Pedaqoji texnologiyada müəllimin fəaliyyətini aşağıdakı funksional
komponentlərə ayırmaq olar:
2)
Layihələşdirici komponent
3)
Konstruktiv komponent
4)
Təşkilatçılıq komponenti
5)
Kommunikativ (ünsiyyət) komponent
Qnostik komponentə daxildir:
təlim, təhsil-tərbiyənin məqsədləri, tədris
etdiyi fənnin məzmunu barədə biliklər, şagirdləri öyrənmək, təlim prinsiplərini
və texnologiyalarını öyrənmək, öyrədici və tərbiyəedici məşğələlər keçirmək və
s.
Layihələşdirici
komponent.
Uzaq məqsədləri (pespektivləri), əməliyyatları,
vasitələri özündə birləşdirir; layihələşdirmə cinsi fərqlər nəzərə almaqla həyata
keçirilməlidir.
Konstruktiv
komponent.
Qarşıdakı məşğələni hazırlamaq üçün əməliyyatlar
komplektini nəzərdə tutur
Təşkilatçılıq
komponenti.
Məşğələləri hazırlamaq və keçirmək üçün əməliyyatlar komplektini nəzərdə tutur.
Məşğələləri hazırlamaq və keçirmək üçün əməliyyatlar komplektini nəzərdə tutur.
Kommunikativ
komponent.
Şagirdlərlə qarşılıqlı ünsiyyət prosesi
zamanı fəaliyyət üçün əməliyyatlar komplektini özündə birləşdirir.
Son iki komponent (kommunikativ və təşkilatçılıq
komponentləri) bir-biri ilə sıx əlaqədədirlər.
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.