DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

29 Ekim 2015 Perşembe

Kommunikativ Suallar


              Kommunikativ suallar.
1) Mən demək olar ki....
a) tez yuxuya gedirəm
b) yata bilmirəm
c) 10 dəq tez yuxuya gedirəm
d) saatlarla divara baxıram, sonra yatıram
2) Mən yatarkən....
a) qarışıq yuxular görürəm
b) demək olar ki. heç yuxu görmürəm
c) qorxulu yuxular görürəm
3) Bir şey almaq lazım gəldikdə...
a) növbədə dayanıram
b) növbədə dayanmağa hövsələm çatmır
c) növbədənkənar keçib almağı xoşlayıram
4) Bir adamı görüş yerində həddindən çox gözlədikdə...
a) nə qədər lazımdırsa, o qədər gözləyirəm
b) gözləyirəm, amma o adam gələndən sonra narahatçılığımı bildirirəm
c) gözləməyə səbrim çatmır
d) çıxıb gedirəm və bir daha onunla əlaqə saxlamaq istəmirəm
5) Tox olduğum halda həddindən çox xoşladığım yeməyi süfrəyə gətirsələr...
a) bir az da olsa yeməkdən yeyirəm
b) partlayana qədər yeyirəm
c) yeməyi yeyirəm
6) Kimsə mənə həddindən artıq yaxşılıq edəndə...
a) deyirəm, görəsən bu nəyə görə mənə yaxşılıq edir?
b) heç narahat olmuram, yəni səbəbini axtarmıram
c) narahat oluram və şübhələnməyə başlayıram
7) .... mənə qətiyyən yaddır
a) peşmançılıq
b) əsəbilik
c) kiməsə görə narahat olmaq
d) məsuliyyət hissi
8) Mən bir problemi həll etmək istədikdə...
a) mütləq kimlərdənsə məsləhət alıram
b) riskə girməyi xoşlayıram
c) bəzən riskə girirəm
d) çox çətinlik çəkirəm
9) Kimsə mənə bir iş tapşırdıqda, ...
a) çalışıram ki, o işin öhdəsindən layiqincə gəlim
b) o işdən boyun qaçırıram
c) bəhanələr gətirirəm
10) Mən problemlə üz-üzə gəldikdə...
a) həll etməyə çalışıram
b) həll edə bilmirəm
c) başqalarından kömək istəyirəm
11) Mən tanış olmayan insanlarla...
a) rahat ünsiyyət qururam
b) ünsiyyət yarada bilmirəm
c) ünsiyyət yaratmağı xoşlamıram
12) Mənim əhval-ruhiyyəm...
a) həmişə stabildir, nə yuxarı qalxır, nə də aşağı düşür
b) çox yüksəkdir
c) çox aşağı səviyyədədir
13) Mən bir məsələ həll etdikdə...
a) fikrimi tez cəmləyə bilirəm
b) fikrimi heç cürə cəmləyə bilmirəm
c) mütləq köməyə ehtiyacım olur
14. Mən bir iş görmək istədikdə...
a) əvvəl nəticəsi haqda düşünürəm
b) işi görə-görə nəticəsi haqda düşünürəm
c) işi görürəm, nəticə haqda heç düşünmürəm
15) Mən yolla gedərkən...
a) işıq dirəklərini sayıram
b) insanların geyiminə fikir verirəm
c) maşınları sayıram

0 yorum:

Yorum Gönder

Paylaşımlar ilə bağlı fikirlərinizi bildirə və sizi maraqlandıran sualları ünvanlaya bilərsiniz.

Məşhur Postlar

Səhifələr

Vacib saytlar