DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

12 Şubat 2016 Cuma

Yaradıcı tətbiqetmə mərhələsi zamanı müəllim tərəfindən edilən nöqsanlar

Bu gün sizə dərsin yaradıcı mərhələsi olan Yaradıcı Tətbiqetmə mərhələsinə müəllim tərəfindən yol verilən nöqsanlardan danışacam.
Dərsin bu mərhələsinə qədər şagirdlər yeni bilikləri mənimsəmiş olurlar. Bu biliklər onların bir 45 dəqiqə ərzində öyrənmiş olduqları bilklərdir. Yaradıcı tətbiqetmə mərhələsində isə, şagirdlər mənimsəmiş olduqlar biliklərin əsasında yeni biliklər, yeni kəşflər etməyə hazırlaşırlar. Öyrəndikləri biliklərə öz yaradıcılıqlarını qatırlar.
Gəlin nöqsanlarla tanış olaq:
Nöqsan-1. Müəllim bu mərhələyə qəti bir şəkildə zaman ayırmır. Daimi olaraq bu mərhələni lazımsız hesab edərək  "ötürür"
Əslində isə bu mərhələ şagird üçün olduqca əhəmiyyətlidir. Çünki, öyrənmiş olduğu biliklərin əsasında yeni biliklər kəşf edəcəkdir. Hətta dərsin şagirdlər üçün ən sevimli mərhələsi deyərdim bu mərhələyə.Şagirdlər özlərini hər hansı obrazın yerində təsəvvür edərək, təkliflər bildirir, yeni ideyalar yaradır və təxəyyüllərini inkişaf etdirirlər.

Nöqsan-2 Müəllim dərsin yaradıcı mərhələsində, çox adi tapşırıqlar verir. Bu tapşırıqlar ya sırf hafizəyə, yaddaşa əsaslanır, ya konkret cavab və ya hə yox tələb edən tapşırıqlar olur.
Əslində isə, müəllim dərsin bu mərhələsində şagirdlərə həm əyləncəli olması üçün, həm də yaradıcı təfəkkürlərinin inkişafı üçün suallar verməlidir. Şagirdlərin nələrisə "uydurmasına" imkan yaratmalıdır.

Nöqsan-3 Müəllim dərsin bu mərhələsinə vaxt çatdıra bilmir.
Qeyd edim ki, dərsin yaradıcı mərhələsi hər dərs çatdırmaq məsələsi bəzən alınmaya bilir. Bu nöqsan deyil. Bəzi hallarda dərs boyu yaradıcılıq tətbiq edilir. Məsələn, dərs rollu oyun, səhnələşdirmə tipli üsullar tətbiq edilməklə sırf yaradıcı qurulur. Bu zaman heç yaradıcı tətbiqetmə mərhələsinə ehtiyac qalmır. 
Bəzən müəllim dərsin bu mərhələsini çatdıra bilmirsə, onun davamını növbəti dərslə əlaqələndirib, növbəti dərsdə tətbiqini edə bilər. Və ya ev tapşırığı kimi şagirdlərin evdə dərsi tamamlamasına şərait yarada bilər.
Qeyd: Yaradıcı tətbiqetmə mərhələsi ilə bağlı əlavə fikirləriniz yaranarsa, yorumlar bölməsində yaza bilərsiniz
Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder

Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.

Məşhur Postlar

Vacib saytlar