DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

2 Kasım 2015 Pazartesi

Pedoqogika və Psixologiya



FK125 (Korreksiaedici təlim - Azərbaycan bölməsi - Əyani)


1Əqli gerilik və psixokorreksiya 201420152_125_04_013
2Kliniki psixologiya 201420152_125_04_5043Xüsusi psixologiya 201420152_125_04_550
4Təlim psixologiyası 201420152_125_04_967
5Seçmə fənn ( Sağlamlıq imkanlari məhdud uşaqların defektoloji xidmətinin təşkili) 201420152_125_04_991
6TSƏ və TSM 201420152_125_03_230
7İnkişaf və yaş psixologiyası 201420152_125_03_534
8Psixodiaqnostikanın əsasları 201420152_125_03_542
9Görmə funksiyalarının pozulması və psixokorreksiyası 201420152_125_03_938
10Təhsildə İKT 201420152_125_02_650
11Eşitmə pozğunluqlarının psixokorreksiyası 201420152_125_02_345
12Uşaq ədəbiyyatı 201420152_125_02_244
13Sosial psixologiya 201420152_125_02_222
14Loqopediya 201420152_125_02_175
15Defektologiyanın əsasları 201420152_125_01_540
16İnkişaf və yaş psixologiyası 201420152_125_01_534
18Pedaqogika 201420152_125_01_197
19Mülki Müdafiə 201420152_125_01_191
20İngilis dili 201420152_125_01_169
21Fransız dili. Davamedici 201420152_125_01_154
22Аlman dili davamedici 201420152_125_01_102   
     
FK126 (Təhsildə sosial-psixoloji xidmət - Azərbaycan bölməsi - Əyani)

1Məhdud imkanlı uşaqların psixologiyası 201420152_126_04_015
2Təhsillin idarə edilməsi 201420152_126_04_016
3Psixologiya tarixi 201420152_126_04_553
4Ünsiyyət və munasibətlərin psixologiyası 201420152_126_04_555
5İnklüziv Təhsilin Aktual Problemləri 201420152_126_04_860
6Psixodiaqnostika və psixokonsultasiya 201420152_126_03_014
7Azərbaycan dili 201420152_126_03_115
8Riyaziyyat 201420152_126_03_214
9Məktəb gigiyenası 201420152_126_03_798
10Idarəetmə və menecment psixologiyası 201420152_126_03_941
11Seçmə fənn Biheviorizm, psixoanaliz nəzəriyyəsi və metodikası 201420152_126_03_992
12İnkişaf və yaş psixologiyası 201420152_126_02_534
13Psixologiyada riyazi metodlar 201420152_126_02_533
14Uşaq psixologiyası 201420152_126_02_245
15Pedaqogika 201420152_126_02_197
16Seçmə fənn Şəxsiyyət və fəaliyyətin psixologiyası 201420152_126_02_184
17Fəlsəfə 201420152_126_02_149
18Uşaq psixologiyası 201420152_126_01_245
19Riyaziyyat 201420152_126_01_214
20Mülki Müdafiə və tibbi biliklərin əsasları 201420152_126_01_191
21İngilis dili 201420152_126_01_169
22Fəlsəfə 201420152_126_01_149     
   
FK208 (Məktəbəqədər təlim və tərbiyə - Azərbaycan bölməsi - Qiyabi)

1Azərbaycan Respublikası Konstitusiyası və hüququn əsasları 201420152_208_01_114
2Informatika və İKT 201420152_208_01_1833Mülki Müdafiə və tibbi biliklərin əsasları – 2 (buraxılış) 201420152_208_01_191
4Uşaq psixologiyası 201420152_208_01_245
5Azərbaycan dili 201420152_208_02_115
6Fəlsəfə 201420152_208_02_149
7İngilisdili 201420152_208_02_169
8Pedaqoji psixologiya 201420152_208_02_198
9Məktəbəqədər pedaqogika 201420152_208_03_180
10Mülki Müdafiə və tibbi biliklərin əsasları – 2 (buraxılış) 201420152_208_03_191
11Uşaq ədəbiyyatı 201420152_208_03_244
12Sadə riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılması metodikası 201420152_208_03_538
13Məktəb təliminə hazırlığın pedaqoji əsasları 201420152_208_03_988
14Uşaq bağçasında fiziki tərbiyə 201420152_208_04_226
15Əmək təlimi 201420152_208_04_265
16Savad təlimi metodikası 201420152_208_04_503
17Nitq inkişafı metodikası 201420152_208_04_535
18Məktəbəqədər pedaqogika tarixi 201420152_208_04_990
19Seçmə fənn Əməksevərlik tərbiyəsi 201420152_208_05_087
20Defektologiya və loqopedianın əsasları 201420152_208_05_175
21Etnopedaqogika 201420152_208_05_356
22Seçmə fənn. İnklüziv təhsil 201420152_208_05_860
23Nitq inkişafı metodikası 201420152_208_05_535
24Uşaq psixologiyası 201420152_208_05_245
25Pedaqoji psixologiya 201420152_208_05_198
26Pedaqogika 201420152_208_05_197
27Məktəbəqədər pedaqogika 201420152_208_05_180  



