DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

21 Ekim 2015 Çarşamba

Müəllimlərin kurikulum fəaliyyəti - kim necə əməl edir?


Müəllimlərin kurikulum fəaliyyəti - kim necə əməl edir?

Cəmiyyətimiz günü –gündən inkişaf edir. Bu inkişaf təhsil sahəsindən də yan keçmir. Cəmiyyətlə təhsilin arasındakı əlaqənin nə dərəcədə dərin olması hamımıza məlumdur. Deməli, bu qədər inkişaf təhsildən də yan keçə bilməz.
Amma bununla yanaşı, ortaya bir sıra maraqlı suallar da çıxır:
Məsələn, ətrafımızdakı bu qədər inkişafı qəbul ediriksə, təhsil sahəsində baş verən inkişafı niyə çətinliklə qəbul edir və ya ümumiyyətlə qəbul edə bilmirik?
Gözəl tikilişə, dizayna malik binalarda yaşamaq istəyirik, son model avtomobillərdə gəzmək, avtomobil sahibi olmaq, axırıncı marka telefonlara sahib olmaq, brend geyimlər geyinmək və s xəyallarımızı bəzəyir.
Bu qədər inkişaf və bunun qarşılığında təhsildə baş vermiş inkişafa isə deyirik  “Heyf deyildi, Sovet təhsili....”.
Amma cavabımız da məlumdur: Vaxtilə telefonum yox idi, indi  var. Vaxtilə, son model avtomobildə gəzmirdik, indi gəzirik. Vaxtilə sovet təhsili bizi yetişdirirdi, indi isə öz təhsilimiz var.
Başa düşürəm, yeniliyi qəbul etmək hər zaman asan olmur. Ancaq yenilik inqilab halında baş verdikdə bu yaşanan haldır.
Sovet təhsili deyib, biz belə öyrədirdik deyən, əksər müəllim sovet təhsilində  öyrətmə metodikasına bilirsinizmi hansı formada sahib olub?
Orta məktəbdə parta arxasında əyləşib, ən sevdiyi müəllim nümunəsində özünü xəyal edərək, böyüyüb, təhsil alıb və müəllim olub. İndi isə... Sovet təhsili metodikası  adlandırdığı təhsil metodikası ilə ( sevdiyi müəllim nümunəsində) tədris aparır. Deyir doğru olan budur. Deməli Sovet təhsilinin öyrətmə metodikasına yiyələnən çox az müəllim var. Hər bir müəllimin öz sevdiyi müəllim nümunəsində öz doğruları var.
Problem də burdan qaynaqlanır. Kim necə istəyirsə eləcə də tədris aparırdı. İndi isə..
Bu öyrəşdiklərini dəyişdirmək və tədris proqramını qaydalara uyğun tətbiq etmək əksər müəllimlərə çətin gəlir.
Və ya...
Müəllimlərimizin əksəriyyəti müasir tədris metodlarını səhv salır:
Nümunə: Müəllim hər hansı KİV -ə müsahibədə qeyd edir ki, “kurikulumla dərs keçdim”, “kurikulum metodunu tətbiq etdim”, yaxud “kurikulum icazə vermir şagirdə qiymət yazam”, “ kurikulum çıxandan dərs keçə bilmirik” “kurikulum şagirdləri yaxşı öyrədir” və s.
Ey hörmətli müəllimlər, sizə səslənirəm.
Kurikulum şəxsdir hansısa prosesə icazə verməyə? Şəxsdirsə kimdir?
Kurikulum metoddur? Metoddursa metod seçimində sərbəstsiniz. Niyə metodu dəyişdirmirsiniz?
Müəllim, sinif auditoriyasına daxil olur, yeni tədris proqramı qalır bir kənarda, bildiyini edir. Yarı ondan, yarı bundan. Sonra da summativ qiymətləndirilmə, şagirdlərin qiymətləndirilməsi prosesi çatanda, deyir gördünüz, şagirdlərim heç nə öyrənmədi. pedoqoji prosesi tam olaraq təşkil etdinizmi ki, nəticəsini də görmədiniz?
Təhsil Nazirliyi müəllimin işini asanlaşdırmaq üçün təkmilləşdirmə işləri aparır, müəllimlərimizin bəziləri  isə, bu sadə prosesi çətinləşdirmək üçün əlindən gələni əsirgəmir.
atv.az-http://news.atv.az/news/social/18099-muellimlerin-kurikulum-fealiyyeti
Leyla Bayramova




Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder

Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.

Məşhur Postlar

Vacib saytlar