COĞRAFİYANIN
TƏDRİSİ METODİKASI (5801.01) İXTİSASI ÜZRƏ
DOKTORANTURAYA
QƏBUL İMTAHANININ SUALLARI
1.VII sinif coğrafiya
fənninin strukturu və məzmunu
2.Coğrafiyanın tədrisində
innovasiyaların tətbiqi imkanları
3.Coğrafiya
dərslərində Azərbaycan tarixinə dair biliklərin tədrisi imkanları və yolları
4.Coğrafiyanın tədrisi
metodikasının predmeti, vəzifələri, başqa elmlərlə əlaqəsi
5.Coğrafiyanın tədrisi
metodikasında ənənəvi və müasirlik
6.Coğrafiya üzrə dərsdənkənar
tədbirlərin keçirilməsinə verilən tələblər
7.VI sinif coğrafiya
kursunun strukturu
8.Coğrafiyanın tədrisində
şagirdlərdə həyati bacarıqların formalaşdırılması
9.“Azərbaycanın
landşaftları” mövzusunun coğrafiya kursunda yeri, əhəmiyyəti və tədrisi
xüsusiyyətləri
10.VIII sinif
coğrafiya fənninin strukturu və məzmunu
11.IX sinif coğrafiya
fənninin məzmunu xüsusiyyətləri
12.“Aqrar-Sənaye
Kompleksi” mövzusunun coğrafiya kursunda yeri, əhəmiyyəti və tədrisi xüsusiyyətləri
13.VIII sinif
coğrafiya fənninin strukturu və məzmunu
14.Coğrafiyadan test
nümunələrinin hazırlanması metodikası
15.“ Aran-coğrafi
rayonu” mövzusunun coğrafiya kursunda yeri, əhəmiyyəti və
tədrisi xüsusiyyətləri
16.Coğrafiya fənni
üzrə məzmun standartları
17.Coğrafiyanın tədrisində
nəzəriyyə və praktikanın vəhdətinin nəzərə
alınmasının əhəmiyyəti
18.“Azərbaycan
Respublikasının əhalisi və əmək ehtiyatları” mövzusunun
coğrafiya kursunda
yeri, əhəmiyyəti və tədrisi xüsusiyyətləri
19.Coğrafiya fənninin
təlim-tərbiyə vəzifələri
20.Coğrafiya fənni
üzrə təlim strategiyaları
21.“Azərbaycan
Respublikasının coğrafi mövqeyi” mövzusunun coğrafiya
kursunda yeri, əhəmiyyəti
və tədrisi xüsusiyyətləri
22.Coğrafiyanın tədrisində
diyarşünaslıq materiallarından istifadə yolları
23.Coğrafiyanın tədrisinə
müasir yanaşmaların tətbiqi imkanları
24.“Türk dünyası- təsərrüfatının
ümumi səviyyəsi” mövzusunun coğrafiya
kursunda yeri, əhəmiyyəti
və tədrisi xüsusiyyətləri
25.Coğrafiya fənni
kurikulumunun səciyyəvi xüsusiyyətləri
26.Ümumtəhsil məktəblərində
coğrafiyanın tədrisi təcrübəsinin öyrənilməsi
metodikası
27.“Azərbaycan
Respublikasının relyef, geoloji quruluşu” mövzusunun
coğrafiya kursunda
yeri, əhəmiyyəti və tədrisi xüsusiyyətləri
28.Coğrafiya dərslərində
müəllim-şagird münasibətləri
29.Azərbaycanın müstəqilliyi
illərində coğrafiyanın tədrisində məzmun
dəyişiklikləri
30.“Azərbaycanın
xarici iqtisadi əlaqələri” mövzusunun coğrafiya kursunda
yeri, əhəmiyyəti və tədrisi
xüsusiyyətləri
31.X sinif coğrafiya
fənninin strukturu və məzmunu
32.Coğrafiyanın Azərbaycan
iqtisadiyyatı ilə əlaqəli tədrisi imkanları və yolları
33.“Xəzər dənizi”
mövzusunun coğrafiya kursunda yeri, əhəmiyyəti və tədrisi
xüsusiyyətləri
34.Coğrafiya fənninin
məzmun standartları
35.XI
sinif coğrafiya fənninin strukturu, məzmunu
36.“Təbiətin mühafizəsi”
mövzusunun coğrafiya kursunda yeri, əhəmiyyəti və
tədrisi xüsusiyyətləri
37.Coğrafiya fənni
üzrə məzmun xətləri
38.“Yerin forması və
ölçüləri” mövzusunun coğrafiya kursunda yeri,
əhəmiyyəti və tədrisi
xüsusiyyətləri
39.“Azərbaycan
Respublikasının iqlimi” mövzusunun coğrafiya kursunda yeri,
əhəmiyyəti və tədrisi
xüsusiyyətləri
40.Coğrafiyanın tədrisində
xəritələrlə işin təşkili metodikası
41.Coğrafiya fənni
metodbirləşməsinin fəaliyyətinə verilən tələblər
42.“Azərbaycan
Respublikasının fiziki coğrafi rayonlaşdırılması” mövzusunun
coğrafiya kursunda
yeri, əhəmiyyəti və tədrisi xüsusiyyətləri
43.Coğrafiya tədrisində
praktik metodlardan istifadənin rolu və əhəmiyyəti
44.“Saat qurşaqları ”
mövzusunun coğrafiya kursunda yeri, əhəmiyyəti və
tədrisi xüsusiyyətləri
45.“Naxçıvan iqtisadi
rayonu” mövzusunun coğrafiya kursunda yeri,
əhəmiyyəti və tədrisi
xüsusiyyətləri
46.Coğrafiyanın tədrisində
əyanilik prinsipinin tətbiqi imkanları
