verənlərin peşəkarlıq səviyyəsinin
yüksəldilməsi, təhsilalanların nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi, inkişafına,
eləcə də inkluziv təlim metodologiyasının yaradılmasın xidmət edir. Eləcə də,
təhsil alanların potensialın üzə çıxarılmasına və inkişafına xidmət edir.
Üçüncü strateji istiqamət təhsildə nəticələrə görə cavabdeh, şəffaf, obyektiv,
idarəetmənin yaradılmasını nəzərdə tutur. Yeni məlumat sistemlərinin, idarəetmə
sistemlərinin yaradılmasını qarşısına məqsəd qoyur.
Dördüncü strateji istiqamət müasir tələblərə uyğun təhsil infrastrukturunun
yaradılmasını nəzərdə tutur. Müasir tələblərə cavab verən məktəblərin,
komplekslərin, kampusların yaradılmasını, xüsusi qayğıya ehtiyacı olan
şagirdlər üçün məktəblərin yaradılmasını, ikt ilə tam təmin olunmuş yeni məktəb
binalarının yaradılmasına yönəlmişdir.
Beşinci strateji istiqamət Azərbaycan Respublikasında aparıcı dövlətlərin təhsil
sistəmlərinin standartları ilə eyni səviyyəyə uyğun təhsil sisteminin
qurulmasıdır. Bu strategiya Təhsil İnkişaf fondunun yaradılmasını nəzərdə
tutur..
Dövlət Təhsil strategiyasına əsasən, təhsil strategiyasının
uğurla həyata keçirilməsində və təhsilin keyfiyyətinin dayanıqlı olması üçün
bütün bunları təmin edə biləcək, səmərəli idarəetmə mühüm rol oynayır.
Təhsil
prosesini dayanıqlı etmək, və təhsil strategiyasını uğurla həyata keçirmək
üçün valideynləri məktəbə cəlb etmək lazımdır.
Valideynlər
şagirlərin uğurları ilə tanış olmalı və onları dəstəkləməlidir.
Bunun
üçün hər bir məktəbdə valideyin komitəsi və bankı yaradıla bilər.Məktəbdə
valideyn komitəsi təşkil edilməli, onlar müvafiq olaraq, məktəbin təhsil
istiqaməti ilə tanış olmalı və lazım olan anda öz dəstəklərini
əsrgəməməlidirlər.
Təklif
edərdim ki, hər bir məktəbin öz bankı olsun. Bu bank hesabına müəyyən məbləğ
toplanılaraq şagirdlərin ehtiyacları daimi olaraq həmin bankdan ödənilsin.
Müasir
tələblərin yerinə yetirilməsi təhsilin təşəkkülünü və ölkənin davamlı
inkişafını təmin edəcəkdir.
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.