Bilirik ki, üsulları tətbiq edərkən dərsin müəyyən mərhələsini gözləyirik. Eləcə də, üsullar tətbiq edilərkən reallaşdırmalı olduğumuz standartın fəaliyyət hissəsinə baxaraq tətbiq edirik.
MMT-cədvəli üsulu daha çox yaradıcı tətbiqetmə mərhələsində, tətqiqatın aparılması mərhələsində tətbiq edilə bilər. Bu cədvəldə real hadisələr, faktlar, təriflər və ya düsturlar fənndən asılı olaraq qeyd edilir. Daha sonra isə, həmin real faktın mənfi və müsbət tərəfləri qeyd edilir. Şagird real faktı öyrənir və onun üçün ayrılmış sahədə üsul üzərində faktı qeyd edir. Daha sonra, fakta uyğun olaraq müəyyən biliklərə malik olduğundan, faktın müsbət və mənfi tərəflərini müvafiq yerlərdə qeyd edir. Üsulumuzun əsas vacib və şagirdin yaradıcılığını inkişaf etdirən hissəsi, təkilflər hissəsidir. Şagird fənndən və faktdan asılı olaraq özünün mənimsəmiş olduğu biliyin əsasında təkliflərini irəli sürür.
Tarix fənni əsasında nümunə ilə qeyd edəcəm ki, daha aydın olsun.
Nümunə:
Hətta əgər tədqiqatın aparılması mərhələsində bu üsulu tətbiq etmisinizsə bu zaman, ilk 3 hissəni işlədib, sonuncu hissəni yaradıcı tətbiqetmə mərhələsi üçün boş saxlada bilərsiniz. Şagirdlərə tapşırıq verərsiniz ki, Fakt, Müsbət və Mənfi tərəfləri qeyd etsinlər, Təkilf hissəsi boş saxlanılsın. Tədqiqat bitdikdən sonra, Yaradıcı tətbiqetmə mərhələsində yenidən iş vərəqlərindəki tapşırıqları müvafiq qruplara paylamaqla bu tapşırığın davamını--- təkliflər hissəsini yazmaq tapşırılır.
Məşhur Postlar
-
Tərcumeyi-hal təqdim etdiyi insan haqqında avtobioqrafik məlumatdır. Bu forma adətən dövlət orqanları, böyük şirkətlər və s. qurumlar tər...
-
Xasiyy ə tnam ə bar ə d ə m ə lumat yazın. “Xasiyyət” (ərəb) və “namə” (fars) sözlərinin birləşməsindən əmələ gəlib, hər hansı bir ...
-
Protokol haqqında geni s m ə lumat «Protokol» sözü yunancadan götürülüb: “protok”-ilk, birinci v ə r ə q, “kolos” – yapı s dırmaq m ə...
-
İ zahat haqqında m ə lumat verm ə kl ə nümun ə « İ zahat» sözü ə r ə bc ə «izah» sözünd ə ndir . “izah” ərəbcə açıq, aydın, ətraflı surə...
-
Əməli yazıların ən genis yayılmıs növlərindən biri məktubdur. Bu yazı növünə təhsilindən asılı olmayaraq, hər bir insanın gündəlik həya...
-
Akt haqqında ümumi m ə lumat “Akt” sözü latın dilində “aktus” hərəkət və “ aktum” sənəd mənalarında islənir. “Akt” çoxmənalı sözdür: 1)...
-
Alman dili (Azərbaycan bölməsi) Alman Dili(Rus Bölməsi) Azərbaycan Dili və Ədəbiyyatı Biologiya(Azərbaycan bölməsi) ...
-
Reklam v ə elan haqqında m ə lumat “Reklam” latın sözü olub «qı s qırmaq» m ə nasını verir. Bu söz dasıdıgı mənaya görə bir neçə anlamd...
-
Təcrübə göstərir ki, şagirdlər ərizəni müxtəlif formalarda yazırlar. Əslində isə ərizə müxtəlif məzmuna malik olsa da, formaca eyni cürdü...
-
Layih ə haqqında m ə lumat verm ə kl ə nümun ə «Layih ə » ə r ə b sözü olub, h ə r hansı s ə n ə din, q ə rarın, prosesin ə vv ə lc ə d...
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.