Azərbaycan
Respublikası Təhsil Nazirliyinin 07. 10. 2015-ci il tarixli 994 nömrəli əmri ilə
təsdiq edilmişdir.
Ümumi təhsil müəssisələrində işləyən müəllimlərin
bilik və bacarıqlarının diaqnostik qiymətləndirilməsinin aparılması
QAYDALARI.
1. Ümumi müddəalar.
1.1. Ümumi təhsil müəssisələrində işləyən müəllimlərin
bilik və bacarıqlarının diaqnostik qiymətləndirilməsinin aparılması Qaydaları”
(bundan sonra - Qaydalar) “Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının
Qanununa, “Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın təsdiq edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
24.10.2013-cü il tarixli Sərəncamına, “Dövlət ümumi təhsil müəssisələrində
çalışan bilik və bacarıqlarının diaqnostik qiymətləndirilməsi aparılan müəllimlərin
dərs yükünün və əməkhaqqının artırılması haqqında” Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin 16.01.2015-ci il tarixli 994 nömrəli Sərəncamına, “Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nın həyata keçirilməsi
ilə bağlı Fəaliyyət Planının təsdiq edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin 19.01.2015-ci il tarixli Sərəncamına uyğun hazırlanmışdır.
1.2. Bu Qaydalar Təhsil Nazirliyi sisteminə daxil
olan ümumi təhsil müəssisələri, o cümlədən xüsusi tipli ümumi təhsil müəssisələrində
diaqnostik qiymətləndirilmənin aparılması ilə bağlı təhsili idarəetmə
orqanlarının, müəssisə rəhbərlərinin, müəllimlərin hüquq və vəzifələrini müəyyən
edir.
2. Diaqnostik qiymətləndirilmənin məqsədi.
2.1. müəllimlərin bilik və bacarıq səviyyəsinin
test üsulu ilə müəyyənləşdirib üzə çıxarılması.
2.2. bilik və bacarıqlarının diaqnostik qiymətləndirilməsi
aparılan müəllimlərin həftəlik dərs yükü normasının optimallaşdırılmasının,
aylıq vəzifə maaşlarının artırılmasının və maddi rifahının yaxşılaşdırılmasının
təmin edilməsi.
2.3. nəticələrdən asılı olaraq müəllimlərin
inkişafyönümlü təlimlərə cəlb edilməsi.
3. Diaqnostik qiymətləndirilməyə cəlb olunan müəllimlər.
3.1. Diaqnostik qiymətləndirilməyə aşağıdakı
kateqoriyada olan müəllimlər cəlb olunur:
3.1.1. Təhsil Nazirliyi sisteminə daxil olan ümumi
təhsil müəssisələrində (ibtidai, ümumi orta və tam orta məktəblər, ümumtəhsil
internat məktəbləri və istedadlı şagirdlər üçün məktəblər, gimnaziyalar, liseylər)
və xüsusi tipli ümumi təhsil müəssisələrində (xüsusi məktəblər və xüsusi
internat məktəbləri, sağlamlıq imkanları məhdud uşaqlar üçün xüsusi məktəblər və
internat məktəbləri, xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar üçün müəssisələr, cəzaçəkmə
müəssisələrindəki ümumtəhsil məktəbləri) əsas iş yeri olaraq əmək müqaviləsi əsasında
işləyən müəllimlər, müəllim-defektoloqlar və gənclərin çağırışaqədərki hazırlıq
rəhbərləri;
3.1.2. Nazirliyin mərkəzləşdirilmiş qaydada
keçirdiyi müsabiqələrin nəticəsi olaraq ümumi təhsil müəssisələrinə iş yerini dəyişən
və yeni işə qəbul olunan müəllimlər.
3.2. İki və daha artıq fənndən tədris aparan müəllimlər
öz seçimlərinə əsasən yalnız bir fənn üzrə diaqnostik qiymətləndirilmədə
iştirak edə bilərlər.
4. Diaqnostik qiymətləndirilmənin keçirilməsi
forması.
4.1. Diaqnostik qiymətləndirilmənin aparılması Təhsil
Nazirliyi tərəfindən mərkəzləşdirilmiş qaydada proqram təminatı tətbiq
olunmaqla test üsulu ilə həyata keçirilir.
4.2. Diaqnostik qiymətləndirilmə ümumi təhsil müəssisələrinin
tədris planlarında nəzərdə tutulan fənlər üzrə təşkil edilir.
4.3. Qiymətləndirilmə zamanı iştirakçılara ixtisas
üzrə ümumi təhsil proqramına uyğun 40, metodika və təlim strategiyaları üzrə
ümumi olaraq 20 test tapşırığı verilir və hər bir düzgün cavab 1 balla qiymətləndirilir.