47.Coğrafiya tədrisində
şagirdlərdə idrak bacarıqlarının formalaşdırılması
48.“Böyük Qafqaz
coğrafi rayonu” mövzusunun coğrafiya kursunda yeri,
əhəmiyyəti və tədrisi
xüsusiyyətləri
49.Coğrafiyanın təlimində
əyani təlim metodları
50.Coğrafiyanın tədrisi
metodikası üzrə Azərbaycan alimləri və onların
tədqiqatları
51.“Azərbaycan
Respublikasının iqtisadi rayonları” mövzusunun coğrafiya
kursunda yeri, əhəmiyyəti
və tədrisi xüsusiyyətləri
52.Coğrafiyanın tədrisində
müasir yanaşmalardan istifadə imkanları
53.Coğrafiyanın təlimində
interaktiv metodlardan istifadənin yeri və rolu
54.“Azərbaycan
Respublikasınin təbii şəraiti və təbii ehtiyatlar” mövzusunun
coğrafiya kursunda
yeri, əhəmiyyəti və tədrisi xüsusiyyətləri
55.Azərbaycanda coğrafiya tədrisi metodikası elminin
tarixi
56.Coğrafiya dərslərində qruplar və cütlərlə işin təşkili
mexanizmi
57.“Hidrosfer” mövzusunun coğrafiya kursunda yeri, əhəmiyyəti
və tədrisi
xüsusiyyətləri
58.Coğrafiyanın digər fənlərlə əlaqəli tədrisi
imkanları
59.“Plan və xəritə” mövzusunun coğrafiya kursunda
yeri, əhəmiyyəti və tədrisi
xüsusiyyətləri
60.“Türk dünyası ərazisinin təbii şəraiti” mövzusunun
coğrafiya kursunda yeri,
əhəmiyyəti və tədrisi xüsusiyyətləri
61.Coğrafiyanın tədrisində şagirdlərin müstəqil işinin
məzmunu xüsusiyyətləri
62.“Yerin daxili quruluşu, relyef” mövzusunun
coğrafiya kursunda yeri,
əhəmiyyəti və tədrisi xüsusiyyətləri
63.“Lənkəran və iqtisadi-coğrafi rayonu” mövzusunun
coğrafiya kursunda yeri,
əhəmiyyəti və tədrisi xüsusiyyətlə
64.Coğrafiya dərslərində şagirdlərdə anlayışların
formalaşdırılması metodikası
65.Coğrafiya müəlliminin peşə səriştəliyinə
verilən tələblər
66.Materik və qitə anlayışı. “Yer kürəsinin materikləri”
mövzusunun coğrafiya
kursunda yeri, əhəmiyyəti və tədrisi xüsusiyyətləri
67.Şagirdlərin coğrafi biliklərinin qiymətləndirilməsi
meyarları
68.Coğrafiyanım tədrisində fəndaxili əlaqələrdən
istifadə texnologiyası
69.“Azərbaycan Respublikasının iqtisadi coğrafi
mövqeyi” mövzusunun
coğrafiya kursunda yeri, əhəmiyyəti və tədrisi
xüsusiyyətləri
70.Coğrafiya tədrisində şagirdlərdə coğrafi-iqtisadi təsəvvürlərin
formalaşdırılması metodikası
71.Coğrafiya dərslərinin tipləri və mərhələləri
72.“Atmosfer” mövzusunun coğrafiya kursunda yeri, əhəmiyyəti
və tədrisi
xüsusiyyətləri
73.Coğrafiyanın tədrisində şagirdlərdə elmi
dünyagörüşünün formalaşdırılması
74.Coğrafiya kabinetinin təşkili prinsipləri
75.Coğrafiya dərslərində kiçik qruplarla və cütlüklərlə
işin təşkili metodikası
76.Azərbaycan Respublikasının təsərrüfat sahələrinin
coğrafiyası
77.“Biosfer və coğrafi təbəqə” mövzusunun coğrafiya
kursunda yeri,
əhəmiyyəti və tədrisi xüsusiyyətləri
78.Coğrafiya dərslərinə verilən elmi-pedaqoji tələblər
79.Coğrafiya dərslərində beyin həmləsi və debat
metodundan istifadə
80.Coğrafiya dərslərinin tərbiyəvi imkanları
81.Coğrafiyanın tədrisi metodikasının vəzifələri
82.Coğrafiya dərslərində ekoloji məsələlərin tədrisi
metodikası
83.Coğrafiyanın tədrisinə müasir yanaşmaların tətbiqi
imkanları
84.“Okeanlar” mövzusunun coğrafiya kursunda yeri, əhəmiyyəti
və tədrisi
xüsusiyyətləri
85.Coğrafiyanın tədrisində fəndaxili və fənlərarası əlaqələrdən
istifadənin rolu
və əhəmiyyəti
86. Coğrafiyadan tədris ekskursiyaları
87.“Azərbaycan Respublikasının təbii şəraiti və təbii
ehtiyatları” mövzusunun
coğrafiya kursunda yeri, əhəmiyyəti və tədrisi
xüsusiyyətləri
88.Coğrafiya fənninin digər fənlərlə əlaqəli tədrisi
imkanları
89.“Saat qurşaqları” mövzusunun coğrafiya kursunda
yeri, əhəmiyyəti və tədrisi
xüsusiyyətləri
90.“Xəzər dənizi” mövzusunun coğrafiya kursunda yeri, əhəmiyyəti
və tədrisi
xüsusiyyətləri
Tərtib
edən: p.e.d. İ.H.Cəbrayılov
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.