RİYAZİYYATIN
TƏDRİSİ METODİKASI (5801.01)
İXTİSASI
ÜZRƏ DOKTORANTURAYA QƏBUL
İMTAHANININ
SUALLARI
1.
RTM-nın məqsəd və vəzifələri.
2. Məktəbdə
riyaziyyat təliminin məqsədləri.
3. RTM-nın başqa elmlərlə
əlaqəsi.
4. RTM-nın elmi-tədqiqat metodları.
5. Məktəb riyaziyyat kurikulumunun xüsusiyyətləri.
6. Riyaziyyat fənninin təlim standartları.
7. Riyaziyyat təlimində istifadə olunan didaktik
prinsiplər.
8. Riyaziyyat təliminin məqsədi, məzmunu və təşkili
formaları.
9. Riyaziyyat təlimində istifadə olunan fəal təlim
metodları.
10. Riyaziyyat təliminin funksiyaları.
11. Riyaziyyat təlimində məsələlərin rolu.
12. Riyaziyyatın məsələlər vasitəsilə təlimi.
13. Riyaziyyat təliminin təşkili.
14. Riyaziyyat dərsinin (fəal) xüsusiyyətləri.
15. Riyaziyyat dərsinin qurluşu.
16. Riyaziyyat dərsinə verilən müasir tələblər.
17. Müəllimim riyaziyyat dərsinə hazırlaşması.
18. Riyaziyyat dərsinin dinlənilməsi və elmi-metodik təhlili.
19. Riyaziyyatdan şagirdlərin bilik və bacarıqlarının
qiymətləndirilməsi.
20. Riyaziyyat təliminin vasitələri.
21. Riyaziyyat dərsliklərinin təhlili.
22. Riyaziyyat təlimində əyanilik, əyani və texniki
vasitələrdən isifadə.
23. Riyaziyyat təlimində kompyüterdən istifadə.
24. Seçmə fənlərin tədrisində riyaziyyatın öyrənilməsi.
25. Seçmə siniflərdə riyaziyyat tədrisinin xüsusiyyətləri.
26. Riyaziyyatdan sinifdənxaric işlər, onların təşkili
və aparılması.
27. Natural, rasional, həqiqi və kompleks ədədlərin
öyrədilməsi.
28. Riyaziyyat təlimində kəmiyyətlərin öyrədilməsi.
29. Riyazi ifadələr və eyni çevrilmələrin tədrisi
metodikası.
30. Funksiyaların öyrədilməsi metodikası.
31. Ehtimal nəzəriyyəsi və statistika elementlərinin
öyrədilməsi metodikası.
32. Riyaziyyat təlimində yeni anlayışların öyrədilməsi.
33. Riyaziyyat təlimində tərs funksiyalarının öyrədilməsi.
34. Riyaziyyat təlimində triqonometrik funksiyaların
öyrədilməsi.
35. Məktəbdə riyazi analiz elementlərinin öyrədilməsi
problemi.
36. Funksiyanın limitinin öyrədilməsi.
37. “Törəmə”nin öyrədilməsi.
38. Kəmiyyətin ən kiçik və ən böyek qiymətlərinin
tapılmasının öyrədilməsi.
39. Məktəb riyaziyyat kursunda inteqral hesablamaların
öyrədilməsi.
40. Tənliklər həllinin ümumi metodunun öyrədilməsi.
41. Tənliklərin funksional-qrafik həllinin öyrədilməsi.
42. Parametrli tənliklərin və bərabərsizliklərin həllinin
öyrədilməsi.
43. Məktəb kursunda parametrli sistem tənliklərin və bərabərsizlikləri
həllinin
öyrədilməsi.
44. V-VI siniflərdə həndəsə elementlərinin öyrədilməsi.
45. Planimetriya materiallarının öyrədilməsi.
46. Həndəsi qurumların öyrədilməsi (planimetriya).
47. Çoxüzlülərin kəsiklərin qurulmasının öyrədilməsi.
48. Müstəvidə paralellik və perpendikulyarlıq.
49. Həndəsi çevrilmələrin öyrədilməsi.
50. Vektor və onun koordinatlarının öyrədilməsi (müstəvidə).
51. Vektor və onun koordinatlarının öyrədilməsi (fəzada).
52. Çoxüzlülərin səthinin öyrədilməsi.
53. Çoxüzlülərin həcminin öyrədilməsi.
54.
Fırlanma (yuvarlaq) cisimlərin səthinin hesablanmasının öyrədilməsi
55. Yuvarlaq cisimlərin həcminin
hesablanmasının öyrədilməsi.
56. “Üçbucaqlara” aid məsələlərin həllinin öyrədilməsi.
57. “Dördbucaqlılara” aid məsələlərin həllinin öyrədilməsi.
58. “Çevrəyə” aid məsələlərin həllinin öyrədilməsi.
59. Planimetriya məsələlərinin həllində
triqonametriyadan istifadə edilməsi.
60. Teoremlərin öyrədilməsi metodikasi.
Tərtib
edən: V.M.Məmmədov
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.