Texnologiyaların
müxtəlif təsnifatları var. Onlardan ikisi –pedaqoji və psixoloji texnologiyalar
xüsusilə qeyd edilməlidir.
Pedaqoji texnologiyalarda əməliyyatlar və
hərəkətlər fiziki cəhətdən hiss olunur. Psixoloji texnologiyalar gizli xarakter
daşıyır. Bu, konkret insanın psixikasında baş verən əməliyyatlar və hərəkətlərdir.
Amma pedaqoji və psixoloji texnologiyalar arasında dəqiq sərhəddi müəyyənləşdirmək
olduqca çətindir.
Pedaqoji texnologiyalar aşağıdakı kimi təsnif oluna bilər:
1)
Təlim texnologiyası
2)
Tərbiyə texnologiyası
3)
İnkişaf texnologiyası
4)
Diaqnostika texnologiyası
Müəllimin sagirdlərlə ünsiyyət üslubu:
avtokratik, avtoritar,
demokratik, laqeyd, qeyri-sabit ünsiyyət üslubları və onların xarakteristikası.
Müəllimlərin şagirdlərlə ünsiyyətlərinin səmərəliliyinə görə fərqlənmələri.
Pedaqoji ünsiyyət zamam müəllimin
mövqeyi.Pedaqoji ünsiyyət zaınanı müəllimin mövqeyinin yeri. Müəllimin şagirdlərlə
ünsiyyət prosesində özünü göstərən davranış modelləri:
diktator modeli, təmassız
model, fərqləndirici diqqət modeli, hiporefleks modeli, hiperrefleks modeli, dəyişməyən
reaksiya modeli, avtoritar model, fəal qarşılıqlı təsirmodeli.
Gənc müəllimin şagirdlərlə ünsiyyətindəki
çətinliklər. Gənc müəllimlərin qarşılaşdıqları çətinliklərin xüsusiyyətləri. Çətinlikləri
doğuran «psixoloji maneələr». Çətinlik və maneələrin aradan qaldırılması
yolları.
Pedaqoji fəaliyyət və ünsiyyət zamanı
ınüəllimin qarşılaşdığı ümumi psixoloji çətinliklər.Çətinliklərin
xarakteri və tipləri: xarici səbəblərdən irəli gələn psixoloji çətinlik, daxili
səbəblərdən irəli gələn psixoloji çətinlik, xarici səbəblərdər törəmiş və
xarici səbəblərlə şərtlənən psixoloji çətinliklər. Psixoloji çətinliklərin
aradan qaldırılması yolları.
Müəllimin pedaqoji mərifəti,onun mahiyyəti,
məzmunu və təzahür xüsusiyyətləri.
0 yorum:
Yorum Gönder
Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.