DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

25 Eylül 2015 Cuma

T-Cədvəl

T-Cədvəl
T-Cədvəl metodu şagirdlərdə məntiqi və tənqidi təfəkkürü qiymətləndirmə, münasibət bildirmə kimi bacarıqların inkişafına əlverişli imkan yaradır.  Üsul tətqiqatın aparılması, yaradıcı tətbiqetmə mərhələrində tətbiq edilə bilər. Üsulu tətbiq etməzdən öncə müəllim sinfi kiçik qruplara bölür. Üsulun tətbiqində müəllim müxtəlif iş formalarından istifadə edə bilər.
Üsulu tətbiq edərkən müəllim üsulun tətbiqinə maksimum 15 dəqiqədən çox vaxt ayırmamalıdır.

 Müəllim sinfi 4 və ya 5 nəfər olmaqla qruplara bölür.
Onların qarşısında  daxilində müxtəlif meyarlar olan, mövzu ilə əlaqədar problem qoyur.
Problem şagirdlər tərəfindən sözlərlə və yaxud da minus, plyus işarəsi qoymaqla da həll edilir.
Üsulu tətbiq etməzdən öncə vacib olan məsələlər:
1.     -          Meyarlar müəyyənləşdirilməli
2.     -          Vaxt müəyyənləşdirilməli
3.     -          Şagirdlərdə mövzu ilə bağlı məluamt olmalı  

1 yorum:

Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.

Məşhur Postlar

Səhifələr

Vacib saytlar