№
|
QIYMƏTLƏNDIRMƏ ÜSULLARI
|
TAPŞIRIQLAR (Fəaliyyət növləri)
|
QİYMƏTLƏNDİRMƏ MEYARLARI
|
1
|
Söhbət
|
«Sən yay tətilini necə keçirdin, harada
oldun?» mövzusu ətrafında şagirdlərlə söhbət aparmaq. Bu zaman şagirdlərin
cavabları əsasında müəllim qeydiyyatlar aparır.
|
·
Nitqinin mükəmməl olması,
·
Söz ehtiyatının zəngin olması,
·
Danışarkən düzgün cümlə qurması,
·
Cümlələrin xüsusi intonasiya ilə deyilməsi
|
2
|
Müşahidə
|
1.Tənəffüslərdə
müşahidələrin aparılması
(təmkinli,
şıltaq, nadinc, ünsiyyətli və s.)
2.Dərs zamanı
:
hərfləri
hecalara birləşdirilməsi;
yeni sözləri cümlədə
istifadə edilməsi;
10 çərçivəsində
əks istiqamətdə sayması
|
1. Şagirdlərin davranış qaydalarına,
nizam-intizamına riayət etməsi
2.hərfləri hecalarda düzgün birləşdirilməsi;
yeni sözləri cümlədə düzgün istifadə edilməsi; 10 çərçivəsində əks
istiqamətdə ardıcıl və sürətlə saymasi
|
3
|
Müsahibə
|
Sözü anlama və
ifadə etmə bacarığının
yoxlanılması (xoşbəxt, nikbin, ekologiya,
sülh,
mərdlik və s. nədir?)
|
·
Şərhin dəqiqliyi
·
İfadənin genişliyi
|
4
|
Tapşırıqlar
|
Şagirdlərə verilmiş hər hansı bir sualın
yazılı cavabının tələb olunması
|
·
Cümlənin düzgün qurulması
·
Orfoqrafik səhvlərin sayı
|
Şagirdlər hər hansı bir olduğu yerin şəklini
çəksinlər.
|
·
Rəsmin məzmunu
·
Rəsmin keyfiyyəti
|
||
Müəllim tərəfindən verilmiş düşündürücü
açıq sualına cavab (əgər belə olsa, sən….).
|
·
İdeyaların sayı
·
Cavabın orijinallığı
|
||
Məntiqi
tapşırıqların həll edilməsi
|
·
Məntiqli cavablar
|
||
Üzündən köçürmə
|
·
Səhvlərin sayı
·
Səhvlərin keyfiyyəti (məs. kobud, səliqəsiz)
|
||
Mətn və lüğət
üzrə imla
|
|||
İfadənin və ya
kiçik həcmli inşanın yazılması
|
|
||
5
|
Özünüqiymətləndirmə
|
1. I sinifdə
keçilən mövzular əsasında tərtib
olunmuş testin təşkili. Müəllimin tərtibatı ilə 10-
20 sual ətrafında cavablar faizlərlə
müəyyənləşdirilir.
Dərsdə öz fəaliyyətini smayliklarla qiymətləndir
|
1. Yaddaşın və keçilən materialın keyfiyyətli
mənimsənilməsini yoxlamaq məqsədilə şagird verilmiş faiz bölgüsü ilə özünü
qiymətləndirir.
Məsələn:
L - dərsi başa düşmədim
J - dərsdə fəal idim,
hamisini anladım
|
6
|
Şagirdlərlə müəllim və valideyn arasında əməkdaşlıq
|
Şagirdlərlə müəllim və valideyn arasında
əməkdaşlığı müəyyənləşdirən anket
sorğusunun aparılması.