FK108 (Məktəbəqədər təlim və tərbiyə - Azərbaycan bölməsi - Əyani) 


1Məktəbəqədər müəssisələrə rəhbərlik 201420152_108_04_012
2Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində ətraf aləmlə tanışlığın metodikası 201420152_108_04_131
3Seçmə fənn. İnklüziv təhsil 201420152_108_04_860
4Məktəb təliminə hazırlığın pedaqoji əsasları 201420152_108_04_988
5Məktəbəqədər pedaqogika tarixi 201420152_108_04_990
6Azərbaycan dili 201420152_108_03_115
7Məktəbəqədər pedaqogika 201420152_108_03_180
8Pedaqoji psixologiya 201420152_108_03_198
9Uşaq ədəbiyyatı 201420152_108_03_244
10Seçmə fənn Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda milli adət və ənənələrin tərbiyəsi 201420152_108_02_931
11Təhsildə İKT 201420152_108_02_650
12Etnopedaqogika 201420152_108_02_356
13Əmək təlimi 201420152_108_02_265
14Məktəbəqədər pedaqogika 201420152_108_02_180
15Pediatriyanın və məktəbəqədər yaşlı uşaqların gigiyenasının əsasları 201420152_108_01_528
16Uşaq psixologiyası 201420152_108_01_245
17Pedaqogika 201420152_108_01_197
18Mülki Müdafiə və tibbi biliklərin əsasları 201420152_108_01_191
19Azərbaycan tarix 201420152_108_01_121   
     


Mənbə:adpu.edu.az      

Pedaqogika və psixologiya fakültəsi üzrə nümunəvi test-bankları
fakultənin sessiya imtahanları üzrə test bankları burada yerləşir...
Vaqif Əmikişiyev, Test Qrupunun rəhbəri

Xüsusi qeydlər

·         Bu test nümunələri VTS-TEST sisteminin VTS_Server_1.2.18 alt-sistemi tərəfindən generasiya olunub.

·         Sual və cavablar qarışdırılıb. Düzgün cavablar statik mövqedə deyil.

·         Təqdim olunan test nümunələrinin sayı real test imtahanından fərqlənə bilər.

·         Testlərin keyfiyyətilə bağlı İşçi Qrupun rəhbərinə müraciət edilir.

·         Testlər müllimin intelektual mülkiyyətidir və bu testlərdən istifadə zamanı

o    müəllimin adı, soyadı,

o    fakultə və kafedra mütləq göstərilməlidir.

·         Testlərin keyfiyyətinin artırılması istiqamətində təkliflərinizi VTS-TEST sisteminin rəhbəri V.Mehrabova təqdim edə bilərsiz.

·         Yerləşdirilmiş resursların ünvanları və işləməyən linklərlə bağlı problemlər olarsa portalın rəhbərinə BURADANmüraciət edə bilərsiz. Bu zaman problemin nədən ibarət olması haqda ətraflı məlumat verməniz vacibdir. Bu məsələnin aktual olmasını və kritik mahiyyət daşımasını nəzərə alaraq belə səhvləri operativ bildirən şəxslərə qabaqcadan öz təşəkkürümü bildirirəm. (Portalın rəhbəri)

·         Nümunəvi Test Banklarından istifadə qaydaları (BURADA baxa bilərsiz) sizə lazım olan testin tez tapılmasına yardım edəcək.

·         Nümunəvi Test Banklarında dəyişiklikər PORTAL-XƏBƏR-də bildiriləcək (daim izləmək lazımdır).

2014/2015 yaz sessiyası üzrə NTB



Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder

Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.

Məşhur Postlar

Vacib saytlar