DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

9 Kasım 2015 Pazartesi

Region Müəllimləri Diaqnostik Qiymətləndirməyə necə hazırlaşıb?

Təhsil sahəsində görülən işlərdən ən mühümü müəllimlərin sınaq qiymətləndirilməsinin keçirilməsidir.
Artıq bu sahədə Bakıda silsilə tədbirlər keçirilməkdədir. Bəs regionlarda vəziyyət nə yerdədir?
Atv.az-a açıqlamasında Aran zonasının təhsil ekspertlərindən biri olan Leyla Bayramova bildirib ki, şəhər mühitindən fərqli olaraq, regionlarda müəllimlərin öz üzərində işləmə prosesi zəif gedir: “Regionlarda çox az müəllimə rast gəlmək olar ki, Təhsil Nazirliyi tərəfindən həyata keçirilən müsabiqələrdə iştirak edir. Düşünürəm ki, sınaq qiymətləndirilməsinin aparılması müəllimləri öz üzərində işləmə prosesinə cəlb edəcəkdir. Artıq regionlarda bu proses başlayıb. Müəllimlər özlərinin zəif tərəflərini bildikləri üçün, bu problemləri aradan qaldırmağa cəhd edirlər”.
Ekspertin fikrincə,  sınaq qiymətləndirilməsinin həyata keçirilməsi, müəllimlər üçün çox gözəl nəticə verəcək: “ Qiymətləndirilmə heç bir müəllimi zorla tədris prosesindən ayırmayacaq. Onlar könüllü olaraq gedəcək. İkinci bir tərəfdən, müəllim, tədris prosesində qalmağa davam etsə, yəni zəif nəticə göstərdiyi halda, özündə olan zəif tərəfləri aşkar edəcək və onları aradan qaldırmağa çalışacaqdır. Mütəmadi olaraq müəllimlər bir -birləri ilə əlaqə saxlamaqla, bir- birlərindən mentor dəstəyi alırlar. Bu çox sevindiri haldır ki, müəllimlərimiz bu köməyi bir birlərindən əsirgəmir”.
"Şəxsi fikrim olaraq demək istəyirəm ki, sınaq qiymətləndirilmənin həyata keçirilməsini bir müəllim olaraq başqa cür edərdim. Xüsusi bir ekspert qrupu müəyyənləşdirərdim, regionlar və eləcə də Bakı şəhəri üçün müəllimlərin yoxlanılması prosesini təşkil etsin. Qiymətləndirilmə test üsulu ilə həyata keçirilir və düşünürəm ki, bu, müəllimin metodik bacarığını, təhsilalanların öyrtəmə imkanlarını yoxlamağa qadir deyil. Bir müəllimin yalnız biliyi qiymətləndirilə bilməz axı ki, bu test üsulu ilə həyata keçirilsin. Qiymətləndirilmənin bir çox üsul və vasitələri var ki, onların araslndan müəllimin bacarığını da müəyyən etməyə imkan verən üsul və vasitlər var. Eləcə də müəllimin metodik bacarığı və öyrədici mühiti təşkil etmə bacarığı ekspert qrupu tərəfindən sinif daxilində həyata keçirilməsi daha yaxşı olardı"-deyə, o qeyd edib.
Təhsil eksperti bölgədə bu sahədə keçirilən tədbirlərin daha geniş və fəal aparmağın lazım olduğunu bildirib.
O həmçinin deyib ki, müəllimlərin diaqnostik qiymətləndirilməsini səbrsizliklə gözləyirlər. Əmək haqqının artımı baxımından bu proses motivasiya edir: “Bu addımın atılmasını mən məktəblərdə təhsil verənlərin keyfiyyət göstəricinin artırılması kimi qiymətləndirirəm. Təbii ki, bu mərhələnin davamı əmək haqqının artırılması prosesidir ki, bu da müəllimlərə işləmək üçün stimul verəcək önəmli addımlardan biridir”.



Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder

Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.

Məşhur Postlar

Vacib saytlar