|
|
Üsullar
|
Vasitələr
|
Fəaliyyət növləri
|
Müşahidə
|
Müşahidə vərəqləri
|
Qrupda və ya cütlərdə iş
|
Şifahi sual-cavab
|
Şifahi nitq bacarıqları üzrə
qeydiyyət vərəqi
|
Təqdimatlar
|
Tapşırıqvermə
|
Çalışmalar
|
Qrammatik tapşırıqlar
|
Valideynlərlə və digər fənn
müəllimləri ilə əməkdaşlıq
|
Söhbət, sorğu vərəqi (şagirdin evdə və ya
məktəbdəki fəaliyyəti ilə bağlı suallar yazılmış vərəq)
|
Sorğuların yazılı doldurulması və ya
şifahi müzakirəsi
|
Oxu
|
Dinləmə
üzrə qeydiyyat vərəqi
Oxu üzrə
qeydiyyat vərəqi
|
Ev
tapşırığı
|
Yazı
|
Yazı vərdişlərinin inkişafı üzrə qeydiyyat vərəqi
|
Yoxlama köçürmələr
İmlalar
İfadə
|
Tədqiqat layihəsi
|
Meyar cədvəli
|
Müstəqil
(yaradıcı) iş
|
Rubrik
|
Nailiyyət səviyyələri üzrə qiymətləndirilmə şkalası
|
Yoxlanılan
bacarıq üzrə hər hansı fəaliyyət növü
|
Şifahi və
yazılı təqdimat
|
Meyar cədvəli
|
Qrup
işi və ya fərdi tədqiqatın təqdimatı
|
Test
|
Test tapşırıqları
|
Test tapşırıqların həlli
|
Özünüqiymətləndirmə
|
Özünüqiymətləndirmə vərəqləri
|
Özünüqiymətləndirmə vərəqlərin doldurulması
|
Şifahi təqdimat
bacarıqlarının qiymətləndirilməsi üzrə
holistik rubrik
|
||
Göstəricilər
(səviyyə)
|
Meyarlar
|
Qeyd
|
4
|
Təqdimat yaxşı təşkil olunub. Məzmun bütünlükdə əhatə
olunub və həqiqətən şagirdlərin birgə əməyinin məhsuludur.
|
|
3
|
Təqdimatın təşkili qənaətbəxşdir. Məzmun müəyyən qədər əhatə olunub və
şagirdlərin onun üzərində birgə çalışdığı məlum olur.
|
|
2
|
Təqdimatin təşkilatçılığı
zəifdir. Məzmun bir qədər əhatə olunub və qrupun kollektiv işlədiyi
az hiss olunur.
|
|
1
|
Təqdimat qoyulmuş məzmunu
əhatə etmir.Təqdimatın kollektiv işin
nəticəsi olduğu hiss olunmur.
|
Şifahi təqdimat
bacarıqlarının qiymətləndirilməsi üzrə
analitik rubrik
|
Cəmi
|
||||
Aspektlər
|
Göstəricilər
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
||
Təqdimatın
məzmunu
|
Təqdimatın məzmunu ilə bağlı məlumatı
azdır və suallara cavab verməkdə çətinlik çəkir.
|
Məlumatlar qeyri müvafiqdir və
yalnız bəsit sualları cavabalandıra bilir.
|
Məlumatlar məzmuna müvafiqdir, lakin bildiyini tətbiq edə
bilmir.
|
Məzmunu ətraflı zah edir, tətbiq
yollarını bilir və tətbiq edir.
|
|
Təqdimatın
strukturu və təşkili
|
Auditoriya təqdimatı çətin başa düşür, çünki məlumatların ardıcıllığı zəifdir.
|
Şagird məlumatları ötürərək təqdim
etdiyi üçün auditoriya təqdimatı başa
düşməkdə çətinlik çəkir.
|
Məlumatları auditoriyanın izləyə
biləcəyi ardıcıllıqda verir.
|
Məlumatları auditoriyanın izləyə
biləcəyi ardıcıllıqla və məntiqi şəkildə verir.
|
|
Sinif
ilə göz təması
|
Mətni üzündən
oxuyur və sinif ilə göz təması qurmur.
|
Mətni müntəzəm olaraq kağızdan
oxuyur və sinif ilə göz təması qurmaqda çətinlik çəkir.
|
Kağızdan bəzi hallarda istifadə
edir və əsasən sinif ilə göz təması
qurur.
|
Mətnin məzmununu sərbəst danışır
və davamlı olaraq sinif ilə göz təması qurur.
|
|
Təqdim
etmə
|
İfadələri yanlış tələffüz edir və
səsi zəif eşidilir.
|
İfadələri yanlış tələffüz edir,
auditoriya təqdimatı eşitməkdə çətinlik çəkir.
|
Aydın səs tonundan istifadə edir, ifadələri
düzgün və dəqiq tələffüz edir.
|
||
YEKUN
|
Fənn, standart və aylar
|
Ana dili 1-ci sinif: Məzmun
standartı 2.1.
Düzgün
tələffüz bacarıqlarına yiyələndiyini nümayiş etdirir
|
||
oktyabr
|
noyabr
|
dekabr
|
|
Qiymətləndirmə
alt-standartları QS4
|
Şagirdlərin
sayı: 20 nəfər
|
||
Q4 (2.1.3)
|
5
|
7
|
8
|
Q3 (2.1.3)
|
7
|
8
|
8
|
Q2 (2.1.1)
|
4
|
3
|
3
|
Q1 (2.1.1)
|
4
|
2
|
1
|
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.