DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

18 Ekim 2015 Pazar

Cədvəl sxemlər

Cədvəl sxemlər

Müzakirə zamanı müsbət və mənfi cavablar üçün (razıyam, etiraz edirəm), yaxud müqayisəli fikirlərin qeyd edilməsi üçün T-sxemlər adlanan qrafik göstəricilərdən istifadə olunur. Müəllim bir mətni şagirdlərə verir, onlarla razıyam və ya etiraz edirəm prinsipi ilə oxyurlar və aşağıdakı cədvəli tərtib edirlər. (Yaxşı olar ki, mövzu Qarabağ hadisələri, qaçqınlar haqqında olsun-şagirdlərdə vətənpərvərliyi tərbiyə etmək üçün)




Yuxarı Qarabağı Azərbaycandan ayırmaq olmaz(səbəblər)
Yuxarı Qarabağı Azərbaycandan ayrımaq olar.(səbəblər)
1. Azərbaycanın tarixi ərazisidir
2. Ermənilər bura köçürülüblər(XIX əsrin I yarısında)
3. və s
1.
2.
3.

Cədvəl tərtibindən sonra iş cütlərlə gedir. 5 dəqiqə vaxt verilir ki, səbəblər yazılsın, birinci 5 dəqiqə ərzində cədvəlin sol tərəfində qoyulan suala cavab yazılır, ikinci 5 dəqiqə ərzində isə cədvəlin sağ tərəfindəki sualla əlaqədar səbəblər yazılır.  Sonra hər cüt özünə yaxın olan cütlə fikir mübadiləsi edir. Axırda müəllim yazı lövhəsində bütün sinif üçün sexm tərtib edir, bütün cütlərin fikirlərini ümumiləşdirir və nəticə çıxarır.
Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder

Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.

Məşhur Postlar

Vacib saytlar