4.4. Namizədlərə test imtahanının yerinə yetirilməsi
üçün 90 dəqiqə vaxt ayrılır.
5. Diaqnostik qiymətləndirilmənin yekunları.
5.1. Diaqnostik qiymətləndirilmədə iştirak edərək
test tapşırıqlarının hər bir bölmə üzrə minimum 10 faizinə düzgün cavab vermiş
müəllimlər Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 16.01.2015-ci il tarixli 994
nömrəli Sərəncamına uyğun olaraq bilik və bacarıqlarının diaqnostik qiymətləndirilməsi
aparılan müəllimlər hesab olunurlar. Diaqnostik qiymətləndirilmənin nəticələri
Təhsil Nazirliyinin müvafiq əmri ilə təsdiq edilir, qiymətləndirilmədə iştirak
edən müəllimlərin aylıq vəzifə maaşı həftəlik dərs yükünə müvafiq olaraq
artırılır.
5.2. Təhsil müəssisələrinin rəhbərləri tərəfindən
müəllimlər arasında dərs yükünün bölüşdürülməsi, onların karyera inkişafı, əməyinin
rəğbətləndirilməsi zamanı diaqnostik qiymətləndirilmənin nəticələri nəzərə
alınır.
5.3. Diaqnostik qiymətləndirilmədə iştirak edərək
hər bir bölmə üzrə 10 faizdən aşağı nəticə göstərmiş müəllimlər diaqnostik qiymətləndirilmədən
keçmiş müəllim hesab olunmur və peşəkar ehtiyacları nəzərə alınaraq onlar üçün
ixtisasartırma təlimləri təşkil olunur.
5.4. Bilik və bacarıqlarının diaqnostik qiymətləndirilməsi
aparılan müəllimlər iş yerini qiymətləndirilmə həyata keçirilməyən şəhər və
rayona dəyişərlərsə, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 16.01.2015-ci il
tarixli 994 nömrəli Sərəncamının həmin müəllimlərə şamil edilməsi aidiyyəti şəhər
və rayonda qiymətləndirilmə keçirildikdən sonra həyata keçirilir. Həmin müəllimlərə
təkrar olaraq qiymətləndirilmədə iştirak etmək tələb olunmur.
6. Diaqnostik qiymətləndirilmədə iştirak edənlərin
hüquqları.
6.1. Təhsil Nazirliyi sisteminə daxil olan ümumi təhsil
müəssisələrində əsas iş yeri olaraq əmək müqaviləsi əsasında işləyən müəllimlər,
müəllim-defektoloqlar və gənclərin çağırışaqədərki hazırlıq rəhbərləri bilik və
bacarıqlarının diaqnostik qiymətləndirilməsində iştirak edə bilərlər.
6.2. Müəllimlər diaqnostik qiymətləndirilmə
imtahanının yeri və vaxtı, həmçinin imtahan proqramı barədə əvvəlcədən məlumatlandırılmalıdırlar.
6.3. Diaqnostik qiymətləndirilmə prosesinin
gedişatı, sualların məzmunu və digər məsələlər ilə bağlı imtahan verən müəllimlərin
müraciətlərinə qiymətləndirilmə başa çatdıqdan sonra bir həftə ərzində baxılır.
Bunun üçün www.dq.edu.az saytına daxil olaraq elektron formada müraciət edilməlidir.
6.4. Diaqnostik qiymətləndirilmədə iştirak edib zəif
nəticə göstərmiş müəllimlər, nəticələrini yaxşılaşdırmaq məqsədilə qiymətləndirilmədə
yenidən iştirak etmək üçün müraciət edə bilərlər.
7. Diaqnostik qiymətləndirilmədə iştirak edənlərin
vəzifələri.
7.1. Müəllimlər imtahan keçiriləcək məkana nəzərdə
tutulmuş vaxtda gəlməli, imtahan qaydaları ilə tanış olmalı və həmin qaydalara
riayət etməlidirlər.
7.2. Yerli təhsili idarəetmə orqanları imtahanda
iştirak edəcək müəllimlər haqqında məlumatların www.dq.edu.az saytına daxil edilməsi, məlumatların dürüstlüyünün təmin edilməsi, eləcə
də diaqnostik qiymətləndirilmənin məqsədinin müəllimlərə düzgün formada çatdırılması
öhdəliyini daşıyırlar.
7.3. Yerli təhsili idarəetmə orqanları və təhsil
müəssisələrinin rəhbərləri müəyyənləşdirilmiş vaxtda müəllimlərin diaqnostik
qiymətləndirilmədə iştirakının təmin edilməsi üçün zəruri tədbirlərin görülməsi
üçün birbaşa məsuliyyət daşıyırlar.
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.