Təlimin prinsipləri
Təlim prinsipləri təlimin qanunauyğunluqlarını əks
etdirən, təlim prosesinin səmərəli qurulmasına imkan verən ilkin ideyalar,
fəaliyyət normaları, başlıca tələblərdir. Təcrübə göstərir ki, didaktik
prinsiplərə əsaslanan təlim prosesi, bir qayda olaraq, müsbət nəticə verir.
Əksinə, həmin prinsiplərə istinad etmədikdə təlimdə uğur qazanmaq mümkün
deyildir.
Pedaqoji ədəbiyyatda prinsiplərin təsnifatında vahidlik yoxdur: təklif olunan
prinsiplərin miqdarı, sistemi və ifadəsində müxtəlif fərqlər özünü göstərir. Bu
fərqlər isə prinsiplərin əsasında duran təlim qanunlarının kifayət qədər
öyrənilməməsi ilə bağlıdır.
Təlim prinsipləri didaktik qanunauyğunluqlarla sıx bağlı
olduğundan onları həmin qanunauyğunluqlar əsasında təsnif etmək daha düzgündür.
Təlim prinsipləri təlim prosesinin müxtəlif ünsürləri arasındakı çoxcəhətli
əlaqələri tənzim etməyə xidmət göstərir.
Təlimin qanunları ilə prinsipləri arasındakı əlaqəni nəzərdən keçirək.
Təlimin qanunları (qanunauyğun əlaqələr)
|
Təlimin prinsipləri
|
I. Təlimin cəmiyyətin tələbatı və həyatla
şərtlənməsi qanunu
|
Təlimin həyatla əlaqələndirilməsi prinsipi
|
II. Təlimdə təhsil, tərbiyə və inkişaf proseslərinin
vəhdəti qanunu
|
Təlimin təhsilverici, tərbiyəedici və
inkişafetdirici prinsipi
|
III. Mənimsəmə səviyyəsinin təlimin elmiliyi və
sistemliliyindən asılılığı qanunu
|
Təlimdə elmilik prinsipi
Təlimdə sistematiklik və ardıcıllıq prinsipi
|
IV. Təlimdə konkretlə
mücərrədin vəhdəti
qanunu
|
Təlimdə əyanilik prinsipi
|
V. Təlimin səmərəsinin şagirdin öyrənmə
fəaliyyətinin xarakterindən asılılığı qanunu
|
Təlimdə şüurluluq, fəallıq və müstəqillik prinsipi
|
VI. Təlimdə məqsədin məzmunu, onun vasitəsilə
təlimin metod, vasitə və formalarını şərtləndirməsi qanunu
|
Təlimin optimal təşkili prinsipi
|
VII. Təlimin keyfiyyətinin şagirdlərin real təhsil
imkanları ilə şərtlənməsi qanunu
|
Təlimdə müvafiqlik prinsipi
Təlimdə fərdi yanaşma prinsipi
|
VIII. Təlim prosesinin onun cərəyan etdiyi şəraitdən
asılılığı qanunu
|
Təlim üçün zəruri şəraitin yaradılması prinsipi
|
IX. Təlimin nəticəsinin bilik və bacarıqların
möhkəmliyi ilə şərtlənməsi qanunu
|
Bilik və bacarıqların möhkəmləndirilməsi prinsipi
|
Təlim prinsiplərinin göstərilən təsnifatı
şərtidir, çünki məktəbin real təcrübəsində təlim vahid, bütöv proses kimi
cərəyan edir.
Prinsiplərin mahiyyətini ayrılıqda qısaca nəzərdən keçirək.
Məşhur Postlar
-
Tərcumeyi-hal təqdim etdiyi insan haqqında avtobioqrafik məlumatdır. Bu forma adətən dövlət orqanları, böyük şirkətlər və s. qurumlar tər...
-
Xasiyy ə tnam ə bar ə d ə m ə lumat yazın. “Xasiyyət” (ərəb) və “namə” (fars) sözlərinin birləşməsindən əmələ gəlib, hər hansı bir ...
-
Protokol haqqında geni s m ə lumat «Protokol» sözü yunancadan götürülüb: “protok”-ilk, birinci v ə r ə q, “kolos” – yapı s dırmaq m ə...
-
İ zahat haqqında m ə lumat verm ə kl ə nümun ə « İ zahat» sözü ə r ə bc ə «izah» sözünd ə ndir . “izah” ərəbcə açıq, aydın, ətraflı surə...
-
Əməli yazıların ən genis yayılmıs növlərindən biri məktubdur. Bu yazı növünə təhsilindən asılı olmayaraq, hər bir insanın gündəlik həya...
-
Akt haqqında ümumi m ə lumat “Akt” sözü latın dilində “aktus” hərəkət və “ aktum” sənəd mənalarında islənir. “Akt” çoxmənalı sözdür: 1)...
-
Alman dili (Azərbaycan bölməsi) Alman Dili(Rus Bölməsi) Azərbaycan Dili və Ədəbiyyatı Biologiya(Azərbaycan bölməsi) ...
-
Reklam v ə elan haqqında m ə lumat “Reklam” latın sözü olub «qı s qırmaq» m ə nasını verir. Bu söz dasıdıgı mənaya görə bir neçə anlamd...
-
Təcrübə göstərir ki, şagirdlər ərizəni müxtəlif formalarda yazırlar. Əslində isə ərizə müxtəlif məzmuna malik olsa da, formaca eyni cürdü...
-
Layih ə haqqında m ə lumat verm ə kl ə nümun ə «Layih ə » ə r ə b sözü olub, h ə r hansı s ə n ə din, q ə rarın, prosesin ə vv ə lc ə d...
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.