DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

25 Eylül 2015 Cuma

Səhv-Düz

Səhv-düz
Bu üsulun tətbiqində məqsəd:


Şagirdlərdə məntiqi, tənqidi təfəkkürü inkişaf etdirmək.
İstənilən bir məsələdə sərbəst fikir yürütmə bacarıqlarını formalaşdırmaq.
Üsulun tətbiqi fəal dərsin tətqiqatın aparılması mərhələsində həyata keçirilir.
Üsulun tətbiqi zamannı müəllim müxtəlif iş formalarından istifadə edə bilər. Müəllim bu üsulu bir neçə variantda reallaşdıra bilər (əlbəttə ki sinfin səviyyəsinə uyğun gələn bir varinatdan istifadə edə bilər)
 Müəllim şagirdlər qarşısında problem qoyaraq, həmin problemin əslində real müsbət və mənfi tərəflərini qeyd etdirə bilər.
Digər bir variantda müəllim  problemin şagird üçün doğru və
yalnış cəhətlərini qeyd etdirə bilər.

Növbəti variantda müəllim real doğru və yalnışları qeyd ettdirməklə yanaşı, şagirdə belə bir tapşırıq verə bilər ki, şagird yalnışları aradan qaldırmaq üçün öz təkliflərini versin.Üsulun tətbiqinə 15 dəqiqə vaxt ayrılır. Müəllim öncədən şagirdlərin istifadə edəcəkləri mənbələri müəyyənləşdirməli və şagirdləri bu mənbələrlə tanış etməlidir. Şagirdlərdə mövzu ilə əlaqədar informasiya çox olmalıdır
Üsulun tətbiqi zamanı yarana biləcək problemlər:
   ·  Vaxtdan səmərəli istifadə edilməməsi  
   · İrəli sürülən təkliflərin çox primitiv olması 



Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder

Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.

Məşhur Postlar

Vacib saytlar