“İdeyalar xalısı”
Diskussiya vərdişlərini inkişaf etdirmək bu üsulun
əsas məqsədidir. Burada qrupların vahid fikrə gəlməsi önəmli deyil.
Başlıcası-problemin müzakirəsində irəliləmək və düzgün diskussiya aparmaq
vərdişlərini nümayiş etdirməkdir.
Üsul dərsin tətqiqatın aparılması mərhələsində tətbiq
edilir. Müəllim qruplarla iş formasından istifadə edir.
1.Müəllim şagirdləri 4-5 nəfərlik qruplara
bölür.
2.Dərsin əvvəlində (ya da dərsdən bir gün
əvvəl) müəllim dərsdə həll ediləcək problemi elan edir. Problemi vatman kağızına
yazmaq lövhədən asmaq olar.
3. Müəllim hər qrupa vatman kağızı,
eyni rəngdən (məsələn, qırmızı) olan 6 kağız zolağı, yapışqan və marker
paylayır. Qruplara təklif olunur ki, verilən problemin səbəblərini aşkara
çıxarsınlar ( nəyə görə bu problem mövcuddur?) və bu səbəbləri kağız
zolaqlarına yazsınlar. Hər kağız zolağında problemin yalnız bir həlli
yolunu qeyd etmək olar. Bu zolaqlar da vatman vərəqi üzərində
yerləşdirilir.
4.Qruplar kağız zolaqlarını yazıb
qurtardiqdan sonra müəllim təklif edir ki, doldurulmuş zolaqlar vatman üzərində
yerləşdirilsin. Şagirdlər zolaqları istədikləri qaydada yerləşdirə bilərlər.
Əsas məsələ odur ki, yazılanı oxumaq mümkün olsun.
5.Qruplar işlərini qurtardıqdan sonra müəllim
onlara yazdıqlarını oxumağı təklif edir.
6.Növbəti mərhələdə müəllim hər qrupa indi
başqa rəngdən olan (məsələn, mavi) daha 6 kağız zolağı paylayır. Şagirdlərdən
xahiş olunur ki, bu zolaqlarda problemin həlli üçün nə etmək lazım olduğunu
yazsınlar. Hər kağız zolağında problemin yalnız bir həlli yolunu qeyd etmək
olar. Bu zolaqlar da vatman vərəqi üzərində yerləşdirilir.
7. Təqdimat zamanı plakatlar divardan
asılır, hər qrupun nümayəndəsi yazılanı oxuyur.
8.Növbəti mərhələdə müəllim hər şagirdə
yapışqan kağız vərəqi paylayır. Müəllim onlardan xahiş edir ki, problemin həlli
üçün nə etdiklərini və ya nə etməyə hazır olduqlarını vərəqin üzərində
yazsınlar. Şagirdlər yazdıqlarını oxuyur və vərəqləri öz qrupun “xalısı2
üzərinə yapışdırırlar.
9.Işin sonunda müəllim kiçik müzakirə keçirir.
Müzakirə zamanı qrupların işində problemin ən çox təkrarlanan səbəbləri və
həlli yolları müəyyənləşdirilir. Müəllim şagirdlərə problemin ən səmərəli
(real, orijinal və s.) həlli yolunu seçməyi təklif edə bilər.
Bu üsulda qrupların işinin tərtibatı da əhəmiyyətlidir.
Müəllim şagirdləri fantaziyalara güc verməyə həvəsləndirməlidir. Qoy
şagirdlərin işlədiyi vatman kağızı rəngarəng “ideyalar xalısına” çevrilsin.
Üsul tətbiq edilməzdən öncə müəllim nəzərə almalıdır
ki, mövzu ilə bağlı şagirdlərdə müəyyən qədər bilik olmalıdır.
Üsulun tətbiqi zamanı yarana biləcək problemlər:
Bəzən bu üsulla iş uzun çəkir. Əgər müəllim dərsin
yaxşı təşkil olunmasını və vaxt itkisinin olmamasını istəyirsə, əvvəlcədən
lazımı materialları hazırlamalıdır, hər qrupda vatman kağızı, kağız zolaqları,
yapışqan və markerlərin olmasına nəzarət etməlidir.
Bəzi qruplar problemin mütləq 6 səbəbinin ( və ya
yollarının) yazılmasında çətinlik çəkirlər. Belə hallarda müəllim şagirdləri
məcbur etməməlidir, onlar az sayda zolaq yaza bilərlər( məs. 4 və ya 5)
verdiyiniz məlumatin mənə cox boyuk koməkliyi oldu.və her seyi aciq aydin qeyd etdiyiniz ucun təsəkkurlər
YanıtlaSilBuyurun
YanıtlaSil